Opzich ben ik ook wel geïnteresseerd, alleen las ik ergens dat ze eind februari met een efficiëntere versie op de markt komen. Dat wil ik even afwachten.
Tsjah, scrypt asics staan in de kinderschoenen. Het is inderdaad te verwachten dat er de komende tijd efficientere asics gaan komen. Ook verwacht ik grotere asics waarin gewoon een heleboel van deze chips worden gestopt. Ik zie dit een beetje als de jalapeno van de scrypt ascis, revolutionair bij het uitkomen, maar er zal snel sterke concurrentie komen.
Dat neemt niet weg dat ik het erg interessant vind, en graag mijn luidruchtige en warme pc de deur uit zou willen doen
Daarom ga ik graag het experiment aan met deze eerste generatie asics, en over een half jaar zie ik dan wel weer wat er dan op de markt is. Daarnaast weet je nooit precies hoe lang alles duurt, en kan je zomaar maanden verder zijn voordat er een serieus alternatief op de markt is. Van deze zijn de eerste inmiddels geproduceerd en uitgeleverd, dus ik verwacht ze op korte termijn te kunnen bestellen. Dat is in mijn ogen ook wat waard.