Pages:
Author

Topic: [XMG] Magi | 1st PoS-II | 1st PoM | Fair Distr | Tor | M7M CPU only - page 12. (Read 48146 times)

legendary
Activity: 1019
Merit: 1003
Senior Developer and founder of ViMeAv ICT
De BitcoinExpo heeft niet veel opgeleverd, volgens mij.
De afgelopen 24 uur minder dan 5K XMG wereldwijd verhandeld.
(en bittrex minder dan 1000)

Haha geduld Frisian.  Wink

BTC is weer aan het instorten ....

Klopt! gebruik je twitter? Volg dan @103tango of @coinmagi
Volg ik al langere tijd.
legendary
Activity: 1750
Merit: 1005
Thx voor de donatie wij zijn er erg blij mee  Grin.
Wij The fruits Clan zijn een clan met members all over the world.
Ik heb gevraagd aan de members de xmg coin te promoten en ze hebben volmondig ja gezegd.
Onze website trek ongeveer 1000 unieke bezoekers per maand en de reclame voor xmg blijft en zal dus door veel mensen gezien worden.
Als er iemand is die een leuk stukje kan schrijven over xmg zal ik het plaatje linkbaar maken en de mensen kunnen lezen wat een pracht munt dit is.
Als je een stukje wilt schijven aub ook in het Engels zodat de mensen uit het buitenland het ook kunnen lezen.

Grtz Goldlabel (one of the Leaders van de Clan) Wink

Super graag gedaan! Ik zal zorgen voor een leuke tekst met een banner!
Welkom in de magische community van Magi (XMG)!!
hero member
Activity: 575
Merit: 502
Thx voor de donatie wij zijn er erg blij mee  Grin.
Wij The fruits Clan zijn een clan met members all over the world.
Ik heb gevraagd aan de members de xmg coin te promoten en ze hebben volmondig ja gezegd.
Onze website trek ongeveer 1000 unieke bezoekers per maand en de reclame voor xmg blijft en zal dus door veel mensen gezien worden.
Als er iemand is die een leuk stukje kan schrijven over xmg zal ik het plaatje linkbaar maken en de mensen kunnen lezen wat een pracht munt dit is.
Als je een stukje wilt schijven aub ook in het Engels zodat de mensen uit het buitenland het ook kunnen lezen.

Grtz Goldlabel (one of the Leaders van de Clan) Wink
legendary
Activity: 1750
Merit: 1005
De BitcoinExpo heeft niet veel opgeleverd, volgens mij.
De afgelopen 24 uur minder dan 5K XMG wereldwijd verhandeld.
(en bittrex minder dan 1000)

Haha geduld Frisian.  Wink

BTC is weer aan het instorten ....

Klopt! gebruik je twitter? Volg dan @103tango of @coinmagi
legendary
Activity: 1019
Merit: 1003
Senior Developer and founder of ViMeAv ICT
De BitcoinExpo heeft niet veel opgeleverd, volgens mij.
De afgelopen 24 uur minder dan 5K XMG wereldwijd verhandeld.
(en bittrex minder dan 1000)

Haha geduld Frisian.  Wink

BTC is weer aan het instorten ....
legendary
Activity: 1750
Merit: 1005
De BitcoinExpo heeft niet veel opgeleverd, volgens mij.
De afgelopen 24 uur minder dan 5K XMG wereldwijd verhandeld.
(en bittrex minder dan 1000)

Haha geduld Frisian.  Wink
legendary
Activity: 1019
Merit: 1003
Senior Developer and founder of ViMeAv ICT
De BitcoinExpo heeft niet veel opgeleverd, volgens mij.
De afgelopen 24 uur minder dan 5K XMG wereldwijd verhandeld.
(en bittrex minder dan 1000)
legendary
Activity: 1019
Merit: 1003
Senior Developer and founder of ViMeAv ICT
Is dit een voorspelling of huidige waardes?
Huidige waarde, 27-01-2015.
legendary
Activity: 1750
Merit: 1005
Een pak van mijn hard, sprong erbij op 9000 sat
[/quote]
Team zal er alles aan doen om daar ruim boven te komen. Wel is het belangrijk dat de community ook active mee blijft doen met promoten.
Het succes van Magi is niet alleen afhankelijk van de ontwikkelaar en zijn team.
Tevens is de huidige ontwikkeling in de crypto wereld goed. Scams worden langzaam opgerold en veel munten zullen sterven.
Als je snel veel geld wil verdienen moet je niet (meer) in de crypto wereld zijn. Een goede munt heeft tijd nodig om verder te groeien. (Kijk maar naar de historie van btc) Magi moet ook gezien worden als een goede investering voor langere tijd.
Samen met de ontwikkelaar het team en de community zal XMG een goede toekomst krijgen.
Tips en wensen vanuit de community zijn altijd welkom! Daar wordt ook zeker naar geluisterd!
Doel van Magi (XMG) is om een sterke digitale valuta te worden. Net als Bill Gates heeft gezegd: Bitcoin alleen is niet goed genoeg!
sr. member
Activity: 252
Merit: 250
Leuk om zo'n lijst te zien.
Is dit een voorspelling of huidige waardes?
Voor Magi is het moeilijk te zeggen.
Magi team gebruikt niet echt "harde" marketing.
Ik kan alleen zeggen dat op dit moment de waarde van XMG laag is en zeker omhoog zal gaan.
Langzaam zien steeds meer mensen dat Magi niet zomaar een coin is.
Zeker nadat Magi besproken is in een van de presentaties op de BTC conferentie in Amsterdam en het BTC event in London.
De afgelopen weken heeft Magi zijn community uitgebreid. Het gaat steeds meer opvallen dat de ontwikkelaar geniaal is. Zelfs andere munten vragen zijn hulp.
De standalone payment gateway is iets unieks.
Er zijn weinig tot geen andere coins die dit hebben.
Resumé: Voorspelling is dat Magi langzaam blijft stijgen in waarde aan het einde van dit jaar vele malen meer waard zal zijn dan op dit moment.




Een pak van mijn hard, sprong erbij op 9000 sat
legendary
Activity: 1750
Merit: 1005
Leuk om zo'n lijst te zien.
Is dit een voorspelling of huidige waardes?
Voor Magi is het moeilijk te zeggen.
Magi team gebruikt niet echt "harde" marketing.
Ik kan alleen zeggen dat op dit moment de waarde van XMG laag is en zeker omhoog zal gaan.
Langzaam zien steeds meer mensen dat Magi niet zomaar een coin is.
Zeker nadat Magi besproken is in een van de presentaties op de BTC conferentie in Amsterdam en het BTC event in London.
De afgelopen weken heeft Magi zijn community uitgebreid. Het gaat steeds meer opvallen dat de ontwikkelaar geniaal is. Zelfs andere munten vragen zijn hulp.
De standalone payment gateway is iets unieks.
Er zijn weinig tot geen andere coins die dit hebben.
Resumé: Voorspelling is dat Magi langzaam blijft stijgen in waarde aan het einde van dit jaar vele malen meer waard zal zijn dan op dit moment.


legendary
Activity: 1019
Merit: 1003
Senior Developer and founder of ViMeAv ICT
BTC     $300-$170 depending on the hysteria
sync     $50 .... no volume
DVC     $35 --- attracts premium prices. Held its value 100% during recent Bitcoin craziness.
M         $5 ..... too young to know the real capital value (also stakes so securish)
Master  $3.50ish ... very low volume for the amount of market capital (also NO network it is a website ledger thus not real crypto)
CP        $2ish... same as Master but with more market capital and fair volume. 
UNO     $2.50+ ... solid network, mature coin and community
LTC      $2ish... inflationary is and understatement but running at 'the silver to btc gold' status
Dark     $1.50ish... we'll see, still inflationary unless you think $50k/month to cover the mining is no problem
Clams    $1ish ... still not sure what the network is ... but backed by 'dice' gambling.  One to watch.
YB         $1ish ... can you read chinese?  No English website.  Copy of Ya coin, notoriously bad copy of it too.
btcD      $1ish ... jl777 version of a Nubit backed by the 'SuperNet' revenue.  Too young.
Nu         SOLID BUCK plus minus a few pennies ... pegged to 1$
Pay        $20-$1 ... under SEC investigation (staking coin)

waar komt XMG te staan dit jaar?
legendary
Activity: 1750
Merit: 1005
Bedankt Goldlabel!
Het is soms moeilijk om alle forums en websites up to date te houden! Smiley
Dat is in ieder geval een goed teken.  Grin
Magi is weer online op www.litepaid.com
En natuurlijk op www.litebit.eu
hero member
Activity: 575
Merit: 502
 Grin Grin Grin

Wow nice site  Grin

Ik was even aan het snuffelen op de Engelse topic en ik zag daar nieuwe mine programma`s en wow ik mine nu het dubbele  Grin

mooi stukje werk van Wolf0 en Joe.

Ik weet niet of er mensen zijn die nog met de oude miners werken, maar het is zeker een aanrader om die eens te gaan proberen.  Wink

De site van )xmg) Magi is even onderhevig aan werkzaamheden dus hier een link wil je het toch downloaden
http://sourceforge.net/projects/coinmagi/files/m-miner/Wolf-m7m-cpuminer/

grtz
legendary
Activity: 1750
Merit: 1005
Voor nu alleen doneren, maar de members die eraan meedoen krijgen in games wel speciale dingen erbij. Grin
Inmiddels staat het logo op onze site. Wink

Cool Dank je!
Goed nieuws! Ik zal ook een donatie doen! Wink
hero member
Activity: 575
Merit: 502
Voor nu alleen doneren, maar de members die eraan meedoen krijgen in games wel speciale dingen erbij. Grin
Inmiddels staat het logo op onze site. Wink
legendary
Activity: 1750
Merit: 1005
Thx, ik doe me best Grin

Jazeker wij accepteren xmg als coin en als member  Grin ik zal kijken of ik het plaatje op onze site kunnen verwerken. Wink

Ja dat zou tof zijn! Laat even weten of dat gelukt is.
Kunnen mensen alleen XMG doneren of kunnen ze er ook andere dingen mee doen op jullie site?
 Smiley
hero member
Activity: 575
Merit: 502
Thx, ik doe me best Grin

Jazeker wij accepteren xmg als coin en als member  Grin ik zal kijken of ik het plaatje op onze site kunnen verwerken. Wink
Pages:
Jump to: