Pages:
Author

Topic: Bitcoin... op weg naar 1000 USD :) - page 9. (Read 75318 times)

sr. member
Activity: 332
Merit: 250
October 16, 2015, 05:30:33 PM
Tis gewoon weer een pump...bij 275USD zal die wel weer zakken

Halving komt steeds dichterbij Wink

Die halvering zou nog wel eens behoorlijk interessant kunnen gaan worden qua delven, wanneer de Bitcion prijs in verhouding gaat achterblijven...
hero member
Activity: 559
Merit: 500
October 16, 2015, 12:57:34 PM
Tis gewoon weer een pump...bij 275USD zal die wel weer zakken

Halving komt steeds dichterbij Wink
legendary
Activity: 1526
Merit: 1002
Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx
October 16, 2015, 08:07:05 AM
Tis gewoon weer een pump...bij 275USD zal die wel weer zakken
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
October 15, 2015, 06:05:19 AM
[...]We gaan de goede kant op nu

"Goed" is een subjectief begrip...  Grin

Maar goed, ik ben zelf meer geïnteresseerd in het "waarom" (en dan dus niet de "technische" analyse [over uitbraken naar boven en typische kop-schouder patronen et cetera] maar de "echte" "fundamentele" analyse [over intrinsieke waardes, acceptatiegraad et cetera]...)
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
October 14, 2015, 08:22:01 PM
[...]Ik ga voor stijgen.

Op basis waarvan?


Op basis van kiezen.  Zou ik mogen kiezen ga ik voor stijgen.

Hier een gratis analyse van Bravenewcoin, kosten normaal geld geloof ik.
http://bravenewcoin.com/assets/Bitcoin-Markets-Report/BNC-Weekly-Bitcoin-Markets-Report-16th-September-2015.pdf

Dank voor de link,

"kiezen" klinkt een beetje als "onderbuik"... Als ik de analyse lees dan zie ik bijvoorbeeld: "The Short-Term view is also starting to look a bit dangerous, with the Death Cross taking place two days ago. Now that the 50- day Simple Moving Average (SMA) is under the 200-day SMA, initial resistance has dropped to $247 and will probably be at $245 within a few days. It has now been over a month since we touched the 50-day SMA, and traditionally we would expect that event before any additional deterioration of the price on this time frame."

Daarnaast lees ik toch duidelijk: "We remain Neutral for now with a Bearish [red.: dat de markt dus verder omlaag gaat] bias, but we are also mindful of positive announcements from the developer team on the scaling issues which may give a temporary boost in price." Met alleen een positieve noot die n.b. wordt voorafgegaan door een "may" (erg onzeker dus)...

Ikzelf blijf voorlopig dus ook "Bearish", ben ik bang...




We gaan de goede kant op nu
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
September 22, 2015, 08:10:21 AM
[...]Ik ga voor stijgen.

Op basis waarvan?


Op basis van kiezen.  Zou ik mogen kiezen ga ik voor stijgen.

Hier een gratis analyse van Bravenewcoin, kosten normaal geld geloof ik.
http://bravenewcoin.com/assets/Bitcoin-Markets-Report/BNC-Weekly-Bitcoin-Markets-Report-16th-September-2015.pdf

Dank voor de link,

"kiezen" klinkt een beetje als "onderbuik"... Als ik de analyse lees dan zie ik bijvoorbeeld: "The Short-Term view is also starting to look a bit dangerous, with the Death Cross taking place two days ago. Now that the 50- day Simple Moving Average (SMA) is under the 200-day SMA, initial resistance has dropped to $247 and will probably be at $245 within a few days. It has now been over a month since we touched the 50-day SMA, and traditionally we would expect that event before any additional deterioration of the price on this time frame."

Daarnaast lees ik toch duidelijk: "We remain Neutral for now with a Bearish [red.: dat de markt dus verder omlaag gaat] bias, but we are also mindful of positive announcements from the developer team on the scaling issues which may give a temporary boost in price." Met alleen een positieve noot die n.b. wordt voorafgegaan door een "may" (erg onzeker dus)...

Ikzelf blijf voorlopig dus ook "Bearish", ben ik bang...


legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
September 22, 2015, 07:40:55 AM
[...]Ik ga voor stijgen.

Op basis waarvan?


Op basis van kiezen.  Zou ik mogen kiezen ga ik voor stijgen.

Hier een gratis analyse van Bravenewcoin, kosten normaal geld geloof ik.
http://bravenewcoin.com/assets/Bitcoin-Markets-Report/BNC-Weekly-Bitcoin-Markets-Report-16th-September-2015.pdf
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
September 22, 2015, 06:32:35 AM
[...]Ik ga voor stijgen.

Op basis waarvan?
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
September 22, 2015, 06:29:42 AM
Bijna op de 200 dollar, nog even ;-)
[...]Als we naar de koers kijken van de afgelopen twee jaar (november 2013) dan zou je vermoeden dat $200 toch wel de lower limit is, en dat de prijs rond dit bedrag zal gaan stabiliseren als je het mij vraagt. http://bitcoinity.org/markets. Zelf zie ik de waarde natuurlijk liever stijgen.

Als technische analyse kan ik jouw verhaal prima volgen (plaatje spreekt boekdelen, zeg maar...). Maar op basis van welke fundamentele waarde verwacht je dat...?
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
September 21, 2015, 06:25:01 PM
Bijna op de 200 dollar, nog even ;-)

Jouw ";-)" smiley doet mij vermoeden dat je daar blij mee bent, is dat correct?

Als we naar de koers kijken van de afgelopen twee jaar (november 2013) dan zou je vermoeden dat $200 toch wel de lower limit is, en dat de prijs rond dit bedrag zal gaan stabiliseren als je het mij vraagt. http://bitcoinity.org/markets. Zelf zie ik de waarde natuurlijk liever stijgen.

Liever 300 of 400 dollar hoor. (al is een paar btc voor 200 mee pikken ook niet verkeerd).

Ik ga voor stijgen.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
September 21, 2015, 05:33:54 PM
Bijna op de 200 dollar, nog even ;-)

Jouw ";-)" smiley doet mij vermoeden dat je daar blij mee bent, is dat correct?

Als we naar de koers kijken van de afgelopen twee jaar (november 2013) dan zou je vermoeden dat $200 toch wel de lower limit is, en dat de prijs rond dit bedrag zal gaan stabiliseren als je het mij vraagt. http://bitcoinity.org/markets. Zelf zie ik de waarde natuurlijk liever stijgen.
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
September 20, 2015, 02:43:50 PM
Bijna op de 200 dollar, nog even ;-)
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
August 11, 2015, 06:36:41 PM
Als je de wallet van circ download heb je de keus uit 2 pannels waar 2 verschillende bot versies in zitten, 1 simpele versie en 2 iets uitgebreidere versie

het kost nu nog 10809 circ om panel 1 open te krijgen voor versie 1 (in de wallet laten anders gaan de panel op slot)
voor panel 2 waar versie 2 in zit heb je 32424 circ nodig  (in de wallet laten anders gaan de panel op slot)

Naar maten de prijs omhoog gaat en op een stabiel punt ergens is dan gaat de prijs voor de bot ook iets naar beneden

Bot word nu nog uitvoerig getest in een beta versie, door wat mensen en zal binnen kort bug vrij worden uitgegeven en later worden bijgehouden

https://bitcointalksearch.org/topic/ann-cryptocircuits-circ-johnny-5-bot-now-live-v2-rhinohunter-soon-released-1089933
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
August 11, 2015, 05:02:55 PM
Ik heb me nog nooit verdiept in dergelijke bots. Ook ik ben bang voor "ongelukjes". Wanneer ik zelf trade, check ik al altijd minimaal 3x of ik daadwerkelijk de gewenste aantallen invul etcetera.. Ik geef zo iets niet graag uit handen.
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
August 11, 2015, 01:11:25 PM
Alleen een trading bot heeft geen emoties Wink
Maar de gene die hem instelt en gebruikt wel. (De coin keuze onder andere)
 Volgens mij valt de winst met een trading bod wel mee, lees vaak ongelukjes met die dingen.

er komt een bot aan die dat allemaal opgelost heeft






Nice! Enig idee wat de bot kost?
Ziet er eenvoudiger uit dan de bestaande trading bots.
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
August 11, 2015, 12:38:45 PM
Alleen een trading bot heeft geen emoties Wink
Maar de gene die hem instelt en gebruikt wel. (De coin keuze onder andere)
 Volgens mij valt de winst met een trading bod wel mee, lees vaak ongelukjes met die dingen.

er komt een bot aan die dat allemaal opgelost heeft





legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
August 11, 2015, 02:26:11 AM
Alleen een trading bot heeft geen emoties Wink
Maar de gene die hem instelt en gebruikt wel. (De coin keuze onder andere)
 Volgens mij valt de winst met een trading bod wel mee, lees vaak ongelukjes met die dingen.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
August 10, 2015, 03:37:48 PM
Alleen een trading bot heeft geen emoties Wink
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
August 09, 2015, 08:29:29 PM
Ik hoop van harte met je mee.

Maar toen bitcoin de laatste keer boven de 1000 USD kwam was dit volgens mij grotendeels te danken aan de invloed van Mt. Gox. Op dat moment was het dus meer een "gemaakte" prijs in plaats van een realistische. Mocht nu door normale marktwerking de prijs van bitcoin boven de 1000 USD komen dan zou ik daar erg blij mee zijn, maar volgens mij zitten we daar nog wel een heel eind vandaan momenteel. En voor de rest is het voor mij ook maar koffiedik kijken, want ik heb niet voldoende kennis van de markt.

Daar bovenop is het natuurlijk niet allemaal markt gerelateerd en puur objectieve en feitelijk eomstandigheden, emoties spelen ook een zeeeeeeeeer grote rol Smiley
emoties spelen de grootste rol zelfs
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
July 22, 2015, 02:24:16 PM
Ik hoop van harte met je mee.

Maar toen bitcoin de laatste keer boven de 1000 USD kwam was dit volgens mij grotendeels te danken aan de invloed van Mt. Gox. Op dat moment was het dus meer een "gemaakte" prijs in plaats van een realistische. Mocht nu door normale marktwerking de prijs van bitcoin boven de 1000 USD komen dan zou ik daar erg blij mee zijn, maar volgens mij zitten we daar nog wel een heel eind vandaan momenteel. En voor de rest is het voor mij ook maar koffiedik kijken, want ik heb niet voldoende kennis van de markt.

Daar bovenop is het natuurlijk niet allemaal markt gerelateerd en puur objectieve en feitelijk eomstandigheden, emoties spelen ook een zeeeeeeeeer grote rol Smiley
Pages:
Jump to: