Pages:
Author

Topic: Betaalrekening wordt opgeheven vanwege cryptos, advies voor nieuwe bank. - page 3. (Read 20119 times)

copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
Ikzelf heb nog nooit van men leven met een bank gewerkt om men Btc of crypto te kopen, verkopen of opslaan. Tevens heb ik nog nooit een flikker belasting betaald om al men crypto die ik heb verdiend, gekocht of verkocht. [...]

Succes wanneer je een keertje gecontroleerd wordt door een belastingdienst hoe je aan jouw vermogen komt... de wetten in de EU zijn nogal bevooroordeeld richting belastinginning en beslaglegging op vermogen is dan heel eenvoudig....

[...] Bij beide bedrijfjes wordt er 85% van de diensten cash afgerekend. Gewoon een heel deel facturen (nep) toevoegen of een korting geven aan klanten als je iets meer op de factuur mag zetten. Op die manier vloeit er bij mij soms duizenden € per week in men zaken als inkomsten. Om dan de belastingen te vermijden koop ik regelmatig materialen aan (nieuwe springkussens, attracties, tuin- en zwembad benodigdheden) Deze betaal ik dan cash en haal zo het geld terug uit men firma. En daarnaast natuurlijk veel uiteten gaan en uitstappen maken en aangeven als bedrijfsuitjes of zakendiners. [...]

Dit noemen we witwassen en de straffen daarop zijn terecht niet mals...  Lips sealed

Losstaand daarvan heb ik er zelf persoonlijk erg veel moeite mee; want ik betwijfel of je dan ook van jouw rechten (gebruik van wegen, scholing voor jouw kinderen, brandweer bij bosbrand in de omgeving, ziektekosten et cetera) afstand doet (aangezien je niet aan jouw plichten voldoet).
precies dit, als je controle krijgt ben je de pisang. Zeker als je de vraag krijgt hoe je aan je opgebouwde vermogen komt en het niet aan kan tonen.

Ik ben voldoende ingedekt hoor. Heb 16 jaar een eigen zaak gehad. Heb voldoende vermogen opgebouwd om met men crypto onder de radar te blijven.
copper member
Activity: 322
Merit: 15
Ikzelf heb nog nooit van men leven met een bank gewerkt om men Btc of crypto te kopen, verkopen of opslaan. Tevens heb ik nog nooit een flikker belasting betaald om al men crypto die ik heb verdiend, gekocht of verkocht. [...]

Succes wanneer je een keertje gecontroleerd wordt door een belastingdienst hoe je aan jouw vermogen komt... de wetten in de EU zijn nogal bevooroordeeld richting belastinginning en beslaglegging op vermogen is dan heel eenvoudig....

[...] Bij beide bedrijfjes wordt er 85% van de diensten cash afgerekend. Gewoon een heel deel facturen (nep) toevoegen of een korting geven aan klanten als je iets meer op de factuur mag zetten. Op die manier vloeit er bij mij soms duizenden € per week in men zaken als inkomsten. Om dan de belastingen te vermijden koop ik regelmatig materialen aan (nieuwe springkussens, attracties, tuin- en zwembad benodigdheden) Deze betaal ik dan cash en haal zo het geld terug uit men firma. En daarnaast natuurlijk veel uiteten gaan en uitstappen maken en aangeven als bedrijfsuitjes of zakendiners. [...]

Dit noemen we witwassen en de straffen daarop zijn terecht niet mals...  Lips sealed

Losstaand daarvan heb ik er zelf persoonlijk erg veel moeite mee; want ik betwijfel of je dan ook van jouw rechten (gebruik van wegen, scholing voor jouw kinderen, brandweer bij bosbrand in de omgeving, ziektekosten et cetera) afstand doet (aangezien je niet aan jouw plichten voldoet).
precies dit, als je controle krijgt ben je de pisang. Zeker als je de vraag krijgt hoe je aan je opgebouwde vermogen komt en het niet aan kan tonen.
copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
Ikzelf heb nog nooit van men leven met een bank gewerkt om men Btc of crypto te kopen, verkopen of opslaan. Tevens heb ik nog nooit een flikker belasting betaald om al men crypto die ik heb verdiend, gekocht of verkocht. [...]

Succes wanneer je een keertje gecontroleerd wordt door een belastingdienst hoe je aan jouw vermogen komt... de wetten in de EU zijn nogal bevooroordeeld richting belastinginning en beslaglegging op vermogen is dan heel eenvoudig....

[...] Bij beide bedrijfjes wordt er 85% van de diensten cash afgerekend. Gewoon een heel deel facturen (nep) toevoegen of een korting geven aan klanten als je iets meer op de factuur mag zetten. Op die manier vloeit er bij mij soms duizenden € per week in men zaken als inkomsten. Om dan de belastingen te vermijden koop ik regelmatig materialen aan (nieuwe springkussens, attracties, tuin- en zwembad benodigdheden) Deze betaal ik dan cash en haal zo het geld terug uit men firma. En daarnaast natuurlijk veel uiteten gaan en uitstappen maken en aangeven als bedrijfsuitjes of zakendiners. [...]

Dit noemen we witwassen en de straffen daarop zijn terecht niet mals...  Lips sealed

Losstaand daarvan heb ik er zelf persoonlijk erg veel moeite mee; want ik betwijfel of je dan ook van jouw rechten (gebruik van wegen, scholing voor jouw kinderen, brandweer bij bosbrand in de omgeving, ziektekosten et cetera) afstand doet (aangezien je niet aan jouw plichten voldoet).

Begrijp me niet verkeerd. Ik betaal men jaarlijkse belastingtoeslag op de 2 fysieke bedrijfjes die ik heb (dus meer dan genoeg). Ik betaal al men BTW toeslagen,etc. Dus zoals iedere brave burger betaal ik meer dan genoeg zoals iedereen. Ik heb gewoon besloten om het geen ik verdien met mijn trading activiteiten niet alles aan te geven, net zoals honderden anderen doen.
Alsook zal ik binnen afzienbare tijd wel wat belasting moeten betalen op men vermogen in crypto door de omvang ervan. Onmogelijk om dit zo te versluizen. Maar in tussentijd al hetgeen ik er zo uit kan halen, zal ik doen.

Ik voldoe aan al mijn plichten tegenover de regering. het enige dat ik niet doe is mijn winsten van crypto aangeven. De regering geeft geen waarborgen op crypto investeringen dus ik voel mij niet genoodzaakt om belastingen te betalen op mijn crypto inkomsten.

Betreffen witwassen. Ik zie dit niet als witwassen. Ik beschouw dit eerder als zwartwerk wat ongeveer de helft van de mensen doet. Ik denk dat iedere zelfstandige op deze planeet het systeem misbruikt. Dus ik ben niet de enige. Het systeem is er om te misbruiken en iedereen doet het. Als ik een vakantie met mijn gezin doe dan wordt dat aangegeven als een zakenreis en vorder ik alle BTW terug, Als ik uit eten ga met men gezin is dat een zakendiner en vorder ik BTW terug, Mijn gezinswagen en moto staan ingeschreven op mijn zaak en vorder ik BTW terug. Ik doe niet anders dan iedere andere zelfstandig ondernemer op deze aardbol.
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
Ikzelf heb nog nooit van men leven met een bank gewerkt om men Btc of crypto te kopen, verkopen of opslaan. Tevens heb ik nog nooit een flikker belasting betaald om al men crypto die ik heb verdiend, gekocht of verkocht. [...]

Succes wanneer je een keertje gecontroleerd wordt door een belastingdienst hoe je aan jouw vermogen komt... de wetten in de EU zijn nogal bevooroordeeld richting belastinginning en beslaglegging op vermogen is dan heel eenvoudig....

[...] Bij beide bedrijfjes wordt er 85% van de diensten cash afgerekend. Gewoon een heel deel facturen (nep) toevoegen of een korting geven aan klanten als je iets meer op de factuur mag zetten. Op die manier vloeit er bij mij soms duizenden € per week in men zaken als inkomsten. Om dan de belastingen te vermijden koop ik regelmatig materialen aan (nieuwe springkussens, attracties, tuin- en zwembad benodigdheden) Deze betaal ik dan cash en haal zo het geld terug uit men firma. En daarnaast natuurlijk veel uiteten gaan en uitstappen maken en aangeven als bedrijfsuitjes of zakendiners. [...]

Dit noemen we witwassen en de straffen daarop zijn terecht niet mals...  Lips sealed

Losstaand daarvan heb ik er zelf persoonlijk erg veel moeite mee; want ik betwijfel of je dan ook van jouw rechten (gebruik van wegen, scholing voor jouw kinderen, brandweer bij bosbrand in de omgeving, ziektekosten et cetera) afstand doet (aangezien je niet aan jouw plichten voldoet).
copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
Ikzelf heb nog nooit van men leven met een bank gewerkt om men Btc of crypto te kopen, verkopen of opslaan. Tevens heb ik nog nooit een flikker belasting betaald om al men crypto die ik heb verdiend, gekocht of verkocht.

Ik heb in totaal een 7-8 tal creditcards die kunnen opgeladen worden met crypto. Een paar voorbeeldjes. Ik heb credit cards van Neteller, Skrill, spectrocoin, wirex, viabuy en nog een paar andere.

Als ik BTC of zo wil verkopen dan gebruik ik meestal Localbitcoins, Paxful om men BTC te verkopen. Ik verlies liever 5% fee dan dat ik 30% aan de belastingdienst moet geven. Kans om gescammed te worden bestaat natuurlijk. Maar na meer dan 1000 trades op Localbitcoins ben ik 1 keer gescammed voor een paar 100€.

Als ik BTC wil kopen doe ik dit op net dezelfde manier. Om geen geld van men rekening naar Skrill of Neteller over te moeten maken koop ik gewoonlijk paysafecards. Daar laat ik men Skrill of Neteller mee op en dan koop ik daar op Localbitcoins BTC mee aan. Of nog gemakkelijker. Neteller of Skrill opladen met Paysafecard en dan rechtstreeks met € BTC kopen op spectrocoin. De laatste manier waar ik BTC mee koop is gewoon met cash aan BTC ATM.


Wat doe ik met cashgeld en opslag BTC?

Al men crypto staan veilig en wel op verschillende ledgers en trezor devices en grootste deel liggen veilig en wel opgeslagen in kluis op paper wallets.
Alles wat ik laat omzetten van BTC naar fiat laat ik geen € van naar men bankrekening gaan. Met de 7 credit cards die ik heb, kan ik dagelijks een paar 1000€ pinnen. Geld verdwijnt netjes thuis in de kluis of in 1 van men kluisjes bij Spaanse banken.


Wat te doen als ik groter bedrag nodig heb voor een aankoop?

Heel simpel. Ik heb 2 kleine bedrijfjes in Spanje. In ene bedrijfje heb ik een paar lokale mensen in dienst en bied ik tuin en zwembad onderhoud aan en tevens conciergedienst voor vakantiewoningen. Het 2e bedrijfje verhuur ik springkussens en andere opblaasbare transacties. Bij beide bedrijfjes wordt er 85% van de diensten cash afgerekend. Gewoon een heel deel facturen (nep) toevoegen of een korting geven aan klanten als je iets meer op de factuur mag zetten. Op die manier vloeit er bij mij soms duizenden € per week in men zaken als inkomsten. Om dan de belastingen te vermijden koop ik regelmatig materialen aan (nieuwe springkussens, attracties, tuin- en zwembad benodigdheden) Deze betaal ik dan cash en haal zo het geld terug uit men firma. En daarnaast natuurlijk veel uiteten gaan en uitstappen maken en aangeven als bedrijfsuitjes of zakendiners.

Zo nu weet je ineens hoe je het moet doen. 100% eerlijkheid brengt je nergens in het leven. De banken en overheden bestelen ons al jaren. Dit is mijn manier om ze terug te pakken.
Op papier verdien ik met men 2 zaken net genoeg om goed te leven,etc maar in werkelijkheid doe en laat ik wat ik wil  Grin Grin Cheesy
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Bunq bank zonder problemen bitcoins kopen bij bitonic. Krijg je nooit problemen mee.

Kopen ja duh. Hier gaat het natuurlijk over het cashen van crypto en het (fiat) geld zonder problemen op je rekening terugkrijgen.

Bunq werkt(e?) samen met Bitonic; zij zullen dus inderdaad niet gauw problemen maken over bitcoin handel.
Maar buiten dat vind ik Bunq niet echt een aantrekkelijke bank voor mijn situatie - te beperkt qua mogelijkheden.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
Bunq bank zonder problemen bitcoins kopen bij bitonic. Krijg je nooit problemen mee.

Kopen ja duh. Hier gaat het natuurlijk over het cashen van crypto en het (fiat) geld zonder problemen op je rekening terugkrijgen.
newbie
Activity: 1
Merit: 0
Bunq bank zonder problemen bitcoins kopen bij bitonic. Krijg je nooit problemen mee.
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
[...] Ik heb goede ervaringen met N26 [...]
Mocht je meer willen weten kijk je maar eens op
https://n26.com/en-eu/ [...]

