Author

Topic: Українська (Ukrainian) - page 202. (Read 4176497 times)

newbie
Activity: 13
Merit: 0
November 05, 2017, 04:08:06 PM
Народ. Тут недавно был пост о wcx.
Так его удалили, как и мой комментарий.
Типа off-topic.
WTF?
legendary
Activity: 1512
Merit: 1442
thefuzzstone.github.io
November 05, 2017, 01:19:09 PM
Я новачок не підскажете з чого мені почати  Huh

Ну для початку не дублюй повідомлення.

А решта все фігня, просто читати, читати і читати:

і звісно цей форум. Удачі.
newbie
Activity: 2
November 05, 2017, 01:06:10 PM
Я новачок не підскажете з чого мені почати  Huh
newbie
Activity: 2
November 05, 2017, 12:59:12 PM
Я новачок хочу більше дізнатися про крипто валюти з чого мені почати
Буду вдячний за любу інформацію   Smiley
member
Activity: 106
Merit: 23
November 05, 2017, 07:34:54 AM
Запуск міні-ферми з використанням Scrypt USB ASIC-майнерів FutureBit Moonlander 2: USB 3.0 HUB Sipolar A-223

Цим матеріалом ми відкриваємо серію постів, присвячених побудові міні-ферми для видобутку криптовалюти з використанням алгоритму майнінгу Scrypt. Використовуючи даний алгоритм можна видобувати такі криптовалюти, як Litecoin (LTC), Mooncoin (MOON), GameCredits (GAME), Auroracoin (AUR) та інші.

Ми вирішили провести експеримент та збудувати ферму для майнінгу, використовуючи USB ASIC-майнери FutureBit Moonlander 2.

Читати далі...
member
Activity: 336
Merit: 10
November 05, 2017, 06:50:42 AM
Торгівля через біткоін набирає обертів в Україні
В Україні все більшої популярності набуває криптовалюта Bitcoin. Журналісти "Сегодня" з'ясували, де приймають платежі в біткоінах, і які послуги можна купити

http://businessua.com/finance/39479torgivlya-cherez-bitkoin-nabirae-obertiv-v-ukraini.html
Что-то в статье ни одного такого места, где принимают битки, я не нашел - так ни о чем статья)
member
Activity: 336
November 05, 2017, 06:49:34 AM
На Waves, ІМХО, скаммер на скаммері і скаммером поганяє. Чи може я пропустив якісь реальні проекти що були, або є на Waves?