Sobald ich meine TenX Karte habe, zahle ich damit eine Runde in Basel.
Mir dauert diese Lieferung der Karte zu lange. die 15$ welche ich gezahlt habe sind jetzt 30 $ Wert. Hab neulich eine E-Mail dem Support geschrieben, das kam zurück:
You are in the European Territory, but your pre-order was received after 8 August 2017.
We currently have a batch of WaveCrest-issued cards that were reserved for pre-orders (worldwide) received prior to 8 August 2017. These were supposed to have been fulfilled to worldwide users by the end of September, but the new WaveCrest rules have now made that estimate unreliable. We can currently only guarantee late September processing for European pre-orders received prior to 8 August 2017, but the timeline for European pre-orders after that date is a little more problematic to gauge, which is why we aren't communicating that for the moment.
Once we start fulfilling the aforementioned batch of WaveCrest-issued cards, we should have a bit more data available to us for come up with better estimates. Please stay tuned to our official communication channels for more information.
Dominik OberriesserNaja. Habs auch nicht wirklich eilig meine BTC auszugeben.
Diese Karte ist für mich eher ein Spielzeug.
Hinzu kommt noch, dass der Kurs des Tokens nur eine Richtung kennt. Der Julian mag irgendwie nett sein aber der Pay Token ist kein gutes Investment.
Man schaue den Tag an mit dem Grössten Volumen 12.08.2017 und man sieht das da jemand oder mehrere eine grosse Ladung verkauft haben.
Solche grossen roten Bälken sind meist kein sehr gutes Zeichen. Vielleicht ändert das später Mal aber jetzt steig ich da nicht mehr so schnell wieder ein. Es braucht grosse News.