Echt top! Heel erg bedankt!!!

En ze maken ook gebruik van Apple Pay (i.t.t. de NL overpayed banken), dus met de iPhone en Watch "gewoon" afrekenen bij contactloos betalen.

 Grin

Helaas wordt Apple Pay in Nederland niet ondersteund...  Angry
copper member
Activity: 322
Merit: 15
Hallo,

Ik heb goede ervaringen met N26
dit is een duitse banks dus met een iban nummer dat begint met DE.
Als gierige Nederlander vind ik het ook prettig dat deze helemaal
niets kost!
Dus ik betaal 0,00 euro voor pinnen, geld overmaken naar mijn bitcoinhandelaar en
ook voor het ontvangen niets.
Alles gaat wel in het engels of duits.
Voor nederlanders zijn ze redelijk soepel, hoewel Duitsland over het algemeen wel
burocratischer zijn.
Mocht je meer willen weten kijk je maar eens op
https://n26.com/en-eu/

suc6 ermee.

Thanks, deze had ik al eerder ergens voorbij zien komen, maar was de naam weer vergeten.
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
[...] Ik heb goede ervaringen met N26 [...]
Mocht je meer willen weten kijk je maar eens op
https://n26.com/en-eu/ [...]

Echt top! Heel erg bedankt!!!

En ze maken ook gebruik van Apple Pay (i.t.t. de NL overpayed banken), dus met de iPhone en Watch "gewoon" afrekenen bij contactloos betalen.

 Grin
jr. member
Activity: 72
Merit: 9
Hallo,

Ik heb goede ervaringen met N26
dit is een duitse banks dus met een iban nummer dat begint met DE.
Als gierige Nederlander vind ik het ook prettig dat deze helemaal
niets kost!
Dus ik betaal 0,00 euro voor pinnen, geld overmaken naar mijn bitcoinhandelaar en
ook voor het ontvangen niets.
Alles gaat wel in het engels of duits.
Voor nederlanders zijn ze redelijk soepel, hoewel Duitsland over het algemeen wel
burocratischer zijn.
Mocht je meer willen weten kijk je maar eens op
https://n26.com/en-eu/

suc6 ermee.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
Hoe zit het hier intussen mee, BioMike? Heb je al meer informatie die ons verder kan helpen? Leek me toch een belangrijk topic.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
Quote

Misschien handig om ook te delen over welke bank je het in deze post hebt?
Ik ben hier niet om te shillen ik zou zeggen DYOR, belangrijkste wat er is .

Jah. Wat is in godsnaam de zin van je post als het andere members niet helpt.  Roll Eyes
copper member
Activity: 322
Merit: 15

Misschien handig om ook te delen over welke bank je het in deze post hebt?
[/quote]
Ik ben hier niet om te shillen ik zou zeggen DYOR, belangrijkste wat er is .

[/quote]dit heeft imo niets te maken met shillen, maar met het delen van infirmatie waar andere gebruikers ook wat aan hebben.
newbie
Activity: 5
Merit: 1

[/quote]
Misschien handig om ook te delen over welke bank je het in deze post hebt?
[/quote]
Ik ben hier niet om te shillen ik zou zeggen DYOR, belangrijkste wat er is .
legendary
Activity: 3416
Merit: 4324
Nooit problemen gehad met ABN-AMRO. Ze doen tenminste niet moeilijk met Bitstamp of Bitonic.
newbie
Activity: 3
Merit: 0
Paypal zou ik zeker niet riskeren, als die je tegoed bevriezen dan kun je lang wachten op een oplossing, als je pech hebt ben je zo een half jaar verder.

Op zich zelf nooit problemen gehad met boeken tussen ING en exchanges, maar misschien is Revolut een goede oplossing als het om hogere bedragen gaat? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je kunt er een mastercard bij aanvragen waar je mee kan betalen (zal wel een paar procent opslag kosten, maar goed, je kunt er in ieder geval iets mee).
sr. member
Activity: 668
Merit: 393
Crypto-Games.net: Multiple Games, Multiple Coins
Kan je crypto's laten uitkeren naar een PayPal account / rekening?

Spijtig genoeg niet, ongeveer een 8 maand geleden zijn ze hier heel moeilijk over beginnen doen. Volgens hun policy mag het niet.
Je kan altijd proberen maar dan kan je account geblokkeerd worden.

-Micromen/TheAccountant
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Kan je crypto's laten uitkeren naar een PayPal account / rekening?
Pages:
Jump to: