En daarom zeg ik, zoals het nu is wordt het nooit wat met crypto.
"Waar is mijn usb stick .... oeps in mijn broekzak .... in de wasmachine"
Let's say : De oude sok oplossing!
Precies zie het zelf ook meer als een hobby en tijdverdrijf dan iets voor de toekomst op deze manier dan.
Vergeet niet dat mocht het ooit echt serieus gaan worden deze politie staat wel even ingrijpt zoals gebruikelijk.
De banken zijn massaal bezig de blockchain technologie aan het kopiëren dit in combinatie met een meer waarde vaste munt van deze partijen en zwaai zwaai crypto in huidige vorm. Maar wij met zijn allen hebben dan wel al dit goeds voor ze aan geleverd
In het begin probeerde ik ook zoveel mogelijk bekenden vrienden en familie aan crypto te krijgen, dit is vaak gelukt maar aangezien in 8 van de 10 x de koers onderuit valt en vaak niet meer op oud niveau komt, dit voor veel scheve gezichten en opmerkingen zorgt van deze mensen naar mij gericht dus daar ben ik ook maar mee gestopt. Je kan het ook niemand kwalijk nemen ook als je vandaag voor 100 euro coins koopt en volgende week die coins nog maar 25 euro waard zijn. Om dit tot een succes te krijgen is er nog heel veel te doen en zie nog nergens de juiste oplossingen. Maar hier gaan de banken wel wat aan doen denk ik zo
Helemaal juist!
Kijk naar bitcoin. Hoe lang heeft deze erover gedaan om meer waard te worden.?
Op dit moment doet een gelijksoortige situatie voor in de crypto wereld als in de harde valuta wereld.
Het geld blijft bij de rijken die steeds rijker worden.
Zelfde verhaal met de banken.
Om hier een doorbraak in te vinden zijn geduld, vertrouwen en misschien een beetje lef van belang.
Om niet teveel off topic te gaan wil ik nog als laatste toevoegen dat ongeacht wat dan ook Magi blijft doorgaan met nieuwe promoties en ontwikkelingen.
Langzaam maken steeds meer mensen over de hele wereld kennis met onze unieke munt.