Pages:
Author

Topic: Maandelijkse updates voor btc - page 2. (Read 1933 times)

legendary
Activity: 2492
Merit: 11937
BTC + Crossfit, living life.
November 13, 2020, 02:51:06 PM
#63
Oktober-November

De laatste weken zijn fenomenaal geweest in voor cryptocurrencies. We hebben een zeer grote appreciatie gezien van vooral Bitcoin en Ethereum, de tweede leidende crypto’s. Deze stijging lag steeds in onze verwachtingen, zoals we ook in voorgaande posts hebben aangegeven. Wij zijn al verschillende maanden zeer bullish. Wij vermoeden dat dit de eerste fase is van een nieuwe bull-run, die naar historische gewoonte een doelwit heeft dat ver boven voorgaand toppunt ligt. Dit voorgaande toppunt zagen we rond de 20 000 usd in 2017 maar dit was een zeer tijdelijke momentopname. De prijs heeft maar zeer kort op dit niveau verbleven en deze piek was de ultieme uiting van een gigantische aanloop en koopmanie. De prijs van nu bevindt zich dicht in de buurt van ons toenmalige toppunt maar nu is de prijsactie veel stabieler en veel duurzamer. De laatste maanden laten een zeer sterke markt zien met nog positievere vooruitzichten dan voorgaande maanden. De fases die zich het komende jaar zal afspelen is de reden waarom u in deze munten investeert, om exponentiële groei mee te maken en om van echt parabolische prijsappreciatie te kunnen genieten.

Onze strategie voor het komende jaar ziet er als volgt uit. Het hoofdaandeel van de portfolio zal steeds in Bitcoin belegd blijven. Een tweede stuk investeren we in Ethereum, een duidelijke eenzame achtervolger met zijn eigen verhaal en potentieel. Verder herschikken we de portfolio om enkele van de meest beloftevolle altcoins toe te voegen. Hierbij focussen we op bepaalde altcoins die al een bepaalde marktpenetratie kunnen voorleggen en die een sterke community rond zich hebben verzameld. Het is in 2020 dat op vlak van altcoins en de richting die zij uitgaan het kaf van het koren is gescheiden. Het is nu makkelijker om te zien waar er tractie aanwezig is en waar toekomstige uitvindingen en innovatie zullen plaatsvinden. In voorgaande jaren was dit zicht veel troebeler aanwezig.

De bedoeling is om bij grote, significante appreciatie een gedeelte van onze crypto om te zetten in euro. Op deze manier gaan we dus proberen grote schommelingen op en neer te bespelen, maar op een uiterst voorzichtige en doordachte manier. Zo hoeft u als eind-eigenaar zich ook geen zorgen maken over verkoop. We begrijpen dat u op een bepaalde moment misschien winsten wil realiseren omdat u de markt sterk ziet stijgen. Maar u kan dus gerust zijn dat we ermee bezig zijn om deze winst zelf te realiseren en zo mogelijk goedkoper terug in te kopen. Het risico hiermee bestaat dat de munten nog verder appreciëren in waarde en we met een stuk van de portfolio aan de zijlijn belanden. Hoe dan ook, dit is niet de eerste keer dat we deze marktcyclus meemaken, onze strategie is duidelijk en we hebben vertrouwen in ons vermogen om de komende maanden zo goed mogelijk te navigeren.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
October 28, 2020, 07:31:26 AM
#62
Benieuwd naar de analyses voor deze maand. Toch wel een aantal zeer interessante evoluties waarbij toch ook wel veel kanttekeningen moeten worden geplaatst:

- PayPal gaat crypto verkopen
- de aandelenbeurzen crashen en zelfs vaste "veilige" waarden gaan er zwaar onderdoor door de nieuwe Corona-opstoot

Maar ik zou er toch aan toevoegen dat een stijging er al maandenlang in zat, en imo dus hoogstens een duwtje in de rug heeft gekregen door Paypal en Corona. Natuurlijk onmogelijk te zeggen hoe de prijs er vandaag zou hebben uitgezien zonder Corona en Paypal.

Ben benieuwd hoe de conclusies van jouw nieuwsbrief zullen zijn, El Dude, en ik zou toch met een dooddoener willen afsluiten: 't zijn rare tijden. Undecided
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
October 11, 2020, 08:24:45 AM
#61
*effe off-topic want Litecoin, maar ik vind het bijzonder verrassend dat LTC geen greintje profijt heeft gehaald uit de hoge BTC en ETH fees van de vorige maanden... We weten natuurlijk niet hoe de LTC fees zouden evolueren als er een gelijkaardige rush zou komen, maar voor een coin die toch ook nog steeds onder voortdurend development staat (al is het met horten en stoten), met een afgebakende max supply etc. wordt LTC toch zeer genegeerd (of zelfs ondergewaardeerd?).

Volgens mij valt die 'voortdurende development' reuze mee. De Litecoin Github activity spreekt boekdelen: https://github.com/litecoin-project/litecoin/graphs/commit-activity. Buiten dat vielen de BTC fees van afgelopen maanden reuze mee, ik heb bijna alleen maar 1 sat/vbyte gebruikt. Als je snelle(re) transacties wilt maken dat is LN daar al prima bruikbaar voor, helemaal met de activatie van Wumbo kanalen.

Het resultaat laat op zich wachten, maar er werden de voorbije maanden verschillende unieke LTC-stukjes geveild op deze boards, waarvan Charlie Lee heeft beloofd dat de opbrengst zou worden gebruikt om de ontwikkeling en verspreiding van LTC te bevorderen.

Ik hoop dat het niet bij woorden blijft, maar aan de Github te zien, blijft het inderdaad voorlopig nog steeds iets te rustig... Zonde, al was het maar omdat ik er ook wat in mijn bags heb Wink
legendary
Activity: 2492
Merit: 11937
BTC + Crossfit, living life.
October 09, 2020, 08:03:29 AM
#60
Ik zal hem een iets gedetailleerder zijn gedachte gang vragen ivm DeFi enz.... Deze zaken schrijf ik zelf niet, maar ik kom er wel veel over de vloer, zal hem mijn schrijven eens laten overnemen Smiley
legendary
Activity: 2492
Merit: 11937
BTC + Crossfit, living life.
October 09, 2020, 08:02:08 AM
#59
Weer een leuk, maar dit keer iets minder informatief stukje (het gaat wel voor een groot deel over DeFi en de meeste mensen hier zullen dat wel kennen, zeg maar...)

[...] Ik doe daarom een oproep aan U, als aandeelhouder van *****, om mij via mail uw uitgesproken mening te laten weten. Als u vertrouwen heeft in een verdere mobilisatie van de fondsen binnen ***** en hier het extra risico mee wil van dragen, stuur mij dan een email op ***** . Ook wanneer u expliciet niet wenst dat deze activiteit wordt aangewend, kan u mij dit laten weten. Ik zal dan rekening houden met de verschillende meningen.[...]

Zelf ben ik dan weer benieuwd naar de uitkomsten. deel je die (globaal) dan ook weer met "ons"? Even om te zien wat "het sentiment" onder "leken" is inzake DeFi... en,

[...]Verder moet ik me ook nog excuseren voor het tijdelijke defect van het dashboard. U heeft dit wellicht in bovenstaande grafiek opgemerkt. Een tijdje lang werd de prijs-data niet meer weergegeven. Dit kwam door een technisch defect en is inmiddels opgelost. De ontwikkeling en onderhoud van het dashboard gebeuren door een freelance ontwikkelaar en deze is niet altijd beschikbaar. Dit defect heeft uiteraard geen impact op de waarde van uw investering. [...]

Even los van de "technische zaken, is't wellicht ook wel leuk om een screenshotje van het dashboard te delen...?  Grin







full member
Activity: 243
Merit: 232
Digital scarcity is a one-time discovery.
October 08, 2020, 06:30:39 AM
#58
*effe off-topic want Litecoin, maar ik vind het bijzonder verrassend dat LTC geen greintje profijt heeft gehaald uit de hoge BTC en ETH fees van de vorige maanden... We weten natuurlijk niet hoe de LTC fees zouden evolueren als er een gelijkaardige rush zou komen, maar voor een coin die toch ook nog steeds onder voortdurend development staat (al is het met horten en stoten), met een afgebakende max supply etc. wordt LTC toch zeer genegeerd (of zelfs ondergewaardeerd?).

Volgens mij valt die 'voortdurende development' reuze mee. De Litecoin Github activity spreekt boekdelen: https://github.com/litecoin-project/litecoin/graphs/commit-activity. Buiten dat vielen de BTC fees van afgelopen maanden reuze mee, ik heb bijna alleen maar 1 sat/vbyte gebruikt. Als je snelle(re) transacties wilt maken dat is LN daar al prima bruikbaar voor, helemaal met de activatie van Wumbo kanalen.

legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
October 08, 2020, 05:35:48 AM
#57
*effe off-topic want Litecoin, maar ik vind het bijzonder verrassend dat LTC geen greintje profijt heeft gehaald uit de hoge BTC en ETH fees van de vorige maanden... We weten natuurlijk niet hoe de LTC fees zouden evolueren als er een gelijkaardige rush zou komen, maar voor een coin die toch ook nog steeds onder voortdurend development staat (al is het met horten en stoten), met een afgebakende max supply etc. wordt LTC toch zeer genegeerd (of zelfs ondergewaardeerd?).
full member
Activity: 627
Merit: 208
Belgian based crypto-enthusiast
October 07, 2020, 02:51:41 PM
#56
Ik deel wat Merits uit, guys, zodra mijn voorraad is aangevuld Wink

Bitcoin lijkt mij intussen een vrij stabiel supportpunt te hebben gevonden, zo tussen de 10K en 11K dollar. De "leuke" verhaaltjes over allerlei bekende koppen, bedrijven en investeringsvehikels die na jaren eindelijk het licht hebben gezien en grote voorraden BTC hebben aangekocht, doen mij wel vrezen dat er de laatste maanden een relatief hoog percentage aan FOMO-aankopen zijn uitgevoerd. Ik verwacht dat er ondanks de schijnbare support toch nog een vrij hoge correctie komt.

Verder dan speculeren kom ik natuurlijk niet, maar puur op gut feeling, zou ik inschatten dat er richting feestdagen nog een bescheiden stijging komt, weer richting 12K en zelfs nog wat hoger, en daarna een correctie die toch een stuk onder de huidige support gaat. Ik ga er verder geen getallen op plakken, want die zouden op niets gebaseerd zijn. Laat het ons er gewoon op houden dat de nieuwkomers die ik hierboven vermeld, zich volgens mij door FOMO hebben laten overvallen en te vroeg hebben ingekocht (en per definitie ook te laat, natuurlijk Grin).

Ik volg je hier eigenlijk echt wel in, ik vrees ook dat het vooral FOMO-aankopen zijn geweest. Stijging komt er sowieso wel naar maten dat Kerst dichterbij komt, ik moet tenslotte wat centjes gebruiken om dat leuke kerstcadeau te kopen!  Roll Eyes

Ik ben vooral benieuwd naar wat Februari - Maart 2021 in petto hebben.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
October 07, 2020, 06:08:46 AM
#55
Ik deel wat Merits uit, guys, zodra mijn voorraad is aangevuld Wink

Bitcoin lijkt mij intussen een vrij stabiel supportpunt te hebben gevonden, zo tussen de 10K en 11K dollar. De "leuke" verhaaltjes over allerlei bekende koppen, bedrijven en investeringsvehikels die na jaren eindelijk het licht hebben gezien en grote voorraden BTC hebben aangekocht, doen mij wel vrezen dat er de laatste maanden een relatief hoog percentage aan FOMO-aankopen zijn uitgevoerd. Ik verwacht dat er ondanks de schijnbare support toch nog een vrij hoge correctie komt.

Verder dan speculeren kom ik natuurlijk niet, maar puur op gut feeling, zou ik inschatten dat er richting feestdagen nog een bescheiden stijging komt, weer richting 12K en zelfs nog wat hoger, en daarna een correctie die toch een stuk onder de huidige support gaat. Ik ga er verder geen getallen op plakken, want die zouden op niets gebaseerd zijn. Laat het ons er gewoon op houden dat de nieuwkomers die ik hierboven vermeld, zich volgens mij door FOMO hebben laten overvallen en te vroeg hebben ingekocht (en per definitie ook te laat, natuurlijk Grin).
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
October 05, 2020, 04:49:32 AM
#54
Weer een leuk, maar dit keer iets minder informatief stukje (het gaat wel voor een groot deel over DeFi en de meeste mensen hier zullen dat wel kennen, zeg maar...)

[...] Ik doe daarom een oproep aan U, als aandeelhouder van *****, om mij via mail uw uitgesproken mening te laten weten. Als u vertrouwen heeft in een verdere mobilisatie van de fondsen binnen ***** en hier het extra risico mee wil van dragen, stuur mij dan een email op ***** . Ook wanneer u expliciet niet wenst dat deze activiteit wordt aangewend, kan u mij dit laten weten. Ik zal dan rekening houden met de verschillende meningen.[...]

Zelf ben ik dan weer benieuwd naar de uitkomsten. deel je die (globaal) dan ook weer met "ons"? Even om te zien wat "het sentiment" onder "leken" is inzake DeFi... en,

[...]Verder moet ik me ook nog excuseren voor het tijdelijke defect van het dashboard. U heeft dit wellicht in bovenstaande grafiek opgemerkt. Een tijdje lang werd de prijs-data niet meer weergegeven. Dit kwam door een technisch defect en is inmiddels opgelost. De ontwikkeling en onderhoud van het dashboard gebeuren door een freelance ontwikkelaar en deze is niet altijd beschikbaar. Dit defect heeft uiteraard geen impact op de waarde van uw investering. [...]

Even los van de "technische zaken, is't wellicht ook wel leuk om een screenshotje van het dashboard te delen...?  Grin
legendary
Activity: 2492
Merit: 11937
BTC + Crossfit, living life.
October 02, 2020, 06:26:11 AM
#53
July-September

Beste aandeelhouder,

Graag brengen we u op de hoogte van recente ontwikkelingen binnen het crypto-landschap.
We kunnen toch wel voorzichtig besluiten dat de bear-market (dalende markt) van de laatste paar jaar achter de rug is. Dit werd gekenmerkt door grote stijgingen in een aantal alt coins en een zeer stabiele Bitcoin, die al bij al zich op een sterk historisch niveau bevindt.

De toekomst van Bitcoin ziet er rooskleurig uit. De halvering van de blok-beloning is reeds enkele maanden achter de rug en traditioneel zien we hier het effect van in de huidige maanden en naar het einde van het jaar toe. Wij zijn zoals steeds voorzichtig over voorspellingen in verband met de prijs naar de toekomst toe, maar zijn toch zeer optimistisch gezien het afgelopen half jaar. Het potentieel van Bitcoin als stabiele, reservemunt blijft ook vergroten. Zo zagen we het bedrijf MicroStrategy voor honderden miljoenen aan Bitcoin aankopen. Zij besloten na grondig onderzoek dat het interessanter zou zijn voor het bedrijf om hun geldreserves in Bitcoin te houden in plaats van in fiat munteenheden zoals Amerikaanse Dollars of Euros. Jullie, als investeerder in *****, hebben deze keuze al enkele jaren geleden gemaakt. Het is goed om te zien dat een beursgenoteerd bedrijf met honderden miljoenen aan passief kapitaal dezelfde omschakeling maakt. Kortom, de vooruitzichten van Bitcoin en de gehele cryptomarkt zien er volgens ons goed uit.

Deze recente prijsstijging binnen alt coins en stabiliteit binnen Bitcoin kan men toeschrijven aan een nieuwe ontwikkeling binnen het crypto-landschap met als afkorting: DeFi . DeFi staat voor Decentralized Finance en is een verzamelterm voor financiële projecten die gebruik maken van cryptocurrency. Het innovatieve is dat deze projecten samen werken met elkaar en dat er een schakel van financiële primitieven wordt gevormd. De opkomst van gedecentraliseerde exchanges die fungeren als geautomatiseerde market maker, waardoor iedereen met een ethereum-wallet makkelijk en veilig, zonder inspraak van derden, kan wisselen tussen cryptocurrencies is een belangrijke doorbraak. De gebruiker zelf kan ook zijn cryptocurrency beschikbaar stellen voor deze exchange. Hij krijgt hier dan als beloning een gedeelte van de kosten die anderen betalen wanneer ze tussen cryptocurrencies wisselen. Als je zo je cryptocurrency beschikbaar stelt, is het mogelijk om passief inkomen te genereren. Vervolgens kan je deze beschikbaarheid aantonen en deze weer gebruiken in andere projecten voor nog meer passief inkomen. Een complex web van schakels en financiële opportuniteiten tekent zich af en evolueert dagelijks. Dit is werkelijk een revolutionaire doorbraak waar we eigenlijk al enkele jaren op zitten wachten, namelijk, het productief gebruik van cryptocurrency in de crypto-economie.

Het is wel zo dat dit een zeer nieuwe evolutie is. De risico’s zijn wel degelijk aanwezig. Voornamelijk technisch risico, waar een systeem toch fouten blijkt te bevatten en kan leiden tot verlies van gelden. Daarom bevinden we ons binnen ***** in een moeilijke situatie. Langs de ene kant willen we graag deelnemen aan deze lucratieve activiteiten. Aan de andere kant zou dit wel eens te hoog risico kunnen bedragen. Wat als zo’n project volledig fout gaat en we significante verliezen zouden boeken? Aangezien alle winsten die gemaakt zouden worden integraal naar de portfolio van ***** zouden gaan, moeten we ook alle mogelijke verliezen daar terecht brengen. Dit scenario is mogelijks voor sommige aandeelhouders onaanvaardbaar.

Met mijn persoonlijk kapitaal ben ik reeds enkele weken deze nieuwe sector aan het verkennen. We bouwen kennis op en deze kennis kunnen we ook voor ***** gebruiken indien dit gewenst wordt. Ik doe daarom een oproep aan U, als aandeelhouder van *****, om mij via mail uw uitgesproken mening te laten weten. Als u vertrouwen heeft in een verdere mobilisatie van de fondsen binnen ***** en hier het extra risico mee wil van dragen, stuur mij dan een email op ***** . Ook wanneer u expliciet niet wenst dat deze activiteit wordt aangewend, kan u mij dit laten weten. Ik zal dan rekening houden met de verschillende meningen.

Zoals steeds is uw kapitaal in veilige en verantwoordelijke handen. Als een goede huisvader waak ik over de portfolio en zorg ik dat deze voldoet aan de verwachtingen van u als aandeelhouder. Vandaar ook de aarzeling in het zomaar verhogen van het risicoprofiel van de investering.

Verder moet ik me ook nog excuseren voor het tijdelijke defect van het dashboard. U heeft dit wellicht in bovenstaande grafiek opgemerkt. Een tijdje lang werd de prijs-data niet meer weergegeven. Dit kwam door een technisch defect en is inmiddels opgelost. De ontwikkeling en onderhoud van het dashboard gebeuren door een freelance ontwikkelaar en deze is niet altijd beschikbaar. Dit defect heeft uiteraard geen impact op de waarde van uw investering.

Als laatste willen we nog meegeven dat resultaten in het verleden geen garantie zijn voor rendementen in de toekomst. Deze nieuwsbrief houdt eveneens geen beleggingsadvies in.


Written by a friend...




full member
Activity: 627
Merit: 208
Belgian based crypto-enthusiast
September 27, 2020, 04:40:40 AM
#52
Zijn Iced en ik de enige die een politiek board zien zitten? Ofwel beperken we het tot één thread? NL is een modelstaat in vergelijking met de bananenrepubliek waar ik woon, maar ik zou er gerust ook voor te vinden zijn eens wat meer over de Nederlandse politiek te horen. Ik bedoel daarmee: vanuit de visie van de members op deze boards, en niet van wat ik van de zoveelste "opiniemaker" te lezen krijg. Smiley Ik vermoed dat er bij ons in het zuiden ook vroeg of laat een regering komt, die mogelijks een (fiscale) stempel op crypto kan zetten, dus het zou al bij al nog wel eens een interessante thread kunnen worden.

Ik denk het haha, misschien mede door de banenenrepubliek waar we in leven :-) Politiek gezien wil ik hier niet te hard uitweiden op deze topic.

Ik ben nog sterk bezig met alles in mijn zakjes te houden, de Defi race laat ik echt aan me voorbijgaan het is effectief de ICO race van een paar jaar geleden.

En over het zelf reageren op jezelf, reflecteren jullie dan zelf jullie gedachtenstroom niet? Ik doe dit zo vaak eerlijk gezegd.
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
September 15, 2020, 06:39:23 AM
#51
Nou, hoe gaat het met iedereen? Intussen is dit de vierde post na elkaar van mijzelf. Het wordt een beetje zielig seg! Undecided...
Een voordeel van reageren op jezelf is dat je het nooit met jezelf oneens bent Wink

Is dat zo?!? Nou, dan heb je mijn "interne" discussies nog nooit meegemaakt...  Grin

Ja maar jij "don't believe in denial" dus dan heeft ontkennen geen zin.  Wink
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
September 15, 2020, 05:25:47 AM
#50
Nou, hoe gaat het met iedereen? Intussen is dit de vierde post na elkaar van mijzelf. Het wordt een beetje zielig seg! Undecided...
Een voordeel van reageren op jezelf is dat je het nooit met jezelf oneens bent Wink

Is dat zo?!? Nou, dan heb je mijn "interne" discussies nog nooit meegemaakt...  Grin
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
September 15, 2020, 01:02:00 AM
#49
 
Nou, hoe gaat het met iedereen? Intussen is dit de vierde post na elkaar van mijzelf. Het wordt een beetje zielig seg! Undecided...

Een voordeel van reageren op jezelf is dat je het nooit met jezelf oneens bent Wink
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
September 14, 2020, 12:58:48 PM
#48
Nou, hoe gaat het met iedereen? Intussen is dit de vierde post na elkaar van mijzelf. Het wordt een beetje zielig seg! Undecided

Nog nieuwe updates, El Dude? Of heeft iedereen zijn bags verkocht tijdens de piek en zitten we nu met z'n allen als renteniers in Tenerife of Malta? Wink If so, let me know, dan kraken we op een of ander strand wat flessen Duits witbier of een paar Britse IPA's met zicht op de ondergaande zon.

(Damn dream on...)
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 24, 2020, 06:45:52 AM
#47
Check ik eens met Theymos of we een politieke subboard kunnen krijgen? Of zitten jullie daar niet echt op te wachten? Wat mij betreft is het nu ook goed, en kunnen we het concept "on-topic" een beetje rekbaarder maken. Wink We hebben sowieso al niet veel activiteit, dus beter niet te veel spreiden...

Ik ben pro, hoewel er nog steeds te weinig activiteit is op de Nederlandstalige subsectie vind ik.

Zijn Iced en ik de enige die een politiek board zien zitten? Ofwel beperken we het tot één thread? NL is een modelstaat in vergelijking met de bananenrepubliek waar ik woon, maar ik zou er gerust ook voor te vinden zijn eens wat meer over de Nederlandse politiek te horen. Ik bedoel daarmee: vanuit de visie van de members op deze boards, en niet van wat ik van de zoveelste "opiniemaker" te lezen krijg. Smiley Ik vermoed dat er bij ons in het zuiden ook vroeg of laat een regering komt, die mogelijks een (fiscale) stempel op crypto kan zetten, dus het zou al bij al nog wel eens een interessante thread kunnen worden.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 22, 2020, 05:00:37 AM
#46
Op De Tijd bestaat intussen al een tijdje (pun not intended) een vlog "Bull, Bear & Bas" van een van de jonge journalisten op de redactie. Best wel leuk, misschien iets te basic, maar over het algemeen mogen zijn korte video's er wel zijn. Deze week was het nog eens de beurt aan Bitcoin.

https://www.tijd.be/markten-live/live-blog/buffett-stapt-in-goud/10245440#742985

PS: Journalist is Nederlander van origine, dus geen paniek, de Nederlandse members zullen geen last van oorsuizingen krijgen. Grin
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 06, 2020, 11:15:07 AM
#45
[...]

Weer een leuk en informatief stukje om te lezen. Alleen vraag ik mij af waarom je ondertussen niet ETH aan jouw analyse toevoegt..?

Zie OP: analyse komt niet van de Dude zelf.

Evenwel een zeer terechte opmerking, ik ben ook vragende partij, mocht iemand zich geroepen voelen... Grin
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
August 06, 2020, 05:10:42 AM
#44
[...]

Weer een leuk en informatief stukje om te lezen. Alleen vraag ik mij af waarom je ondertussen niet ETH aan jouw analyse toevoegt..?
Pages:
Jump to: