Nemojte me pogrešno shvatiti, i ne bih želio da zvučim kao neko matoro zakeralo, ali neće merit sustav popraviti nikakvu "kvalitetu" postova, a ako bolje razmislite skužit ćete i zašto. Oni koji su i bez merita pisali "kvalitetne" postove, pisat će ih i dalje. Oni koji nisu, a žele uznapredovati, počet će pisati nekakve usiljene postove pokušavajući zvučati "razborito" i "korisno", a mnogi će se prikloniti i tome da se uvlače u dupe djeliteljima merita pišući nekakve hvalospjeve ekipi na vrhu, hvaleći uz suze radosnice svaki njihov potez. Da su mogli i umjeli pisati "kvalitetne" postove, već bi ih pisali i bez merita.
Drugo, to što neko napiše "kvalitetan" post, ne garantira da će dobiti merite, a tek ne garantira da će dobiti dovoljno merita za napredovanje. Treće: ja sam profesor lingvistike i vidio sam tone i tone radova na iznuđene teme. Ako mi pokažete osobu koja može iz tjedna u tjedan, mjesecima, pisati 20 do 30 "kvalitetnih" postova koji će biti "zanimljivi", "poučni" i "korisni" za druge članove zajednice, ja ću Vam lično poslati 1 BTC na račun :-)
Te signature kampanje su i osmišljene kako bi se threadovi mogli spamovati raznim postovima, a prije svega, i najvažnije od svega, Logotipom i linkom određene kampanje. To su osnove marketinga, to se radi svugdje, od radio i televizijskog programa do Facebooka, te se radi i ovdje. Nije to ništa čudno, niti išta loše - dapače. To je pomoglo omasoviti ovu zajednicu i dovesti crypto tu gdje je danas: mogućnost da neki praznoglavi lik iz Vijetnama ili Hondurasa može nablebetati nešto s Google Translatea i uključi se u raspodjelu sredstava. Kopati pomoću grafičkih karti i minera može svatko, ne mora biti ni pametan, ni duhovit, ni previše obaviješten (evo, primjerice,ja :-)) - i to je dobro. Da nije tako i dalje bi se kupovale pizze za 10 tisuća BTC-a.