Nei, han sier at dersom han har API-nøkkelen og epost-adressen til brukeren, kan han knekke passordet om det ikke er et altfor vanskelig ett. Og det hele uten å være i nærheten av justcoin.no
Eller med andre ord - passordet ligger kryptert i API-nøkkelen.
Det var det jeg trodde, men om han har API-nøkkelen trenger han ikke passordet? Det er API-nøkkelen og ikke passordet som brukes for å bruke Justcoin. Vi vet ikke passordet ditt. Vi vet bare sha256(epost + passord) Det er selvfølgelig mulig å bli angrepet av man-in-the-middle på https:
1) Du stoler på en corporate proxy (lar den issue'e "falske" rotsertifikater for hvilket som helst domene). Om jobbnettverket ditt krever dette, anbefaler jeg å ikke bruke sensitive tjenester. En utro tjener kan stjele pengene dine og informasjonen din fra enhver tjeneste. Dette kan være satt opp på jobbmaskinen din før du fikk den.
Jobbnettverket mitt er ikkje slik, men det er slik på mange skular og arbeidsplassar i dette landet
utan at dei fortel brukarane om det. Det var nyleg ein tråd om dette problemet på EFN-lista. Dei har ikkje plikt til å fortelle noko om det til brukarane. Slike proxyar loggar URLar han hentar, og då litt API-nøkkelen i klårtekst i loggen. Ei god kjelde for API-nøklar om du har tilgang til ein slik logg.
Nettlesing på standardnettlesaren på ein Nokia-telefon
går gjennom ein slik proxy. Nokia hevdar at dei ikkje loggar noko. Sikker på at dei ikkje gjer det når det kan liggje raske pengar i det? Har dei fortalt brukarane om det?
2) Maskinen din er kompromisert pga. virus o.l. Dette fører ikke bare til man-in-the-middle (de bytter ut SSL-sertifikatene med f.eks. en lokal proxy), men at de kan lure deg på tusenvis av måter. Ikke få virus på maskinen du bruker til Justcoin eller noe annet der penger eller personlig informasjon brukes.
Treng ikkje det heller. Om du har ein iPhone som ikkje er oppgradert på ei stund, eller iPhone 3 og eldre, har du ein SSL-bug. Med denne kan kven som helst utgi seg for å vere Justcoin, til dømes dersom du surfar på eit ope trådlaust nett. Med andre ord: Ikkje bruk Justcoin på usikre nett (dvs ikkje via GSM eller trådlaust som er sikra med noko anna enn eit privat brukarnamn og passord) dersom utstyret ditt eig deg, og ikkje omvendt.
Det har vore mange bugs i SSL-implementasjonar gjennom tidene. Somme svært alvorlege, som at kven som helst kunne lage eit sertifikat for
www.google.com\0.sitt.domene, og somme SSL-bibliotek ville tolk det som eit sertifikat for
www.google.com. Det er ikkje rart heller, for i ASN.1, som vert brukt til å kode strengar i X509-sertifikat, er det uendeleg mange måtar å kode akkurat det same på. For eit par år sidan såg eg eit sertifikat som Firefox, Opera og IE tolka på kvar sin måte. Dei har kanskje samkøyrt seg no, det veit eg ikkje, men ASN.1 er både tvetydig og skikkeleg vanskeleg å gjere rett.
Moralen er: Ikkje legg alle egga i korga som heiter SSL. Eg var forresten på eit veldig interessant foredrag om SSL-iverset av EFF på 27C3 i Berlin. Her er detaljane, og det finst opptak på nettet:
https://events.ccc.de/congress/2010/Fahrplan/events/4121.en.htmlNo demonstrerer du manglande forståing av SSL att. Det er nok at ein av sertifikatautoritetane som nettlesaren din stolar på er kompromittert. Firefox og Microsoft stolar på mange hundre ulike sertifikatautoritetar i 52 land, og direkte og indirekte mange tusen (over 4000 sist eg sjekka) ulike rotsertifikat.
La nokon ta ein uavhengig gjennomgang av tryggleiken *før* de lanserer tenesta.