Pages:
Author

Topic: Imagine wetin we fit use BITCOIN do - page 3. (Read 427 times)

Activity: 812
Merit: 725
July 28, 2023, 03:47:18 AM
Well e go good but no be now wey our networks never good finish.

Small cashless policy wey we do back then people enter problem because of lack of proper network to run transfer to people in the remote area of the country come to think of e go be if na Bitcoin we go send.

Before we can be able to reach this stage where people go they accept Bitcoin as means of payment, we need to have adequate knowledge about Bitcoin itself and how it works; if you do general survey in the country you go know the people that understand Bitcoin and people that did not even know about it not to talk of how it works.

Moreover, some people still did not believe Bitcoin because them they look as something we go die off soon.

This Imagination go take time before it comes to reality because even our government never accept Bitcoin so allowing people to accept it as a means of payment generally go hard.
Activity: 630
Merit: 420
July 28, 2023, 03:45:54 AM
Bitcoin no be like paper moni wey we go fit carry waka dy do some kind things too. So I con reason am say, what if as we dy find way for Bitcoin to dy acceptable for the world, wait ma use our contri, what if we dy accept Bitcoin for everything we dy do and e con be normal thing like paper moni for this our contri Naija.
Make we talk true, people fit dey spend bitcoin for other countries, just the way dem dey spend their normal paper money but I just dey reason how that kind thing fit Happen for Nigeria, because people wey no sabi about bitcoin still plenty ooo, see the high level of illiteracy in this country, na just young guys wey dey come up and dem dey educated sabi bitcoin, and some of them go just tell you say dem dey hear about bitcoin but dey no get interest, but some wey get interest self immediately dey hear say na money you go use start am, they go just free am because person wey never see money chop go invest in bitcoin.

I enter some villages for my side, I fit talk say 99% of people wey dey all those villages wey I go no even sabi wetin bitcoin be, dey no even get stable electricity, very poor internet connection, No education, everything wey dem dey do no pass farming, if you tell those people about bitcoin, they go think say you just wan scam them self. Na why I dey reason say e no go easy make we dey use bitcoin for transactions in Nigeria, e fit even dey happen for urban areas, but u see our rural areas, we get work to do for that side.

I con imagine say we con dy use Bitcoin pay NEPA BILL, HOUSE RENT, TRANSPORT BILL (to pay conductor self) like do many things and the one wey make me talk about this one nah, we as Naija people con dy use Bitcoin dey pay Bride Prize for this contri?
Seriously e go dey fun ooo, but I know say e fit dey possible to dey pay Nepa bills, House rent with bitcoin, but you see that transport bill, e go hard small make we dey honest. Na Lagos conductor(abero)  you wan talk say e go accept bitcoin as payment, those once no go even listen to you, you enter car without change self na problem for u, not to even talk say u wan tell them say na bitcoin u wan pay with.
Activity: 588
Merit: 422
July 28, 2023, 02:49:13 AM
Bitcoin no be like paper moni wey we go fit carry waka dy do some kind things too. So I con reason am say, what if as we dy find way for Bitcoin to dy acceptable for the world, wait ma use our contri, what if we dy accept Bitcoin for everything we dy do and e con be normal thing like paper moni for this our contri Naija.
I con imagine say we con dy use Bitcoin pay NEPA BILL, HOUSE RENT, TRANSPORT BILL (to pay conductor self) like do many things and the one wey make me talk about this one nah, we as Naija people con dy use Bitcoin dey pay Bride Prize for this contri?

How una see this one, to go marry then use Bitcoin pay the woman papa...
Pages:
Jump to: