Pages:
Author

Topic: Nederlands! (algemeen) - page 27. (Read 568231 times)

sr. member
Activity: 395
Merit: 250
March 26, 2012, 04:48:58 PM
Is er hier iemand die bitcoins wilt verkopen voor 100 euro ik kan per bank overschrijven.

Ik stuur het liever naar een Nederlandse rekening als een Poolse.

Stuur me een berichtje met je aanbod.
https://bitcoinmarket24.com Smiley
hero member
Activity: 518
Merit: 500
March 26, 2012, 03:24:20 PM
Tsja, met 1 post and nul reputatie zullen er toch niet veel geneigd zijn om eerst te betalen denk ik, ook al is het via bankoverschrijving.
Als je van je bitcoins af wil, kan je ze ruilen voor paypal euro's hier:

https://www.spendbitcoins.com/convert/paypal/

Krijg je nog een mooie prijs voor ook, gewoon de Mt Gox koers.
Werkt perfect, al vaak gebruikt. Je kan er ook amazon vouchers en vanalles anders mee kopen.
newbie
Activity: 1
Merit: 0
March 26, 2012, 02:33:08 PM
Hey ik ben nieuw hier en kom uit Belgie. Ik heb momenteel 74.33 Bitcoins in men wallet. Wie er een mooie prijs voor geeft krijgt ze. DOE ALLEEN VIA BANKOVERSCHRIJVING DUS EERST BETALEN BEN AL GENAAID GEWEEST VOOR 25 BITCOINS!! Ja sorry maar dat zijn de condities. Was ook een kerel uit NL en die wou 50 Bitcoins maar ik moest ze eerst opsturen en dan ging hij betalen. Ben zo vriendelijk geweest om de helft te sturen en als hij ze ontvangen heeft moest hij betalen en dan ging ik die andere 25 sturen. Wat een dikke loser was dat zeg! Zijn naam was Rob M. en hij is van Beverwijk, Nederland. Daarmee dat ik hier dit gewoon kom zeggen. Wie ze in 1 keer koopt krijgt ze nu aan 3.25euro per coin!!
Groeten van Chemistry!!
newbie
Activity: 8
Merit: 0
March 20, 2012, 10:47:38 AM
Ik zal een stukje gaan schrijven over de installatie van de software die ik heb gebruikt en hoe ik de site heb opgezet, daarnaast is het denk ik ook wel een goed idee is om op Nederlandse sites wat aandacht te laten vestigen op deze nieuwe currency. Vraag mij ook af hoeveel Nederlanders in Bitcoins gebruiken, maar daar zal ik nog eens een onderzoekje naar gaan doen.

Keep The Currency Flowing.
sr. member
Activity: 300
Merit: 250
March 20, 2012, 09:59:42 AM
Nou ik zou zeggen: schrijf maar iets van een stukje en dat plaats ik dan op de site. zoiets in het kader van het voorstellen van nederlandse sites/winkels die bitcoin aannemen.

Gr. roland,.
newbie
Activity: 8
Merit: 0
March 20, 2012, 08:33:45 AM
Ja dat zou ik zeer zeker op prijs stellen, volgens mij had ik jouw site ook al op mijn links pagina gezet. Succes met je site! Ik ga ook nog een paar andere sites opzetten, maar ben blij dat greenone.nl in ieder geval helemaal werkt qua ontvangen van de coins en versturen van de ontvangst bevestiging. Ik wilde eigenlijk een auction house opzetten maar nog niet de geschikte software gevonden daarvoor.
sr. member
Activity: 300
Merit: 250
March 20, 2012, 03:56:59 AM
Quote
Ik heb ook een webshop opgezet die met BTC werkt op http://www.greenone.nl voor mensen die wellicht hun bitcoins willen uitgeven :-).

Als je het leuk vind om je webshop voor te stellen aan andere bitcoin-gebruikers via mijn site moet je me maar even mailen.

Roland.
newbie
Activity: 8
Merit: 0
March 19, 2012, 02:23:27 PM
Hoi mede-Nederlanders,

Ik koop de laatste tijd in via https://www.bitcoin.de/r/rt6f6a en is eigenlijk altijd goed gegaan. Kan je ook van NL'ers kopen maar ook van andere Europeanen en dan een SEPA overboeking doen voor buiten NL en een reguliere boeking voor mensen in NL. Ik heb ook een webshop opgezet die met BTC werkt op http://www.greenone.nl voor mensen die wellicht hun bitcoins willen uitgeven :-).

Greets GreeNoNe
newbie
Activity: 1
Merit: 0
March 15, 2012, 09:06:43 PM
Is er hier iemand die bitcoins wilt verkopen voor 100 euro ik kan per bank overschrijven.

Ik stuur het liever naar een Nederlandse rekening als een Poolse.

Stuur me een berichtje met je aanbod.
sr. member
Activity: 395
Merit: 250
March 11, 2012, 06:21:13 PM
sorry for posting in English: but yes - I can also confirm that I had never problems with intersango. And in case of issues you can always reach phantomcircuit on IRC and he helps.
In case your bank blocks the wiring to their account (I had that with MtGox's French account) there's nothing he can do, though. In that case you might want to consider trying bitcoinmarket24.com which so far had no problems with ING bank.
sr. member
Activity: 300
Merit: 250
March 11, 2012, 11:54:25 AM
of gewoon even op de contact pagina kijken van intersango en daar kan je zien of die online is op skype, kan je gewoon skypen Smiley
hero member
Activity: 774
Merit: 500
Lazy Lurker Reads Alot
March 10, 2012, 07:27:55 PM
Ter info:

Ik gebruik de laatste tijd intersango.com als btc-exchange en ben hier zeer tevreden over!
Centjes zijn binnen 2 dagen overgemaakt en je hoeft je niet te identificeren of geld over te maken naar hongkong oid.

Maar wel naar Polen geloof ik? Mijn bank (ING) weigerde hen laatste keer geld te sturen.

Verder heb ik alleen goede dingen gehoord over Intersango.

Wel naar Polen inderdaad. ING blokkeerde mijn account toen ik het probeerde in November. Ik moest opnieuw tancode laten aanzetten en alles, voor de tweede keer al (bij MtGox gebeurde het ook, ze gebruikten dezelfde bank).

Gaat prima met intersango mocht het niet zo goed werken of te lang duren kun je op freenet irc server in #intersango terecht voor hulp
Zoals altijd met irc zul je online moeten blijven hangen tot dat diegene die je nodig hebt reageert ( PhantomCircuit )
Tot dusver ben ik tevreden over intersango het werkt gewoon
member
Activity: 121
Merit: 10
February 28, 2012, 09:33:02 AM
Hello there, Heb hier een Sapphire 5970 liggen. Gelet op het feit dat ik reeds een rig heb staan, doe ik deze weg.
De kaart is ongeveer een jaartje oud en zat in een gamesysteem van mijn neef. Deze draait nog perfect en nooit overclocked geweest !
Ikzelf woon in België en kan verzenden op risico en kosten van koper uiteraard.
Prijs is 300 euro (veel gezochte kaart blijkbaar...)
Indien interesse PM of reply

THX !!!!
hero member
Activity: 714
Merit: 504
^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.
February 22, 2012, 03:23:27 AM
Ter info:

Ik gebruik de laatste tijd intersango.com als btc-exchange en ben hier zeer tevreden over!
Centjes zijn binnen 2 dagen overgemaakt en je hoeft je niet te identificeren of geld over te maken naar hongkong oid.

Maar wel naar Polen geloof ik? Mijn bank (ING) weigerde hen laatste keer geld te sturen.

Verder heb ik alleen goede dingen gehoord over Intersango.

Wel naar Polen inderdaad. ING blokkeerde mijn account toen ik het probeerde in November. Ik moest opnieuw tancode laten aanzetten en alles, voor de tweede keer al (bij MtGox gebeurde het ook, ze gebruikten dezelfde bank).
hero member
Activity: 812
Merit: 1022
No Maps for These Territories
February 22, 2012, 03:21:11 AM
Ter info:

Ik gebruik de laatste tijd intersango.com als btc-exchange en ben hier zeer tevreden over!
Centjes zijn binnen 2 dagen overgemaakt en je hoeft je niet te identificeren of geld over te maken naar hongkong oid.

Maar wel naar Polen geloof ik? Mijn bank (ING) weigerde hen laatste keer geld te sturen.

Verder heb ik alleen goede dingen gehoord over Intersango.
full member
Activity: 197
Merit: 100
February 20, 2012, 03:14:17 PM
Thanks for that info pieppiep
hero member
Activity: 1596
Merit: 502
February 20, 2012, 03:01:23 PM
You can also try http://www.verzamelaarsmarkt.nl/nl/bankbiljetten/Nederland_100_Gulden_1970_/1/15/121.aspx
If it qualifies for quality Zf (obvious used with multiple folds both horizontal and vertical) they sell it for 125 euro.
If they buy it for half that value (i have no idea how much they will offer) you get 62,50 euro each.
You can try email them at the verkoop@ address found at that site.
full member
Activity: 197
Merit: 100
February 20, 2012, 01:19:15 PM
I have some old Netherlands banknotes for sale over on Bitmit.net.
https://bitmit.net/en/trade/i/1010-100-dutch-guilder/description

My father had them from a business trip to the Netherlands in the 1980s. They can still be exchanged for euros in the DNB. I might sell them for below face value, because I am in Ireland and cannot bring  them to the DNB. The buyer is fully protected with the escrow service on Bitmit.net.
member
Activity: 64
Merit: 10
January 24, 2012, 05:34:02 AM
Net even een kleine test gedaan op bitcoinspot.nl
Ziet er wel netjes uit.
Dus maar gelijk even een bookmark gemaakt.
sr. member
Activity: 300
Merit: 250
January 24, 2012, 05:26:17 AM
Ter info:

Ik gebruik de laatste tijd intersango.com als btc-exchange en ben hier zeer tevreden over!
Centjes zijn binnen 2 dagen overgemaakt en je hoeft je niet te identificeren of geld over te maken naar hongkong oid.
Pages:
Jump to: