Pages:
Author

Topic: Nederlands! (algemeen) - page 14. (Read 568128 times)

newbie
Activity: 47
Merit: 0
April 07, 2013, 07:46:53 AM
Niet doen mensen, dit is spam voor een trojan.
Report de post ook aan een moderator dan. Ik heb het niet gedaan omdat ik niet weet of het malware is (al ziet de post er wel verdacht uit).
hero member
Activity: 1596
Merit: 502
April 07, 2013, 07:40:19 AM
Niet doen mensen, dit is spam voor een trojan.

/edit
Deze post is niet meer van toepassing omdat de spampost al is verwijderd.
newbie
Activity: 50
Merit: 0
April 03, 2013, 06:58:53 PM
Leuk om te zien dat er een speciaal Nederlands onderdeel is!
Ook leuk om te zien dat er wat meer nederlanders bij komen!

Mareh, mijn god.. 93 euro!! Het hek is van de dam of niet dan? NOS, NRC, Volkskrant, belgische tv, BBC.. Ik ben al dik een jaar razend enthousiast en een paar weken terug zei ik nog tegen een vriend van me je moet mij niet gek aankijken als de koers ineens naar beneden flikkert.. toen stond ie op 52 euro ook al hoger dan ooit en nu kijkt ie me alsnog gek aan Grin
legendary
Activity: 1205
Merit: 1000
April 03, 2013, 04:39:31 PM
Leuk om te zien dat er een speciaal Nederlands onderdeel is!
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
April 02, 2013, 08:59:13 AM
Ja, de ervaring die ik heb is: wachten.
Ik had 2x jalapeno's besteld, maar vorige week gecancelled en me geld terug gevraagd en gehad trouwens Smiley

Ik ben van mening dat die jalapeno's in verhouding straks (als avalon batch 3 los is en BFL komt over de brug) net zo snel zijn als me videokaartje van 400 euro.

De moeilijkheidsgraad wordt straks zo hoog nadat avalon er 900 heeft geleverd, laat staan als batch 3 met 600 erbij komt, laat staan als BFL oooooit nog gaat leveren.
Die 4,5gh is in verhouding helemaal niets meer dan.. Zonde van je geld..

Just my 2 cents..

iemand ervaring met die bitforce rigs van butterfylabs?

Net eentje gekocht van 4.5gh


newbie
Activity: 1
Merit: 0
April 01, 2013, 06:18:46 PM
iemand ervaring met die bitforce rigs van butterfylabs?

Net eentje gekocht van 4.5gh

sr. member
Activity: 266
Merit: 250
March 25, 2013, 06:16:09 PM
hahahaha Smiley Waar hij woont nog geen tien minuten hahaha
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
March 25, 2013, 01:10:30 PM
Lekker Nederlands praten hier!

Voorburg hier, nog anderen uit Nederland?

Den Haag



 Cheesy
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
March 25, 2013, 08:08:53 AM
Lekker Nederlands praten hier!

Voorburg hier, nog anderen uit Nederland?

Den Haag
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
March 17, 2013, 01:39:43 PM
De enige die ECHT geleverd heeft is Avalon.
Batch 2 Avalon is uitverkocht, voor de gene die NU nog willen instappen in het ASIC avontuur is het wachten op batch 3.
Nu nog een BFL bestellen is kansloos aangezien je al kan preorderen sinds juni 2012 en er al meer dan 10000 orders zijn gedaan.
Nu een BFL bestellen betekend niet dat je er dit jaar nog meegaat minen aangezien BFL kampioen uitstellen is.


Groeten
hero member
Activity: 728
Merit: 500
In cryptography we trust
March 17, 2013, 12:57:36 PM
Op de website van BFL zeggen ze dat ze leveren van halverwege maart en hebben en tegen mij hebben ze gezegd dat ze in juni gaan leveren :S Zelf ging mijn voorkeur uit naar de Avalon maar ik was te laat.

BFL zegt sinds oktober vorig jaar dat ze over een paar weken gaan leveren.
member
Activity: 108
Merit: 10
March 17, 2013, 06:40:41 AM
Enige wat ik erover wil zeggen is dat ze al in oktober zeiden dat de levertijd slechts 6 weken zou zijn...
Verder, zie de diverse threads erover op het forum.

Ja de verhalen zijn nog al uiteenlopend maar ik ga mij zeker even verder verdiepen hier op het forum.

Thanks

Volgens mij heeft alleen Avalon op dit moment geleverd aan consumenten.

Asicminer heeft miningaandelen uitgegeven maar mined zelfstandig.

BFL heeft bij mij nog altyd een rode vlag uithangen, ivm zeeer slecht klant communicatie hetgeen verder niets vertellend is...maar werknemers van hun durven klanten publiekelijk uit te schelden indien ze kritiesche vragen stellen...en ze liegen inderdaad over hun levertijden...dus ben voorzichtig... Wink




Op de website van BFL zeggen ze dat ze leveren van halverwege maart en hebben en tegen mij hebben ze gezegd dat ze in juni gaan leveren :S Zelf ging mijn voorkeur uit naar de Avalon maar ik was te laat.

Thanks

hero member
Activity: 540
Merit: 500
COINDER
March 17, 2013, 06:32:05 AM
Enige wat ik erover wil zeggen is dat ze al in oktober zeiden dat de levertijd slechts 6 weken zou zijn...
Verder, zie de diverse threads erover op het forum.

Ja de verhalen zijn nog al uiteenlopend maar ik ga mij zeker even verder verdiepen hier op het forum.

Thanks

Volgens mij heeft alleen Avalon op dit moment geleverd aan consumenten.

Asicminer heeft miningaandelen uitgegeven maar mined zelfstandig.

BFL heeft bij mij nog altyd een rode vlag uithangen, ivm zeeer slecht klant communicatie hetgeen verder niets vertellend is...maar werknemers van hun durven klanten publiekelijk uit te schelden indien ze kritiesche vragen stellen...en ze liegen inderdaad over hun levertijden...dus ben voorzichtig... Wink

member
Activity: 108
Merit: 10
March 16, 2013, 07:54:02 PM
Enige wat ik erover wil zeggen is dat ze al in oktober zeiden dat de levertijd slechts 6 weken zou zijn...
Verder, zie de diverse threads erover op het forum.

Ja de verhalen zijn nog al uiteenlopend maar ik ga mij zeker even verder verdiepen hier op het forum.

Thanks
hero member
Activity: 1596
Merit: 502
March 16, 2013, 07:29:32 PM
Enige wat ik erover wil zeggen is dat ze al in oktober zeiden dat de levertijd slechts 6 weken zou zijn...
Verder, zie de diverse threads erover op het forum.
member
Activity: 108
Merit: 10
March 16, 2013, 07:15:00 PM
Ik heb laats ook een Btc Miner Besteld:

60 GH/s Bitcoin Miner
Size: 100.32 mm x 100.32 mm x 80.49 mm
Processing Power: 60 GH/s (+/- 10% running variance)
Power Consumption: Approximately 60 Watts

Besteld bij https://products.butterflylabs.com/homepage/60gh-bitcoin-miner.html

Heeft iemand Misschien al één binnen, aangezien ze vanaf halverwege maart al geleverd kunnen worden (nu dus).

Ik las bij een van de vorige reacties hier, dat er gedacht wordt dat er alleen nog maar kruimels mee binnen geharkt kunnen worden, kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

Wat adviseren jullie aangezien ik hem met een CC heb betaald kan ik nu nog het geld terug halen.

Thanks

donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
March 07, 2013, 01:40:27 AM
Ik zit er aan te denken om te beginnen met GPU-minen. Totaal het verkeerde moment, dat heb ik al door, maar ik zie het ook deels als (zichzelf terugverdienende) hobby. Nu ben ik aan het twijfelen of ik voor nieuwe hardware moet gaan of een tweedehands 'zooitje' bij elkaar moet sprokkelen op Marktplaats. Dat tweede is natuurlijk leuker maar garantietechnisch is nieuw verstandiger.. Lastig..

Als je met GPU's wil gaan minen dan is 2e hands de beste optie, al is zelf terug verdienend wel erg optimistisch met een GPU Wink
Alleen AMD GPU's zijn enigszins rendabel, de betere keus is dan een HD7990, 7970, 6990, 5970 enz.
Ik zou zelf als ik nu nog mining hardware aan zou schaffen voor FPGA'S gaan ipv GPU's, vanwege het lage stroom verbruik van een FPGA ( zoals een BFL Single, Icarus of x6500)
Voor een compleet overzicht: https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison



Groeten
member
Activity: 99
Merit: 10
March 06, 2013, 09:18:25 PM
Ik zit er aan te denken om te beginnen met GPU-minen. Totaal het verkeerde moment, dat heb ik al door, maar ik zie het ook deels als (zichzelf terugverdienende) hobby. Nu ben ik aan het twijfelen of ik voor nieuwe hardware moet gaan of een tweedehands 'zooitje' bij elkaar moet sprokkelen op Marktplaats. Dat tweede is natuurlijk leuker maar garantietechnisch is nieuw verstandiger.. Lastig..
newbie
Activity: 50
Merit: 0
March 02, 2013, 03:03:43 PM
Ik zal me ook even voorstellen trouwens. Seb is de naam, leeftijd doet er niet toe, sinds 2009 zelfstandig ondernemer, en zwaar gefrustreerd over het huidige monetaire geldwezen. Bitcoinen is haast als logisch gevolg mijn nieuwe hobby en zodoende ben ik hier terecht gekomen - ervanuitgaande dat dit DE plek is om over bitcoins te praten met nederlanders. Waar wordt er nog meer over geforum'd? GoT idd oke ja.. Verder nog? nee toch?

Neem btcguild.... Drie weken terug had plaats 25 ong. 20gh nu heeft plaats 25 ong. 40 gh ..ik geloof niet dat ze dit middels gpu of fpga hebben bereikt ...in twee weken...
Interessant.. dus wat je zegt is dat het vermoeden bestaat dat een aantal miners al de beschikking hebben over ASIC's??
hero member
Activity: 1596
Merit: 502
February 21, 2013, 04:12:14 PM
Hoe kunnen ze nou enkele jaren ervaring hebben in het importeren van bitcoinminers?
CPU en GPU was niets speciaals aan om te importeren en FPGA's worden nog geen jaren gebruikt voor bitcoinminers.
Pages:
Jump to: