Pages:
Author

Topic: Nederlands! (algemeen) - page 12. (Read 567491 times)

newbie
Activity: 7
Merit: 0
May 05, 2013, 03:34:33 PM
Ook Numansdorp is vertegenwoordigd nu Smiley
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
May 02, 2013, 03:53:22 AM
vrienden van me hebben ook al maanden geleden bested, en nog altijd aan het wachten

Maanden geleden is niet genoeg, wil je profiteren van BFL dan had je order toch zeker van voor september 2012 moeten zijn Wink
elg
full member
Activity: 151
Merit: 104
April 29, 2013, 06:20:56 PM
Ja heb ruim een maand geleden ook 2 miners van BFL besteld. verwacht ze begin juli, dan wordt het leuk!

ok, ook 2 grote en 2 kleine besteld. Ben benieuwd.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
April 29, 2013, 04:05:46 AM
support@ btc-e.com

Onder het kopje: Terms Smiley
jr. member
Activity: 58
Merit: 1
April 28, 2013, 08:13:47 PM
Ik heb 28 namecoins overgemaakt naar mijn btc-e account.
Blijkbaar heb ik meerdere accounts, maar zie maar 1 in mijn email.

Het account war de coins heen zijn gegaan is niet mijn namecoinaccount die ik moest hebben.
Geen contactaddress gevonden op btc-e, dus vraag ik het hier.

Wat te doen nu?
elg
full member
Activity: 151
Merit: 104
April 28, 2013, 04:59:27 PM
BF? ik ben een noob... maar verwacht je die echt?
newbie
Activity: 23
Merit: 0
April 28, 2013, 06:56:03 AM
Ja heb ruim een maand geleden ook 2 miners van BFL besteld. verwacht ze begin juli, dan wordt het leuk!
newbie
Activity: 49
Merit: 0
April 27, 2013, 10:36:56 AM
What's up Medelanders!
Vertegenwoordig Breda.
Op naar de 1000,- per Bitcoin!  Cool

Ik word gek van het wachten op BFL  Angry
I need more coins!
newbie
Activity: 6
Merit: 0
April 27, 2013, 06:21:22 AM
Hallo Allen,

Hier nog iemand uit Enschede! Heb zelf een pre-order geplaatst bij BFL, nog meer mensen die een order hebben geplaatst?
Ik weet dat het wellicht tricky is, maar voor mij persoonlijk is het risico waard.
newbie
Activity: 47
Merit: 0
April 24, 2013, 02:47:28 PM
Goeiemorgen, Enschede hier! (of hadden we die al  Huh)
Is Bitcoin ook al doorgedrongen tot Tukkerland?
Limburg zelfs Smiley
sr. member
Activity: 321
Merit: 250
Bitbuy.nl!
April 22, 2013, 08:14:10 AM
Silk road? Tongue
LOL, stel je nou Silk Road voor als een veilige en simpele manier om aan bitcoins te komen? Grin
Dat kan ook natuurlijk, maar ik doelde op het feit dat hij ergens met bitcoins moet betalen omdat diegene niks anders accepteert. Daar zijn niet veel locaties van.
Avalon is alleen in bitcoin.
Ik kan me voorstellen dat gezamelijk een avalon of de avalon chips kopen ook alleen in bitcoin is.

Natuurlijk zijn er meer plekken. Het was maar een grapje. Wink
hero member
Activity: 1596
Merit: 502
April 22, 2013, 07:49:25 AM
Silk road? Tongue
LOL, stel je nou Silk Road voor als een veilige en simpele manier om aan bitcoins te komen? Grin
Dat kan ook natuurlijk, maar ik doelde op het feit dat hij ergens met bitcoins moet betalen omdat diegene niks anders accepteert. Daar zijn niet veel locaties van.
Avalon is alleen in bitcoin.
Ik kan me voorstellen dat gezamelijk een avalon of de avalon chips kopen ook alleen in bitcoin is.
sr. member
Activity: 321
Merit: 250
Bitbuy.nl!
April 22, 2013, 07:44:15 AM
Silk road? Tongue
LOL, stel je nou Silk Road voor als een veilige en simpele manier om aan bitcoins te komen? Grin
Dat kan ook natuurlijk, maar ik doelde op het feit dat hij ergens met bitcoins moet betalen omdat diegene niks anders accepteert. Daar zijn niet veel locaties van.
newbie
Activity: 50
Merit: 0
April 22, 2013, 02:52:39 AM
Hallo mannen,

Ik ben ook nieuw hier en deze wereld is totaal nieuw voor mij.
Ik ben woonachtig in Leidschendam vlakbij den haag  Grin

Ik ben hier terecht gekomen puur om het feit dat ik een betaling aan iemand moet doen, die uitsluitend alleen maar bitcoins accepteert.
Weet iemand hier hoe ik op een simpele en veilige manier aan 6.5 bitcoins kan komen?

Alvast bedankt... Wink

www.bitonic.nl
Bitonic is een tikje te duur vind ik zelf (5 a 6% commissie). Bij zo'n bedrag is dat al zowat €40 Shocked Voordeel is wel dat je direct over je btc beschikt.. Als je een paar dagen kan wachten zou ik www.bitstamp.com gebruiken. Wil je cash omwisselen, valt dat te regelen via www.localbitcoins.com

Welkom trouwens Smiley
hero member
Activity: 812
Merit: 1022
No Maps for These Territories
April 22, 2013, 02:12:12 AM
Silk road? Tongue
LOL, stel je nou Silk Road voor als een veilige en simpele manier om aan bitcoins te komen? Grin
sr. member
Activity: 321
Merit: 250
Bitbuy.nl!
April 20, 2013, 07:25:18 PM
Hallo mannen,

Ik ben ook nieuw hier en deze wereld is totaal nieuw voor mij.
Ik ben woonachtig in Leidschendam vlakbij den haag  Grin

Ik ben hier terecht gekomen puur om het feit dat ik een betaling aan iemand moet doen, die uitsluitend alleen maar bitcoins accepteert.
Weet iemand hier hoe ik op een simpele en veilige manier aan 6.5 bitcoins kan komen?

Alvast bedankt... Wink

Silk road? Tongue
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
April 20, 2013, 02:33:02 PM
Hallo mannen,

Ik ben ook nieuw hier en deze wereld is totaal nieuw voor mij.
Ik ben woonachtig in Leidschendam vlakbij den haag  Grin

Ik ben hier terecht gekomen puur om het feit dat ik een betaling aan iemand moet doen, die uitsluitend alleen maar bitcoins accepteert.
Weet iemand hier hoe ik op een simpele en veilige manier aan 6.5 bitcoins kan komen?

Alvast bedankt... Wink

www.bitonic.nl
newbie
Activity: 1
Merit: 0
April 20, 2013, 02:32:06 PM
Hallo mannen,

Ik ben ook nieuw hier en deze wereld is totaal nieuw voor mij.
Ik ben woonachtig in Leidschendam vlakbij den haag  Grin

Ik ben hier terecht gekomen puur om het feit dat ik een betaling aan iemand moet doen, die uitsluitend alleen maar bitcoins accepteert.
Weet iemand hier hoe ik op een simpele en veilige manier aan 6.5 bitcoins kan komen?

Alvast bedankt... Wink
Pages:
Jump to: