Hallo iedereen hier! Ik heb mij ook maar eens geregistreerd omdat mijn interesse in het Bitcoin minen gewekt werd door de ASIC's die er binnenkort aan zitten te komen. Ik lees het Bitcoin topic op Tweakers mee maar verder heb ik me de laatste tijd niet met Bitcoins of het minen ervan bezig gehouden.
Begin 2011 heb ik me ooit eens verdiept in het minen maar kwam toen tot de conclusie dat het niet rendabel was. Omdat de koers momenteel echter heel anders ervoor staat zou het nu wel rendabel moeten kunnen zijn.
Verder kwam ik er zojuist achter dat er een Nederlands gedeelte bestaat op dit forum, vandaar dat ik mijn even kort voor zal stellen. Naam: Mevius, leeftijd 25 jaar. Werkzaam in de IT (Netwerkbeheer). Interesse in het minen en wellicht handelen in Bitcoins.
Om ff ontopic door te gaan. Iemand van Tweakers heeft die marktplaatsverkoper gemaild en heeft keurig een aantal keer reactie gekregen:
BlueTooth76 in Bitcoins - Virtueel Geld @ tweakers.netHallo,
Ik zie dat u een Bitcoin miner aanbiedt.
Wat voor hardware is het? Stroomverbruik?
En wat is de levertijd?
Met vriendelijke groeten,
BlueTooth76
-----------------------------
Beste BlueTooth76,
Bedankt voor je interesse in onze bitcoin miner. Het gaat hier om een via USB aangesloten ASIC SHA256 processor met een minimale rekenkracht van 60GH/s. Het verwachte stroomverbruik zal rond de 500watt liggen, echter kan dit nog iets meer of minder worden. Het product is momenteel in de allerlaatste fase van ontwikkeling. De geplande levertijd is binnen nu en 2 a 3 weken.
Mocht je interesse hebben raad ik je aan je order zsm te plaatsen daar het erg snel gaat met het aantal bestellingen en helaas op = op. Momenteel zijn er nog enkele tientallen leverbaar.
Met vriendelijke groet,
Ronald R
Sent from my mobile.
aan ICT
Hallo Ronald,
Klinkt interessant.
Maar onder jullie merknaam vind ik geen bitcoin miners of wat dan ook in google.
Heeft dat ding geen merknaam?
Mvgr,
BlueTooth76
Beste BlueTooth76,
Dat klopt inderdaad. Wij fabriceren zelf geen bitcoin miners. Wij zijn importeur voor een bekende fabrikant van bitcoin miners. Omdat de SHA256 processor is geclassificeerd onder de US Bureau of Industry and Security export control kan het importeren ervan de nodige problemen, kosten en vertragingen met zich mee brengen. Wij hebben hier enkele jaren ervaring mee en kunnen daardoor versneld deze apparatuur importeren en op een correcte manier langs de douane krijgen.
Met vriendelijke groet,
Ronald R
Sent from my mobile.
aan ICT
Hallo Ronald,
Op zich heb ik een budget voor 2 of 3 van deze apparaten, is er nog iets aan de prijs te doen bij afname van 3 stuks?
Ik neem aan dat betaling bij levering is?
Hoe doe ik het met instellen?
Mvgr,
BlueTooth76
Beste BlueTooth76,
Bij afname van 3 stuks kan ik je tot 200 Euro per miner korting geven. Helaas zijn de miners momenteel op pre-order en moeten vooruit betaald worden. Echter met de garantie dat mocht, onverhoopt, de leverancier niet leveren het geld in z'n totaal wordt terug betaald. Tot op heden is dit bij onze fabrikant nooit nodig geweest maar zoals je misschien weet hebben onlangs 2 andere leveranciers wel klanten hun geld terug gegeven vanwege problemen met de levering. Dit zal in de geval echter niet nodig zijn. Zelf heb ik er ook 2 in pre-order staan.
Met vriendelijke groet,
Ronald R