Pages:
Author

Topic: Nieuwe Privacy Coin met nog 9 AIRDROPS * PRiVCY * - page 11. (Read 2215 times)

jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Ik ga straks een paar weken op vakantie. Mijn wallet staat op mijn vaste pc. Maakt het uit als die een aantal weken niet aan gaat? Komen de Airdrops dan later binnen?


Hoe doen jullie dat?
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
bedoel optie 1, eigenlijk als een backup
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
kan je de Privcy wallet op een 2e pc installeren?

dit is zeker mogelijk, maar bedoel je nu:
1. dezelfde wallet op een 2e pc
2. een 2e wallet (ander wallet.dat) op een 2e pc?

igv 1: dit kan, maar zou afraden alle 2 tegelijk actief te hebben
igv 2: dit kan altijd, zolang je maar niet 2 pogingen doet om een airdrop te ontvangen (hier zullen ze achter komen)

hoop dat het zo wat duidelijker is?
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
net airdrop 3 ontvangen  Smiley
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
kan je de Privcy wallet op een 2e pc installeren?
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
ja is goed maar we moeten ook actief zijn op btc
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
Zie dat er twee topic zijn. Zouden we geen vast topic kunnen maken om over deze coin te kunnen praten?
In Discord is het Nederlands kanaal op moment goed actief.
Zou daar elke dag even mee lezen en posten als je vragen hebt.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
is er verder nog nieuws?
sr. member
Activity: 616
Merit: 263
JA dit is de nieuwe DO, veel van het DO team die in discussie gekomen zijn met Deeper zitten nu hier.
Zeker leuk project!
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
ja ga de regels weer checken
newbie
Activity: 77
Merit: 0
Er zijn nog een aantal verandering dat ik net heb gezien. Check af en toe the regels in Discord. Zo blijf je op de hoogte van de regels.
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
wanneer is de volgende airdrop?

Some zaterdag, zo rond 1800h Nederlandse tijd. Be ready and be Active!  Roll Eyes
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
wanneer is de volgende airdrop?
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
ok bedankt, ga er werk van maken
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
of !rank invoeren (!claim om PRiV Points te krijgen)

Belangrijker echter, zorg gewoon dat je een actief member bent, dan voldoe je sowieso aan de regels. Alleen dit retweet is makkelijk te vergeten.. (als je niet zo'n hele grote twitter held bent. Vergeet ook niet de wekelijkste annnouncement te liken!
newbie
Activity: 52
Merit: 0
Je kunt !profile typen in de bot.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Weet iemand hoe je de punten van je activiteit in Discord kan zien?
jr. member
Activity: 101
Merit: 2
Is inderdaad in grote delen gelijk aan deeponion, ook de manier van airdroppen is bijna parallel. Ben benieuwd naar de verschillen in implementatie!
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
bedankt voor jullie reacties

Ik wist niet dat je ook actief moest zijn in Discord. Daar ook maar is mee aan de slag.
newbie
Activity: 89
Merit: 0
Ik heb Deeponion gemist dus ik doe zeker mee. Heb wel de 1e AD gemist, maar de 2e heb ik gelukkig wel te pakken. Zijn er nog veranderingen van regels die jullie zijn tegen gekomen anders dan de nieuwe signatures?

Ja er zijn nieuwe regels, je moet actief zijn in hun discord en aan de hand van je punten kunnen ze zien of je actief bent geweest die week, die zijn nu gereset naar 0. ook moet je actief zijn in bct maar er is geen minimum post nu omdat ze dat achterwege gelaten hebben voor spam. je moet dus elke dag 1a2 posts doen in bct. ook moet je een retweet doen 1x per week
Pages:
Jump to: