Pages:
Author

Topic: - - page 8. (Read 59270 times)

hero member
Activity: 560
Merit: 500
December 06, 2013, 05:18:04 AM
I did a withdraw on Monday of this week, 1 December 2013, and I still didn't received the amount on my Bank account (SEPA wire transfer)

Yesterday I sent a message to the customer service asking the number of the wire transfer transaction but I still didn't received any answer.

The withdraw on the website is registered as completed 5 days ago.

Did someone had experience about withdrawal with this website ?

How long it takes usually ?







when i used to transfer to btc-e it took about 4-5 days, if it says completed on their page, they have allready put the transfer through and its probably on its way to you
newbie
Activity: 8
Merit: 0
December 06, 2013, 05:15:20 AM
I did a withdraw on Monday of this week, 1 December 2013, and I still didn't received the amount on my Bank account (SEPA wire transfer)

Yesterday I sent a message to the customer service asking the number of the wire transfer transaction but I still didn't received any answer.

The withdraw on the website is registered as completed 5 days ago.

Did someone had experience about withdrawal with this website ?

How long it takes usually ?





newbie
Activity: 7
Merit: 0
December 05, 2013, 03:10:55 PM


Posted From bitcointalk.org Android App
hero member
Activity: 560
Merit: 500
December 05, 2013, 02:37:08 PM
I'm not getting my registration email. :/



check spam folder?
newbie
Activity: 10
Merit: 0
December 05, 2013, 06:45:29 AM
I'm not getting my registration email. :/

hero member
Activity: 560
Merit: 500
December 05, 2013, 03:16:39 AM
har dere planer om å legge til funksjoner for butikk salg? Smiley

edit: skriveleif
sr. member
Activity: 247
Merit: 250
December 04, 2013, 04:00:07 PM
Forslag: Kan justcoin bli den første exchangen til å bruke en lavere enhet en bitcoin? (mBTC, uBTC, bits etc). Eller ihvertfall ha den muligheten som et alternativ?
Vil også anbefale å fjerne ører helt, siden det nå er veldig enkelt å undercutte med 0.001 kroner. Som i praksis er akkurat samme prisen når det tross alt koster 7000 kroner for en bitcoin, og det er vel egentlig ingen fordeler med å ha ører i prisen så vidt jeg vet.
For sent til å være først....  Bitcoinity vant det løpet. Se http://bitcoinity.org/markets

Nå er vel ikke bitcoinity en exchange. Ellers enig at valgmulighet er vel og bra. Uenig I at man trenger bytte tilbake bare den går under 1000 litt, går fint med 0.952 også. Jeg tror også det er usannsynlig at bitcoin prisen går under 1000 kroner igjen, men det er en annen sak. Det som irriterer meg mest er uansett sånn det er nå, med muligheten til å legge inn ask på 6999.999 kr. Blir for nøyaktig pris.

Beklager, du har helt rett og enig i resten av hva du sier. Tre desimaler er for mye. Holder med to maks.
hero member
Activity: 490
Merit: 500
December 04, 2013, 08:19:56 AM
Taking into account mass psychology, buying something for xx.xx or x.xx is what consumers are used to, and they're not used to buying something for 0.00x, however tech saavy people can be perfectly fine with that. Perhaps using mBTC = 0.001BTC as the default now is the way to go, but there still should be an option in a preferences menu to change it for those not comfortable with mBTC. And then again, we will see a shift to uBTC=microbitcoin=1 millionth of a bitcoin=0.000001BTC in the future.

In the stock market, stock splits are common, but there are various opinions as to what effect this has on the market.
full member
Activity: 176
Merit: 100
December 04, 2013, 12:45:14 AM
Forslag: Kan justcoin bli den første exchangen til å bruke en lavere enhet en bitcoin? (mBTC, uBTC, bits etc). Eller ihvertfall ha den muligheten som et alternativ?
Vil også anbefale å fjerne ører helt, siden det nå er veldig enkelt å undercutte med 0.001 kroner. Som i praksis er akkurat samme prisen når det tross alt koster 7000 kroner for en bitcoin, og det er vel egentlig ingen fordeler med å ha ører i prisen så vidt jeg vet.

For sent til å være først....  Bitcoinity vant det løpet. Se http://bitcoinity.org/markets

Jeg er enig dette er en god ide. Dog, prisen kan like gjerne falle tilbake til $200 imorgen, og da er vi vel tilbake til BTC? Et alternativ er å la brukeren velge selv, f.eks. med en liten knapp øverst på siden eller i konto innstillingene.

Selv synes jeg det beste hadde vært om alle exchanges som default brukte mBTC når prisen er over $1,000 og uBTC når prisen er klatrer over $10,000. Kanskje ikke så lenge til det, slik det går nå.

Nå er vel ikke bitcoinity en exchange. Ellers enig at valgmulighet er vel og bra. Uenig I at man trenger bytte tilbake bare den går under 1000 litt, går fint med 0.952 også. Jeg tror også det er usannsynlig at bitcoin prisen går under 1000 kroner igjen, men det er en annen sak. Det som irriterer meg mest er uansett sånn det er nå, med muligheten til å legge inn ask på 6999.999 kr. Blir for nøyaktig pris.
sr. member
Activity: 247
Merit: 250
December 03, 2013, 10:33:03 PM
Forslag: Kan justcoin bli den første exchangen til å bruke en lavere enhet en bitcoin? (mBTC, uBTC, bits etc). Eller ihvertfall ha den muligheten som et alternativ?
Vil også anbefale å fjerne ører helt, siden det nå er veldig enkelt å undercutte med 0.001 kroner. Som i praksis er akkurat samme prisen når det tross alt koster 7000 kroner for en bitcoin, og det er vel egentlig ingen fordeler med å ha ører i prisen så vidt jeg vet.

For sent til å være først....  Bitcoinity vant det løpet. Se http://bitcoinity.org/markets

Jeg er enig dette er en god ide. Dog, prisen kan like gjerne falle tilbake til $200 imorgen, og da er vi vel tilbake til BTC? Et alternativ er å la brukeren velge selv, f.eks. med en liten knapp øverst på siden eller i konto innstillingene.

Selv synes jeg det beste hadde vært om alle exchanges som default brukte mBTC når prisen er over $1,000 og uBTC når prisen er klatrer over $10,000. Kanskje ikke så lenge til det, slik det går nå.
member
Activity: 84
Merit: 10
December 03, 2013, 10:27:27 PM
Real-Time Heist + Minimum IQ to Understand Bitcoin + Justcoin | Morning Bit Ep 18

http://www.youtube.com/watch?v=Hh0GsSxjtso

legendary
Activity: 1552
Merit: 1047
December 03, 2013, 12:54:18 PM
Forslag: Kan justcoin bli den første exchangen til å bruke en lavere enhet en bitcoin? (mBTC, uBTC, bits etc). Eller ihvertfall ha den muligheten som et alternativ?
Vil også anbefale å fjerne ører helt, siden det nå er veldig enkelt å undercutte med 0.001 kroner. Som i praksis er akkurat samme prisen når det tross alt koster 7000 kroner for en bitcoin, og det er vel egentlig ingen fordeler med å ha ører i prisen så vidt jeg vet.
+1 dette ville vært supert om dere fikk til.
full member
Activity: 176
Merit: 100
December 03, 2013, 11:52:10 AM
Forslag: Kan justcoin bli den første exchangen til å bruke en lavere enhet en bitcoin? (mBTC, uBTC, bits etc). Eller ihvertfall ha den muligheten som et alternativ?
Vil også anbefale å fjerne ører helt, siden det nå er veldig enkelt å undercutte med 0.001 kroner. Som i praksis er akkurat samme prisen når det tross alt koster 7000 kroner for en bitcoin, og det er vel egentlig ingen fordeler med å ha ører i prisen så vidt jeg vet.
newbie
Activity: 6
Merit: 0
December 03, 2013, 07:32:34 AM
Fantastisk oppsving. Får håpe BTC blir stort i Norge Smiley
sr. member
Activity: 444
Merit: 250
December 02, 2013, 06:56:33 PM
Fin omtale av Justcoin på Hegnar.no i dag: http://www.hegnar.no/okonomi/article749743.ece

Quote
Fra å ha 20-30 registreringer daglig får den norske bitcoin-børsen Justcoin nå over 200 nye kunder hver dag.
hero member
Activity: 560
Merit: 500
November 30, 2013, 06:49:37 AM
damn it, la inn penger på morran i dag. ser ut som at jeg ikke rakk bank oppdateringene der nei Sad

Vi tar en kjøring i morgen. Håper den er der Smiley

ah nice, trodde ikke bankene oppdaterte i helgene Smiley
hero member
Activity: 560
Merit: 500
November 29, 2013, 06:31:26 PM
damn it, la inn penger på morran i dag. ser ut som at jeg ikke rakk bank oppdateringene der nei Sad
sr. member
Activity: 444
Merit: 250
November 25, 2013, 04:09:40 PM
De 70k er bare på My Wallet-tjenesten til blockchain.info. Grafen over antall wallets der er nokså imponerende.
newbie
Activity: 3
Merit: 0
November 25, 2013, 12:58:01 PM
Hvorfor er det så lite kjøp/salg aktivitet på Justcoin?  Trekker nordmenn seg unna btc på grunn av moms og skatt? Huh

http://bitcoinity.org/markets/justcoin/NOK
Om du vil ha opp aktiviteten er det berre å kjøpe og selje litt sjølv. :-)

Gjerne! Det pleier å være mest handel tidlig i uken fordi kundene setter inn penger i helgen.

Det høres fornuftig ut!  Det står et par spennende uker for tur nå... Bare den siste uken har det blitt opprettet 70k nye wallets! https://mobile.twitter.com/blockchain/status/404941777917837313?screen_name=blockchain
Godt å høre du er i business, Sturle!
legendary
Activity: 1437
Merit: 1002
https://bitmynt.no
November 24, 2013, 10:50:31 AM
Hvorfor er det så lite kjøp/salg aktivitet på Justcoin?  Trekker nordmenn seg unna btc på grunn av moms og skatt? Huh

http://bitcoinity.org/markets/justcoin/NOK
Det er heilt naturleg variasjon.  Marknaden har flata litt ut etter det voldsame rallyet i dei siste par vekene.  Volumet er lågare medan folk ventar og ser kva veg kursen tek.  Moms og skatt var like aktuelt for ei veke sidan, og då var det rekordvolum.  Sjølv hadde eg fleire hundre tusen kroner i dagleg omsetning.  Heilt greitt med litt pause no.  Om du vil ha opp aktiviteten er det berre å kjøpe og selje litt sjølv. :-)
Pages:
Jump to: