Pages:
Author

Topic: Nederlandse resellers - page 2. (Read 12280 times)

member
Activity: 94
Merit: 10
July 13, 2014, 06:49:16 AM
www.antminerdistribution.com (Breda- Nederland) > levert altijd uit voorraad, geen pre-ordering, scherpe prijs, top service, gratis bezorging!
newbie
Activity: 29
Merit: 0
July 13, 2014, 05:29:53 AM
zet ASICminerShop.NL ook maar op de lijst van NL resellers
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
July 08, 2014, 05:22:53 AM
Altijd 10% korting bij betaling in Bitcoins bij MinePC!

Lees meer : https://www.shopem.nl/blog/14/10-procent-korting-bij-betaling-in-bitcoins-MinePC.html
newbie
Activity: 7
Merit: 0
July 07, 2014, 02:59:30 PM
Hi Blaater,

Heb laatst bij minersworld in Helledoorn een Zeus Blizzard gekocht.

Is netjes op tijd geleverd.

Gr.AeoN
newbie
Activity: 1
Merit: 0
June 27, 2014, 04:00:44 PM
Beste,

Iemand nieuwe ervaringen met de NL resellers?

En wat denken jullie van mining-asics-technologies.com?
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
May 24, 2014, 06:16:29 AM
Als ik wist dat mijn eerste reactie zulke berichten te weeg zou brengen door anderen had ik het nooit gepost. Wanneer je gaat schelden(zeker met een ziekte) word er een grens van fatsoen overschreden.

Ik zie dat je inmiddels ook al eigen producten op je site hebt staan, top Smiley!
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
May 24, 2014, 05:12:43 AM
Wow wat een reacties! Waarschijnlijk pure jaloezie maar goed!

Affiliate is altijd een leuke manier om geld te verdienen. Al om al ik vindt het een leuke website Smiley
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
May 24, 2014, 05:03:38 AM
Ik heb de link naar mijn website verwijderd. Ik ben geschrokken van de reacties van sommige.
Het bouwen van de site was even puzzelen, zeker met het toevoegen van Paypal op hardware die ik niet meer gebruik en wil verkopen, toch heb er veel plezier gehad. Ik was trots op het resultaat, jammer dat ik verwijten naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Een personal message met de mededeling dat ik dood moet aan de ziekte met een K, en het bericht dat ik een bloedzuiger zou zijn heeft mij besloten de url dan maar weg te halen.

Ik ben teleurgesteld in de reacties, en ik heb echt spijt mijn website hier gepost te hebben.

ZetaOS


Zodra mensen hier uitgescholden worden omdat zij niet voldoen aan iemand anders zijn standaard is dat reden voor een BAN!

Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden Wink
De ziekte K kan ik namelijk helemaal niet waarderen uit ervaring Sad

Groeten
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
May 24, 2014, 03:55:35 AM
Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley

En zoals Raw-H zegt, niemand houd van zo'n referral bloedzuiger zoals jij.

Doe er wat aan.

Volgens mij heb ik het niet verdient om bloedzuiger genoemd te worden, ik heb veel moeite in de site gestoken en heb een goede traffic en lage bounch. Het bouwen was een leuke leerzame klus.
Je tips neem ik ten harte,  alleen schrik ik echt van die laatste zin.



Update: Calculator naar http://www.vnbitcoin.org/litecoincalculator.php aangepast.


Ik heb de url al weg gehaald, de rede hiervoor staat in mijn originele post
            



Sorry als ik wat brutaal overkom, dat is niet de bedoeling.
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
May 23, 2014, 09:33:48 PM
Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley

En zoals Raw-H zegt, niemand houd van zo'n referral bloedzuiger zoals jij.

Doe er wat aan.

Volgens mij heb ik het niet verdient om bloedzuiger genoemd te worden, ik heb veel moeite in de site gestoken en heb een goede traffic en lage bounch. Het bouwen was een leuke leerzame klus.
Je tips neem ik ten harte,  alleen schrik ik echt van die laatste zin.



Update: Calculator naar http://www.vnbitcoin.org/litecoincalculator.php aangepast.


Ik heb de url al weg gehaald, de rede hiervoor staat in mijn originele post
            


sr. member
Activity: 392
Merit: 250
May 23, 2014, 01:15:25 PM
Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley
Je moet echt iets aan die site doen,
"bereken terugverdientijd", sorry hoor maar die site moet je daar niet voor gebruiken.
Deze site neemt aan dat de difficulty een constante is, daardoor krijg je een veel te optimistisch beeld.
(dan houd je eigenlijk je klanten voor de gek).

Tevens ziet het er erg amateuristisch uit, kies een moderner thema.
Zodra je op een item klikt ga je naar usbminers, wat een verademing, veel mooiere site.

En zoals Raw-H zegt, niemand houd van zo'n referral bloedzuiger zoals jij.

Doe er wat aan.
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
May 23, 2014, 05:11:53 AM
MinePC.nl - https://www.minepc.nl prijsupdates :

Scrypt Miners
• 1000KH/s (1MH/s) Hosted Miner Contract - € 149,00 per jaar
• The Black Widow 13MH Scrypt Asic Miner - € 2299,00
• The Falcon 27MH Scrypt Asic Miner - € 3895,00
• The War Machine 54MH Scrypt Asic Miner - € 6599,00
• A2 Terminator 90MH Scrypt Asic Miner - € 10.999,00 (Goedkoopste in NL)
• Gridseed G Blade 5.2MH Scrypt Asic Miner - € 1199,00

SHA-256 Miners
• 200GH/s AntMiner ASIC Bitcoin Miner - € 295,95 (Goedkoopste in NL)
• 1000GH Antminer S1 ASIC Bitcoin Miner - € 1299,00 (Goedkoopste TH in NL)
• 1000GH/s Antminer S2 Asic Bitcoin Miner - € 2299,00 (Goedkoopste in NL)
• 1000GH/s DragonMiner Bitcoin Asic Miner - € 2499,00

sr. member
Activity: 324
Merit: 250
May 23, 2014, 02:10:25 AM
Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley

Een verzameling van referral-links?

Sorry maar dat kan ik niet echt waarderen.
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
May 22, 2014, 08:44:02 PM
Ik heb de link naar mijn website verwijderd. Ik ben geschrokken van de reacties van sommige.
Het bouwen van de site was even puzzelen, zeker met het toevoegen van Paypal op hardware die ik niet meer gebruik en wil verkopen, toch heb er veel plezier gehad. Ik was trots op het resultaat, jammer dat ik verwijten naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Een personal message met de mededeling dat ik dood moet aan de ziekte met een K, en het bericht dat ik een bloedzuiger zou zijn heeft mij besloten de url dan maar weg te halen.

Ik ben teleurgesteld in de reacties, en ik heb echt spijt mijn website hier gepost te hebben.

ZetaOS
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
May 22, 2014, 10:33:57 AM
Er komt zeker een staffelsysteem!

Thanks! Moet alles nog nalopen met mijn goede nederlands  Grin

Je kan naast BTC ook betalen met iDeal of Creditcard

Prijs voor eerste 10 bestellingen : 0,4BTC daarna 0,8BTC per MH/s
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
May 22, 2014, 10:07:13 AM
Het wordt 0,4BTC door de hoge waarden van de bitcoin.

Op dit moment wordt het SSL certificaat verwerkt. Het kan enkele uren duren voordat de website weer functioneerd.

NL : www.fermining.nl
EN : www.fermining.com

Quote
un zult u uw opbrengst in bitcoins ontvangen.
* en.

En het is MH/s niet MH.

Misschien een idee, voer een trappensysteem in waarbij 1MH/s goedkoper wordt naarmate je er meer besteld.

ik probeer je niet af te kraken maar feedback te geven.
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
May 22, 2014, 09:49:13 AM
Het wordt 0,4BTC door de hoge waarden van de bitcoin.

Op dit moment wordt het SSL certificaat verwerkt. Het kan enkele uren duren voordat de website weer functioneerd.

NL : www.fermining.nl
EN : www.fermining.com
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
May 22, 2014, 09:14:07 AM
Dat is het ook. De bonus krijg je pas als het lid investeert.

// Edit : Als het mee zit is de hosted mining contracts website vandaag nog af. Enkel nog de betaalmodule voor BTC maken en de automatische uitbetalingen verder testen.
// Prijs per MH : De prijs per MH zal voor de eerste 10 mining contracten 0,5BTC per jaar zijn! Daarna 0,8BTC



Presenteert Fast, Easy and Reliable mining contracts.

Bij de eerste 10 afgesloten mining contract betaal je slechts 0,4BTC (ipv 0,8BTC) per 1MH/s per jaar!!

Simpel en snel mining contracten afsluiten voor een periode van één jaar tegen een laag tarief!

Zie : www.fermining.com

FERMining Partner Programma!


Ontvang gratis MH/s! Van elk door u aangebracht lid welke een mining contract afsluit ontvangt u 10% van de afgesloten snelheid op uw account!



De eerste 10 voor 0,5 of 0,4 BTC? Je berichten spreken elkaar tegen Wink.

Bovendien werkt je plaatje onder "FERmining Partner Programma" niet.  Ik ga btw straks werken aan de afspraak die wij hadden gemaakt, je hoort het wel via PM.
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
May 22, 2014, 03:03:36 AM


Presenteert Fast, Easy and Reliable mining contracts.

Bij de eerste 10 afgesloten mining contract betaal je slechts 0,4BTC (ipv 0,8BTC) per 1MH/s per jaar!!

Simpel en snel mining contracten afsluiten voor een periode van één jaar tegen een laag tarief!

Zie : www.fermining.nl

FERMining Partner Programma!


Ontvang gratis MH/s! Van elk door u aangebracht lid welke een mining contract afsluit ontvangt u 10% van de afgesloten snelheid op uw account!

legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
May 20, 2014, 01:53:58 PM
Dat is het ook. De bonus krijg je pas als het lid investeert.

// Edit : Als het mee zit is de hosted mining contracts website vandaag nog af. Enkel nog de betaalmodule voor BTC maken en de automatische uitbetalingen verder testen.
// Prijs per MH : De prijs per MH zal voor de eerste 10 mining contracten 0,5BTC per jaar zijn! Daarna 0,8BTC
Pages:
Jump to: