Pages:
Author

Topic: Nederlandse resellers - page 3. (Read 12280 times)

sr. member
Activity: 392
Merit: 250
May 20, 2014, 11:36:16 AM
ja,  een refferal bonus van 25 euro is gebruikelijk.
Tevens moet je hier wel eisen aan stellen, bijvoorbeeld als zo'n refferal zijn eerste 2k investeerd krijgt de referrer zijn bonus.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
May 20, 2014, 09:51:13 AM
Nja, het is natuurlijk wel aantrekkelijk zo'n referralbonus, maar het is best veel. Al zul jij dat wel ingecalculeerd hebben.

Keep us updated over de hosted mining!
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
May 20, 2014, 09:00:46 AM
Advies is welkom. 10% rendement weglaten?

Er zal binnenkort ook een hosted mining website komen met andere tarieven (waarschijnlijk 0,8BTC per MH voor 1 jaar contract).
legendary
May 20, 2014, 07:52:59 AM
Daarom hebben wij het calculatie bestand welke gebruikt is voor de berekening vrijgegeven.
Deze is te vinden op https://www.bittify.nl/berekening.html

Helaas is mijn Nederland zwaar onder de maat maar zouden de meeste spelfouten inmiddels gecorrigeerd moeten zijn.

Wat vind je niet professioneel aan de website? Ik ben namelijk in de veronderstelling dat de website ook aan niet bekende met cryptocurrency voldoende informatie geeft. Uiteraard gebeurt dat snel als je alles zelf hebt gemaakt.

De website zelf vind ik wat schraal ogen, en daarnaast dus de spelfouten waar ik het over had. Dat oogt in mijn ogen niet professioneel.

De grote referalbonus €150,- + 10% vind ik zelf vrij fors, wat bij mij twijfels opwekt of dit wel "legit" is. Een minimale investering van €2000,- is echter ook niet mis.
legendary
May 19, 2014, 05:50:35 PM
Daarom hebben wij het calculatie bestand welke gebruikt is voor de berekening vrijgegeven.
Deze is te vinden op https://www.bittify.nl/berekening.html

Helaas is mijn Nederland zwaar onder de maat maar zouden de meeste spelfouten inmiddels gecorrigeerd moeten zijn.

Wat vind je niet professioneel aan de website? Ik ben namelijk in de veronderstelling dat de website ook aan niet bekende met cryptocurrency voldoende informatie geeft. Uiteraard gebeurt dat snel als je alles zelf hebt gemaakt.

legendary
May 19, 2014, 01:59:21 PM
Een investeringsproject met een verwacht minimaal rendement van 58%? Dat is veel.. De refferalbonus van €150,- + 10% wekt bij mij alleen argwaan op. Zelf zou ik denken, is dit wel legit?

Ik denk dat je de website eerst een nog wat professionelere look moet geven wil je investeerders aantrekken. Bijvoorbeeld de https://www.bittify.nl/nieuws/1/Bittify---Investeren-in-Cryptocurrency.html pagina staat nog vol met spelfouten, zo zie ik in één ogenblik al een paar keer "crytpocurrency" te staan..
legendary
May 19, 2014, 11:56:38 AM
Goedenavond,

Steam codes zullen er ook inderdaad komen alleen moet ik dan eerst mijn webwinkel systeem updaten.

Op dit moment zijn wij vrij druk met ons nieuwe project Bittify! (zie www.bittify.nl)

Mogelijk voor jullie ook interessant : https://www.bittify.nl/beheer/partners.html

Komen nog meer promotie middelen.
full member
Activity: 239
May 19, 2014, 11:50:25 AM
Nieuwe webshop : www.cryptogame.nl  Grin

10% korting bij betaling in bitcoins!

Leuk leuk! Als ik zo even bekijk is het zo'n 42 euro voor de pc versie van Watch dogs Special edition (exclusief verzendkosten), en dat is toch goedkoper als bijv bol.com. Misschien niet de aller goedkoopste op de markt, maar ik vindt het zeer zeker een mooie prijs.

Zoals Don007 zegt; misschien kan je steam codes aanbieden!
legendary
May 19, 2014, 05:56:08 AM

Netjes! Ik heb je website al even bezocht Wink. Ook voor jou geldt dat het aanbod wat aangevuld dient te worden, haha.  Wellicht kun je Steam codes voor PC games verkopen voor Bitcoins. Dit gebeurt al vaker en ik denk wel dat dat loopt. Plus dat dat waarschijnlijk minder werk voor jou is, doordat je geen fysiek product hoeft te versturen (right?, ik neem aan dat die Steam codes bij andere webshops gewoon gemaild worden).   
legendary
May 19, 2014, 02:17:33 AM

sr. member
Activity: 392
May 16, 2014, 11:14:37 AM
Vanaf vandaag accepteren wij behalve Bitcoin ook Litecoin, Feathercoin, Peercoin en Primecoin !

Check out onze website: http://www.welcometothebitcoinshop.com
Dat zijn nogal alternatieve producten. Wie koopt zoiets?
legendary
May 14, 2014, 04:36:58 PM
Vanaf vandaag accepteren wij behalve Bitcoin ook Litecoin, Feathercoin, Peercoin en Primecoin !

Netjes! Smiley.   Nu nog wat artikelen aan de webshop toevoegen. Het aanbod is imo iets te beperkt met slechts enkele artikelen.  Wellicht even socializen met andere soortgelijke webshops? Door erachter te komen wat bij hen goed loopt, kun je wellicht ook dergelijke producten aan je webshop toevoegen Wink.

dank je voor het compliment. De komende tijd komt er meer in de shop en niet alleen (crypto)hardware, ik wil vanalles aan gaan bieden, van DVD's (misschien ouderwets  Grin), modelbouwdozen, autoonderdelen tot (na de zomer) plantenzaadjes zoals paprika en chilipepers, kortom vanalles wat.

Okee Smiley.  Ik ben benieuwd. Keep us updated!

Desnoods via PM als je de rest er niet mee wilt storen Wink.
legendary
Activity: 2210
Merit: 1109
May 14, 2014, 04:31:18 PM

Netjes! Smiley.   Nu nog wat artikelen aan de webshop toevoegen. Het aanbod is imo iets te beperkt met slechts enkele artikelen.  Wellicht even socializen met andere soortgelijke webshops? Door erachter te komen wat bij hen goed loopt, kun je wellicht ook dergelijke producten aan je webshop toevoegen Wink.

dank je voor het compliment. De komende tijd komt er meer in de shop en niet alleen (crypto)hardware, ik wil vanalles aan gaan bieden, van DVD's (misschien ouderwets  Grin), modelbouwdozen, autoonderdelen tot (na de zomer) plantenzaadjes zoals paprika en chilipepers, kortom vanalles wat.
legendary
May 14, 2014, 04:10:08 PM

legendary
Activity: 2210
Merit: 1109
May 14, 2014, 04:07:28 PM

legendary
May 08, 2014, 07:33:35 AM

Aanschaf: €215
Stroom: 365*24=8760uur, aan laten we zeggen 400W. Ik betaal op dit moment €0.205 per kw/h, dus 0.4*0.205=€0.082/uur. Dat is €718.32 totaal.

Totale kosten voor een jaar: €933.32
Huur totaal 12*170= €2040

Kortom: flink meer dan 2x zoveel. Ja, je hebt de prijs nu naar €150 gebracht, maar dan zit je nog op €1800 (net minder dan 2x zoveel).

Je vergeet wat dingen :
- Prijs op de website moeten wij 21% vanaf dragen (omzet belasting).
- De voeding die moet worden aangeschaft. (Wij gebruiken LEPA 1600W per 2,5 miner a 275€)
- Onderhoud = tijd als er wat fout gaat met de miner.

Al om al denk ik dat dit zeker een redelijke prijs is. Uiteraard is het zelf doen een stukje goedkoper.

--

Als je niet bang bent in het buitenland te bestellen en je wilt alle risico's nemen die bij het importeren horen dan ben je altijd het goedkoopst uit.

Als bedrijf zijnde € 100,00 verdienen op een product van +- € 1700,00 is echt een no go. Misschien voor de zolderkamer jongen (no offence) onder ons welke hierdoor ook de markt 'kapot' maken.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook begonnen als zolderkamer jongen zonder kosten. Maar zodra je pand, medewerker en overige bedrijfskosten hebt + risico dat jij ihebt als mporteerder wordt het een ander verhaal.
sr. member
Activity: 420
May 08, 2014, 05:34:58 AM
Waarom zou je een miner verhuren als het meer opleverd om zelf te minen?

Berekende prijs is : opbrengsten + stroomkosten + btw.

Het blijft jammer dat veel mensen vergeten dat je als een bedrijfzijnde kosten maakt. Pand,ob, personeel Etc.

Hoe je aan die 2,5x komt begrijp ik niet helemaal?

Verhuren vs zelf minen moet je zelf weten uiteraard. Maar als je dan besluit ze te verhuren/verkopen, doe het tegen een redelijke prijs. Een antminer kost op dit moment 0.516BTC. Dat is rond de €165. Even van maximale belasting uitgaand, komt daar 21% btw en rond de €15 aan inklaringskosten bij. Dan zit ik op zeg €215 euro. Dan heb je dus de aanschaf er binnnen twee maanden uit als je ze verhuurt voor de door jou genoemde prijs.

Rekenvoorbeeld voor aanschaf vs huren

Aanschaf: €215
Stroom: 365*24=8760uur, aan laten we zeggen 400W. Ik betaal op dit moment €0.205 per kw/h, dus 0.4*0.205=€0.082/uur. Dat is €718.32 totaal.

Totale kosten voor een jaar: €933.32
Huur totaal 12*170= €2040

Kortom: flink meer dan 2x zoveel. Ja, je hebt de prijs nu naar €150 gebracht, maar dan zit je nog op €1800 (net minder dan 2x zoveel).

Als je het goed op zet heb je als bedrijf ook nog eens flinke korting op de stroom, dus worden jou kosten wat dat betreft lager. Ik snap dat je winst wil maken als bedrijf, en dat je andere kosten hebt, maar dit verschil is gewoon veel te groot. Zeker in deze business.

De GAWminers kom ik inderdaad niet meer op 2.5x ik had het uitgerekend, maar wellicht heb ik een fout gemaakt. Of je hebt de prijzen in de tussentijd aangepast. Je maakt nogsteeds zo'n €1100,- winst op een Black Widow, wat ik érg veel vind voor simpel bestellen, misschien opnieuw verpakken, en doorverzenden.

Uiteraard ben je vrij om te vragen wat je wil. Ik wijs je er alleen op dat ik denk dat je binnen deze community weinig zal verkopen. Volgens mij zijn de mensen hier absoluut niet bang om zelf iets in het buitenland te bestellen, dus is er geen voordeel van het bij jou bestellen.
legendary
May 08, 2014, 04:32:08 AM
Alle prijzen zijn aangepast! En vandaag is ook de eerste scrypt miner hosting online gezet.

https://www.minepc.nl/cat/Hosted-Mining/236/Hosted-Scypt-Mining.html

legendary
May 07, 2014, 02:44:10 PM
Ik skip het SHA contract. Ik wacht wel even totdat er Scrypt contracten worden aangeboden.

Wellicht heb ik dan interesse, wanneer ze scherp geprijsd zijn tenminste Wink.
legendary
May 07, 2014, 10:20:31 AM
Waarom zou je een miner verhuren als het meer opleverd om zelf te minen?

Berekende prijs is : opbrengsten + stroomkosten + btw.

Het blijft jammer dat veel mensen vergeten dat je als een bedrijfzijnde kosten maakt. Pand,ob, personeel Etc.

Hoe je aan die 2,5x komt begrijp ik niet helemaal?
Pages:
Jump to: