Als ik jou was zou ik dikke tering roepen naar triodonosbonoskankegezwelkutbank, andere bankrekening openen bij een andere monetair gezwelbankje en het daar naar overboeken. Het geld wat op de rekening staat (op jouw naam) is niet eens jou geld zodra het op de bank staat maar van de bank zelf (dat is ten slotte hoe ze denken), Dat is ook de reden dat je niet met "hun" Fiat, crypto's mag aankopen, of zo doen ze het overkomen. Als jij "hun" geld gewoon contant naar een crypto exchange kon brengen en weer contant kon laten uitbetalen was er niks aan de hand geweest als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon paardenlullen die jeuk krijgen van de gedachte dat in de toekomst er een groot deel van hun monetaire monopoly vergaat.
Open paypal, open payoneer, open een kraken account, genoeg manieren om je waardeloze fiat weg te trekken bij welke bank dan ook. En anders roep je gewoon dat je all je geld van de bank afhaalt en daarna zelfmoord pleegt, hebben ze nog niks, ja bloed aan hun handen, dat druipt er overigens al vanaf. moet je eens kijken wat voor mindfuck je een helpdesk halfie dan geeft, dan snappen ze er geen reet meer van, gewoon mind fucken met die gasten joh.
Persoonlijk geef ik mijn winsten niet eens op aangezien ik onze overheid niet erken; en banken al helemaal niet.
Voor alle banken en medewerkers: STERF!, net niet, maar lijdt!
Je geeft dus ook niet aan dat je crypto munten/tokens bezit?