Ikzelf heb nog nooit van men leven met een bank gewerkt om men Btc of crypto te kopen, verkopen of opslaan. Tevens heb ik nog nooit een flikker belasting betaald om al men crypto die ik heb verdiend, gekocht of verkocht.
Ik heb in totaal een 7-8 tal creditcards die kunnen opgeladen worden met crypto. Een paar voorbeeldjes. Ik heb credit cards van Neteller, Skrill, spectrocoin, wirex, viabuy en nog een paar andere.
Als ik BTC of zo wil verkopen dan gebruik ik meestal Localbitcoins, Paxful om men BTC te verkopen. Ik verlies liever 5% fee dan dat ik 30% aan de belastingdienst moet geven. Kans om gescammed te worden bestaat natuurlijk. Maar na meer dan 1000 trades op Localbitcoins ben ik 1 keer gescammed voor een paar 100€.
Als ik BTC wil kopen doe ik dit op net dezelfde manier. Om geen geld van men rekening naar Skrill of Neteller over te moeten maken koop ik gewoonlijk paysafecards. Daar laat ik men Skrill of Neteller mee op en dan koop ik daar op Localbitcoins BTC mee aan. Of nog gemakkelijker. Neteller of Skrill opladen met Paysafecard en dan rechtstreeks met € BTC kopen op spectrocoin. De laatste manier waar ik BTC mee koop is gewoon met cash aan BTC ATM.
Wat doe ik met cashgeld en opslag BTC?
Al men crypto staan veilig en wel op verschillende ledgers en trezor devices en grootste deel liggen veilig en wel opgeslagen in kluis op paper wallets.
Alles wat ik laat omzetten van BTC naar fiat laat ik geen € van naar men bankrekening gaan. Met de 7 credit cards die ik heb, kan ik dagelijks een paar 1000€ pinnen. Geld verdwijnt netjes thuis in de kluis of in 1 van men kluisjes bij Spaanse banken.
Wat te doen als ik groter bedrag nodig heb voor een aankoop?
Heel simpel. Ik heb 2 kleine bedrijfjes in Spanje. In ene bedrijfje heb ik een paar lokale mensen in dienst en bied ik tuin en zwembad onderhoud aan en tevens conciergedienst voor vakantiewoningen. Het 2e bedrijfje verhuur ik springkussens en andere opblaasbare transacties. Bij beide bedrijfjes wordt er 85% van de diensten cash afgerekend. Gewoon een heel deel facturen (nep) toevoegen of een korting geven aan klanten als je iets meer op de factuur mag zetten. Op die manier vloeit er bij mij soms duizenden € per week in men zaken als inkomsten. Om dan de belastingen te vermijden koop ik regelmatig materialen aan (nieuwe springkussens, attracties, tuin- en zwembad benodigdheden) Deze betaal ik dan cash en haal zo het geld terug uit men firma. En daarnaast natuurlijk veel uiteten gaan en uitstappen maken en aangeven als bedrijfsuitjes of zakendiners.
Zo nu weet je ineens hoe je het moet doen. 100% eerlijkheid brengt je nergens in het leven. De banken en overheden bestelen ons al jaren. Dit is mijn manier om ze terug te pakken.
Op papier verdien ik met men 2 zaken net genoeg om goed te leven,etc maar in werkelijkheid doe en laat ik wat ik wil