Pages:
Author

Topic: De E-Gulden propaganda - page 7. (Read 16580 times)

newbie
Activity: 57
Merit: 0
September 20, 2014, 06:20:18 AM
Vandaag werd ik wederom verblijd een propaganda email van de e-Gulden Foundation.
Een boel blabla en onzinnige acties die ze gaan uitvoeren.

Nou had ik een vraag, de e-Gulden was toch een scam!?  Opgezet, boel zelf geminen en dan zogenaamd wegeven als je 1 cent overmaakte op hub bank rekening.
De bedenkers hadden toch veel e-guldens achter gehouden en verkocht voor hun eigen portemonnee!?

Klopt dit?

Dit soort verhalen heb ik ook gelezen als dat zo is gegaan is dat niet zo fraai. maar ook heb ik gelezen dat EFL nu in handen is van een Foundation en deze een frisse doorstart willen maken, persoonlijk vind ik dat iedereen een nieuwe kans verdiend dat is wel zo eerlijk. ben dan ook van plan wat EFLs in te gaan slaan denk dat deze munt genoeg potentie heeft te opzichte van guldencoin. en wie zegt dat ze bij guldencoin niet precies hetzelfde hebben gedaan ik bedoel daar is wel heel erg veel gedumpt sinds de laatste piek in de koers, daar was het in augustus ook een drukte van jewelste met nieuwe bedrijven en op het moment ook alleen nog maar veel bla bla bla.
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
September 19, 2014, 09:15:53 AM
Dag iedereen, ik ben secretaris van de stichting e-Gulden Foundation en ben blij dat jullie over ons muntje aan het kletsen zijn. Gisteren hadden we een enorm enerverende dag, toen we onze munt hebben mogen presenteren op de partnerparade van Noord-Brabant. Ik ben momenteel herstellende van een gebroken nek die ik 6 september heb opgelopen tijdens een auto ongeluk en hierdoor ben ik helaas niet voor de volle 100% in staat alle korte termijn doelen die ik mezelf had gesteld te realiseren, maar ik kan me gelukkig nog richten op de lange termijn Smiley

Als iemand vragen heeft over onze gulden dan het liefst via forum.egulden.org

Vertel ons even over de bedenkers van de coin en hoeveel coins ze achter hebben gehouden?
Wanneer die coins verkocht worden zou dat de koers drukken niet?
hero member
Activity: 2562
Merit: 577
September 19, 2014, 07:48:47 AM
Vergeet ik nog helemaal te vermelden dat onze vrienden campagne momenteel in volle gang is, dus bij deze!

egulden.org/community/vrienden-van-de-e-gulden
hero member
Activity: 2562
Merit: 577
September 19, 2014, 07:45:57 AM
Dag iedereen, ik ben secretaris van de stichting e-Gulden Foundation en ben blij dat jullie over ons muntje aan het kletsen zijn. Gisteren hadden we een enorm enerverende dag, toen we onze munt hebben mogen presenteren op de partnerparade van Noord-Brabant. Ik ben momenteel herstellende van een gebroken nek die ik 6 september heb opgelopen tijdens een auto ongeluk en hierdoor ben ik helaas niet voor de volle 100% in staat alle korte termijn doelen die ik mezelf had gesteld te realiseren, maar ik kan me gelukkig nog richten op de lange termijn Smiley

Als iemand vragen heeft over onze gulden dan het liefst via forum.egulden.org

legendary
September 17, 2014, 02:10:31 PM
Ik dacht juist dat dit een coin was met een toekomst (wat ik zo'n beetje hier en daar las). Als dit waar is is het wel zwaar zonde.

Nee joh, het was een scam, heb zelf een email (vandaag)van ze gehad waarin ze dat toegeven. Maar hun goal is veranderd en andere niet te controleren onzin.

Hoopte dat iemand exact wis hoe de vork in de steel zat.

Wil die email graag lezen als dat mogelijk is ZetaOS, kun je mij die mailen.
Ik ben zelf Global Moderator op het E-Gulden forum en vind de coin wel wat nostalgisch hebben.

Ik heb zelf ook een mening over de E-Gulden foundation maar wil zoveel mogelijk meningen van andere horen.

Groeten

Email verzonden via pm.

Ik dacht juist dat dit een coin was met een toekomst (wat ik zo'n beetje hier en daar las). Als dit waar is is het wel zwaar zonde.

Er zit een verschil tussen eGulden en GuldenCoin. Wellicht wekt dit verwarring.

Zelf heb ik at launch gekozen voor eGulden. Achteraf heb ik die maar laten varen en ben ik me op GuldenCoin gaan richten. Dat had ik veel eerder moeten doen. Met de recente prijsstijging was daar ook zeer short term een forse winst op te maken. Ik heb ze echter bewaard voor the long term Wink.
Ja is verwarrend, zelf op forums halen ze deze door elkaar.

Zover ik nu weet is de E-Gulden als scam begonnen en dus na overleg met de oorspronkelijke oprichters "overgenomen" dooreen stichting.
Deze probeert gedupeerde alsnog van hun e-guldens te voorzien, nadat ze de vooraf geminde coins van hun hadden gekregen.
Veder zie ik de toekomst niet in deze scam coin, de naam is al "verpest"

Als ik verkeerd zit, graag correctie en hoe het dan wel zit.
full member
Activity: 239
Merit: 250
September 17, 2014, 11:36:06 AM

Zelf heb ik at launch gekozen voor eGulden. Achteraf heb ik die maar laten varen en ben ik me op GuldenCoin gaan richten. Dat had ik veel eerder moeten doen. Met de recente prijsstijging was daar ook zeer short term een forse winst op te maken. Ik heb ze echter bewaard voor the long term Wink.

AHh.. dat verklaart waarschijnlijk veel. Ik denk dat ik dan veel goede dingen over GuldenCoin heb gehoord, hopelijk ben ik niet de enigste die er verward door raakt.

Met coins valt het zoiezo lastig in te schatten wat het gaat doen. Ik heb nog wel een paar coins die ik toen op een multi pool gemined heb. Maar het meeste is allemaal geen drol meer waard, maar laten we hopen op een wonder Cheesy
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
September 17, 2014, 09:52:57 AM

donator
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
September 17, 2014, 08:05:01 AM

Nee joh, het was een scam, heb zelf een email (vandaag)van ze gehad waarin ze dat toegeven. Maar hun goal is veranderd en andere niet te controleren onzin.

Wil die email graag lezen als dat mogelijk is ZetaOS, kun je mij die mailen.
Ik ben zelf Global Moderator op het E-Gulden forum en vind de coin wel wat nostalgisch hebben.

Ik heb zelf ook een mening over de E-Gulden foundation maar wil zoveel mogelijk meningen van andere horen.

Groeten
legendary
September 17, 2014, 07:11:27 AM

full member
Activity: 239
Merit: 250
September 17, 2014, 05:32:10 AM
legendary
September 17, 2014, 02:41:38 AM
Vandaag werd ik wederom verblijd een propaganda email van de e-Gulden Foundation.
Een boel blabla en onzinnige acties die ze gaan uitvoeren.

Nou had ik een vraag, de e-Gulden was toch een scam!?  Opgezet, boel zelf geminen en dan zogenaamd wegeven als je 1 cent overmaakte op hub bank rekening.
De bedenkers hadden toch veel e-guldens achter gehouden en verkocht voor hun eigen portemonnee!?

Klopt dit?

Pages:
Jump to: