Ow sorry, misschien kwam ik wel een beetje bot over. Maar ik wist niet dat je al eerder contact had gehad met The Frisian.
Ik kijk uit naar je uitgebreide reactie. Wil voornamelijk weten hoeveel nut het heeft om te minen met een computer die niet altijd aan staat met een i7 processor.
Heb ook nog wel een computer die als hobbyserver fungeert en wel 24/7 draait, maar daar zit maar een Pentium D 3,4ghz processor in. Daar verwacht ik sowieso niet zoveel van
Wanneer je graag wat sneller XMG wilt vergaren via cpu mining, kun je NU het beste je pc via Yescrypt op Unitus laten minen (pool) en de opbrengst
hiervan omzetten naar de aankoop van XMG. Voor hoelang dit geldt weet ik niet, het kan (over)morgen alweer over zijn.
Bij XMG levert je i7 nu max 3 per dag op, met Unitus ongeveer 30. (na verkoop UIS op coinswap en aankoop XMG op bijv bittrex)
Dit is niet het bedoelde verschil, maar misschien ook tegelijk wel.
Unitus levert nu meer op dan deze eigenlijk waard is, XMG is nu mi nog altijd erg goedkoop.
Kijk eens naar de omvang van de gemeenschap en hetgeen het dev team allemaal presteert,
dan is het verschil duidelijk.