Pages:
Author

Topic: Interesse in groupbuy Gridseed? - page 5. (Read 4678 times)

sr. member
Activity: 420
Merit: 250
January 21, 2014, 11:46:18 AM
#1
Hey,

Ik zit zelf te kijken naar de gridseed scrypt/sha256 dual miners, en vroeg me af of er hier meer mensen zijn die interesse hebben? Er is een amerikaan die ze verkoopt in dit topic, en hij biedt korting aan als je grotere orders plaatst. Een alternatief zou zijn om direct bij diginforce.com te kopen, wat volgens mij de officiele distributeur is, maar mijn kennis van het chinees is 0. Ik heb wat lopen stoeien met die website, maar kom er niet echt uit (ook niet met google translate).

Ik vroeg me af of er hier dus meer mensen interesse hebben, zodat we eventueel een groupbuy op kunnen zetten? Ook zou ik graag willen weten of er iemand is die chinees kan lezen, en dus eventueel direct bij de distributeur zou kunnen bestellen?

De exacte praktische uitwerking (qua wanneer bestellen, betalen eventueel escrow etc) is wat mij betreft voor een later moment, ik wil eerst even de interesse peilen. Sowieso ben ik geneigd te wachten met bestellen totdat er bevestiging is op een engelstalige website/forum dat die dingen werken, en volgens de specificaties presteren.

Dus laat maar weten, wie zou er interesse hebben, en zo ja voor hoeveel dan?

Even een update, die ik ook al verderop in dit topic heb geplaatst:

Procedure/timeline er van uit gaande dat ik één set van 10 miners bestel:

- De deadline is ZONDAG A.S. 9 Februari 19:00, daarna ga ik bestellen.
- Kosten per miner € 240,- incl. de btw bij invoer, excl verzenden binnen Nederland. Dit bedrag is bewust iets aan de ruime kant, maar ik zit met USD>EUR/BTC>EUR wisselkoersen, dus ik heb een klein beetje marge genomen. Teveel betaalde bedragen zullen altijd worden geretourneerd!
- Miners kunnen opgehaald worden in Amsterdam, of verzekerd verzonden binnen Nederland via Postnl (€ 8,05).
- De kosten van de invoer hangen vooral af van de opgegeven waarde, en wat de douane er van vindt. Indien er teveel betaald is, zal het resterende terug gestort worden.
- Worden er toch méér dan 10 besteld, dan worden ze uiteindelijk iets goedkoper, en ook dit zal verrekend worden.
- Terugbetalingen gaan altijd volgens de dagwaarde in euro's, nooit in BTC, ook niet als er in BTC betaald is.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Bestellingen graag even doorgeven via DM, dan geeft ik je ook de gegevens voor de betaalmethode die je wil gebruiken.

Bestelde miners:

bhai - 2 stuks - € 480 - Betaald
PsychoticBoy - 1 stuk - € 240 - Nog niet betaald
cannachris - 1 stuk - € 240 - Nog niet betaald
danny1987 - 5 stuks - € 1200 - Nog niet betaald

Totaal: 9 stuks, waarvan 2 betaald
Pages:
Jump to: