Veertje, als je goed telt zie je 8M omzet tot medio mei op Bittrex alleen. Laat ieder voor zichzelf conclusies trekken, maar niet op basis van foute getallen.
Ik heb de post aangepast. Feit is dat 5.460.000 EFL van de premine niet verantwoord is. Dat is een kwart van de totale coins die in omloop komen. Dat geeft
nooit vertrouwen. Daar laat ik het bij
ai pijnlijk.
Conclusie,
e-gulden, is al scam gestart, een kleine stichting probeert er nu wat van te maken, echter blijft het feit dat
een kwart van alle coins in achter over is gedrukt, dat geeft een enorme kans op een coin dump. Bij de eerste goede koers stijging zal dit heus wel gebeuren.
E-Gulden Mining reward halveert a in november dit jaar, dus voor miners na die tijd ongunstig.
Jammer dat namen niet bekend zijn van de gene die de coins achterover hebben gedrukt.
Ik zie geen toekomst voor deze coin, en stel dan ook voor deze coin rustig dood te laten bloeden. Een redding zou zijn dat de kwart van de coins terug naar de stichtig komen en deze incl key vernietigingen.
Gulden-coin, lekker moddergooien naar concurrent op een forum is nooit verstandig. Wel vermakelijk om te lezen.
Ondanks dat zie ik nog geen rede om deze coin niet te kopen. Sterker nog wellicht gooi ik er een beetje hashpower tegen aan.
Jammer dat deze coin niet op Cryptsy staat, als de dag komt dat dit gebeurd zal dat absoluut goed voor de prijs zijn.
Beide coins hebben missen iets echt innovatiefs, zoals een bericht bij betaling meesturen, kleine bijlage aan hangen of een pdf mee sturen.
Ook staat er geen stichting in voor een absolute prijs bijvoorbeeld 0,10 euro cent per coin.