@solidminds: Ik had mezelf nog niet in het lijstje staan
Even een updateje.
Ik heb een order geplaatst voor 10 miners. Op dit moment zijn er 9 daarvan besteld door jullie, en blijft er dus één voor mezelf over. Ik wilde er eigenlijk wel een stuk of 5, maar het is even niet anders (ik ga er ook niet meteen 20 bestellen). Als ik een orderbevestiging heb zal ik dat doorgeven. Dit kan een paar dagen duren, want ik heb uiteindelijk toch betaald via bankoverschrijving, vanwege de ongunstige BTC koers op dit moment. Het zou echter ruim op tijd moeten zijn om voor de 15e binnen te zijn bij Jack (asiabtc/lightningasic).
Er is wel nog een klein probleempje ontstaan bij de bestelling. Het blijkt dat ik nu 2 voedingen geleverd krijg, elk voor 5 miners, want de voedingen voor één miner waren niet leverbaar. Zie de foto in een vorige post voor het type voeding dat ik krijg. Nou is er één van jullie (danny1987) die 5 miners heeft besteld, en die kan ik dus gewoon zo'n voeding geven. Bhai heeft dan een mazzeltje, want die heeft met 2 stuks de op één na grootste order, en krijgt dan nummer 2. Dan blijven er nog drie mensen over, waar onder ik, die wél een miner maar geen voeding hebben. We krijgen wel voor elke miner een kabeltje met de juiste stekker er aan voor de miner. Er zijn in mijn ogen twee mogelijke oplossingen:
1 - Ik zet een molex (female) connector op het geleverde kabeltje, zodat je de miner op een pc voeding kan aansluigen. (moet prima kunnen, miners vragen max 5A op de 12V lijn)
2 - Ik bestel een paar netvoedingen
zoiets ofso, en dan krijg je die geleverd.
De tweede optie kost mij iets meer, maar ik heb gezegd dat er voedingen bij zouden zitten, dus dan wil ik ook zorgen dat dat zo is.
Graag hoor ik van jullie wat je de beste oplossing lijkt, dan kan ik zorgen dat ik dat regel. Als één van de twee die in deze opzet een meegeleverde voeding krijgt het daar niet mee eens is, moet je dat even aangeven, dan zorg ik dat je het gewenste type voeding krijgt.