Pages:
Author

Topic: Nederlands! (algemeen) - page 25. (Read 574093 times)

hero member
Activity: 518
Merit: 500
April 28, 2012, 09:44:55 AM
Kom anders effe naar IRC:
https://bitminter.com/chat

Ik ben daar over 30 minuutjes, DrHaribo, is de pool operator, die is daar ook.
hero member
Activity: 518
Merit: 500
April 28, 2012, 09:38:20 AM
Daar stond logged in as wasta. Heb nu een andere worker aangemeld, de wasta2. Dus staat er nu wasta2, maar ik heb bij het veranderen van mijn worker geen nieuw accountnummer in hoeven vullen. Blij dat er iemand is, trouwens. Zal maar terug gaan naar mijn oude wasta worker, van wie ik weet dat die wel een rekeningnr heeft. Of er moet een andere optie geopperd worden.... Hoe zie ik nu naar welke rekingnr de bitcoins gaan?

Op de bitminter site, My account > Account details
Daar staat hoeveel BTC and NMC je tegoed hebt, en eronder zie je de uitbetalings adressen
jr. member
Activity: 58
Merit: 1
April 28, 2012, 09:28:12 AM
Daar staat nu wasta001, stond een andere wasta(worker), maar log vanaf nu in met mijn gmail, om daar maar geen fouten meer mee te maken. Ik heb mijn accountrekening ingevuld bij automatisch uitbetalen. Moet ik de bitcoin uitbetaling nog veranderen? En wat vul ik bij de namecoins voor accountrekening in?
hero member
Activity: 518
Merit: 500
April 28, 2012, 08:50:05 AM
Hallo Nederland(ers) , is er iemand genegen om even de bitminter miner met mij op te zetten.
Ik zag dat Meneer wachtwoord online was (hint!) .
(net 2 minueten geleden weer uitgelogd, helaas)

 Ik dacht dat die niet zo moeilijk zijn wezen kon, maar heb tot nu toe nog niet voor mijzelf gedelfd.
 Ik zie wel 321 Mhps, met mijn ati 6950 (2gb)
 Maar ik zie niet mijn naam, of de naam van mijn worker in beeld.
 (zou rechts-boven moeten staan...toch?)
Ik dacht even mijn account-rekeningnummer inplakken en klaar is Kees, maar dat ging verkeerd, blijkbaar, dus wil nu graag hulp en begeleiding bij de volgende poging.
Wie wil de stappen even met mij door nemen?

Volgens mij log je gewoon met verkeerde account in in bitminter. Ga naar bitminter site. Rechts boven, wat staat daar ?

Log in

of

Logged in as jouwnaam - Log out

 ?
jr. member
Activity: 58
Merit: 1
April 28, 2012, 08:15:39 AM
Hallo Nederland(ers) , is er iemand genegen om even de bitminter miner met mij op te zetten.
Ik zag dat Meneer wachtwoord online was (hint!) .
(net 2 minueten geleden weer uitgelogd, helaas)

 Ik dacht dat die niet zo moeilijk zijn wezen kon, maar heb tot nu toe nog niet voor mijzelf gedelfd.
 Ik zie wel 321 Mhps, met mijn ati 6950 (2gb)
 Maar ik zie niet mijn naam, of de naam van mijn worker in beeld.
 (zou rechts-boven moeten staan...toch?)
Ik dacht even mijn account-rekeningnummer inplakken en klaar is Kees, maar dat ging verkeerd, blijkbaar, dus wil nu graag hulp en begeleiding bij de volgende poging.
Wie wil de stappen even met mij door nemen?
hero member
Activity: 1596
Merit: 502
April 26, 2012, 06:15:21 AM
Ik kan niets van bitcoins vinden op hun site.
hero member
Activity: 714
Merit: 504
^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.
April 26, 2012, 06:09:05 AM
emoneyxchange.com is Really good exchanger, I worked with it and all times i'm satisfied.
Please add wire transfer for people who want use this method.
Ik heb nog nooit van emoneyxchange gehoord, terwijl ik toch op zo'n 10 verschillende beurzen handel. Daarnaast wordt de link geponeerd door een nieuwe account met 3 posts die geen Nederlands kan.

Dus bij deze een waarschuwing, pas even op met de genoemde site, tenzij er iemand is die hier daadwerkelijk ervaring mee heeft.
hero member
Activity: 714
Merit: 504
^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.
April 25, 2012, 05:39:10 AM
Ah, het ging dus om de specifieke bank? (wilden ze tegen mij niet zeggen) Is het naar een bepaalde Exchange wel gelukt?

Ze zeiden dat er een onderzoek liep en dat ze geen zaken deden met bepaalde instanties. Verder kreeg ik het geweldige advies dat er meer sites zijn die Bitcoins verkopen  Wink
Oh je had iemand die er wat vanaf wist? Dat is meer dan bij mij; ik had het probleem in november/december. Ik weet niet zeker of het een specifieke bank is, dat lijkt me alleen aannemelijk omdat intersango en mtgox dezelfde gebruiken.
Ik gebruik nu een nieuwe rekening (Bij ASN bank) als ik naar mtgox of intersango wil overschrijven. SEPA transfers naar individuen gaat zonder problemen, dus bitmarket, bitcoin.de en bitcoin-otc zijn geen probleem. Bitcoin-central en bitstamp heb ik alleen withdrawals van gehad, dus ik weet niet hoe goed deposits daar gaan, maar die zou je opzich kunnen proberen.
legendary
Activity: 2324
Merit: 1125
April 24, 2012, 06:29:48 PM
Ah, het ging dus om de specifieke bank? (wilden ze tegen mij niet zeggen) Is het naar een bepaalde Exchange wel gelukt?

Ze zeiden dat er een onderzoek liep en dat ze geen zaken deden met bepaalde instanties. Verder kreeg ik het geweldige advies dat er meer sites zijn die Bitcoins verkopen  Wink
hero member
Activity: 714
Merit: 504
^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.
April 24, 2012, 05:58:41 PM
Geen idee. Intersango?

ING blocked overschrijvingen naar intersango en blokkeert je internetbankieren als je geld overmaakt naar hen. Ik heb hierover telefonisch contact gehad waarin ze dit toegaven na wat aandringen (ze probeerden mij eerst wijs te maken dat ze het blokkeerden omdat ik een virus had, yeah right Tongue).

Probeer dus geen geld over te maken naar hen met ING want dan is je internetbankieren een paar dagen geblokkeerd Smiley
Deden ze bij mij ook, en bij overschrijven naar MtGox ook (Die gebruikt dezelfde bank). Nogal irritant.
legendary
Activity: 2324
Merit: 1125
April 24, 2012, 05:35:46 PM
Ja stel dan meteen de enige bank voor die nog duurder is  Grin
newbie
Activity: 33
Merit: 0
April 24, 2012, 02:28:57 PM
Hmm zijn er geen Nederlanders hier die regio Arnhem zitten? Kan altijd nog cash trade voor bitcoins dan Smiley
legendary
Activity: 2324
Merit: 1125
April 24, 2012, 02:10:15 PM
Geen idee. Intersango?

ING blocked overschrijvingen naar intersango en blokkeert je internetbankieren als je geld overmaakt naar hen. Ik heb hierover telefonisch contact gehad waarin ze dit toegaven na wat aandringen (ze probeerden mij eerst wijs te maken dat ze het blokkeerden omdat ik een virus had, yeah right Tongue).

Probeer dus geen geld over te maken naar hen met ING want dan is je internetbankieren een paar dagen geblokkeerd Smiley
hero member
Activity: 518
Merit: 500
April 24, 2012, 02:01:11 PM
Welke gebruik je zelf als ik vragen mag?

Geen.
Mja, ik heb ooit een paar btc gekocht via OTC, dus van een particulier.
hero member
Activity: 1596
Merit: 502
April 24, 2012, 01:03:21 PM
Ik heb laatst bitcoinmarket24.com gebruikt.
Het was de enige die ik kon vinden die ik ook echt kon gebruiken.
newbie
Activity: 33
Merit: 0
April 24, 2012, 12:13:58 PM
Welke gebruik je zelf als ik vragen mag?
hero member
Activity: 518
Merit: 500
April 24, 2012, 12:13:14 PM
Geen idee. Intersango?
newbie
Activity: 33
Merit: 0
April 24, 2012, 12:11:11 PM
Bedankt voor je reply! Zal is even verder gaan kijken. Heb je ook enig idee welke exchange het beste en goedkoopste is voor Nederlandse bank?
hero member
Activity: 518
Merit: 500
April 23, 2012, 06:16:24 PM
Heeft iemand enig idee waar ik het goedkoopste uit ben voor een nieuwe video kaart en nieuw moederbord? Heb momenteel een HD 6870 draaien op een moederbord met maar 1x pci-e slot. Daarnaast heeft dit moederbord nog een PCI slot. Is het mogelijk en vrijgoedkoop om dit PCI slot te gebruiken voor een extra videokaart?

PCI slot, nope.  Er bestaan adapters maar die kosten veel te veel en dan nog is het lang niet zeker dat het ook echt werkt.

Maar allicht heb je ook nog wel minstens een PCI-e 1x slot, zo;n heel klein slotje, en dat kan je wel gebruiken mits een kabeltje, en die kan je hier op het forum kopen of op ebay.

Wat betreft kopen van een videokaart; voor minen ben je IMO best af met een goeie ouwe 58x0. 5830/5850/5870. Die kan je hier vaak kopen, of probeer ebay.
newbie
Activity: 33
Merit: 0
April 23, 2012, 04:18:35 PM
Heeft iemand enig idee waar ik het goedkoopste uit ben voor een nieuwe video kaart en nieuw moederbord? Heb momenteel een HD 6870 draaien op een moederbord met maar 1x pci-e slot. Daarnaast heeft dit moederbord nog een PCI slot. Is het mogelijk en vrijgoedkoop om dit PCI slot te gebruiken voor een extra videokaart?
Pages:
Jump to: