Pages:
Author

Topic: Bitcoin... op weg naar 1000 USD :) - page 13. (Read 75465 times)

legendary
Activity: 1526
Merit: 1002
Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx
March 04, 2015, 08:24:25 AM
Lol, mensen die je niet meer als vriend willen zien vanwege bitcoin...moet niet gekker worden in dit land. Maar wel hun geld storten op de bank die alle ellende 7 jaar geleden hebben veroorzaakt. Koekoek!
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
March 04, 2015, 08:22:24 AM
Zo is wel een heel sick verhaal dat vrienden je de rug toe keren vanwege Bitcoin.

Misschien werken ze allemaal bij de bank/overheid?  Tongue *JustKidding
Dat zal waarschijnlijk wel het geval zijn.
hero member
Activity: 693
Merit: 500
March 04, 2015, 06:53:59 AM
Zo is wel een heel sick verhaal dat vrienden je de rug toe keren vanwege Bitcoin.

Misschien werken ze allemaal bij de bank/overheid?  Tongue *JustKidding
hero member
Activity: 644
March 04, 2015, 04:16:01 AM
legendary
March 03, 2015, 01:13:20 PM
@bronan, wat mij betreft ben je nu officieel mijn Internet buddy  Smiley
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
March 03, 2015, 08:34:04 AM
Nog sterker enkele goede vrienden hebben afstand van mij genomen vanwege mijn betrokkenheid bij de crypto industrie.

dafuq? laat ze maar lekker de economische slaaf uithangen eneeh ik twijfel of het wel goede vrienden waren. Mijn vrienden hebben het ook niet zo op bitcoin maar we plagen mekaar er vaak mee en kwa vriendschap ziet het helemaal goed, sterker nog langzamerhand beginnen ze bitcoin wel chill vinden, je moet het ze niet gaan uitleggen maar in de praktijk laten zien.

Als iemand de crimineel wilt uithangen kan dat ook met euros heeft niets met bitcoin te maken, beiden zijn gewoon geld. Alleen bitcoin is gemaakt voor heden en past perfect binnen onze digitale tijdperk en fiat systeem is al lang over zn datum heen.

Ook ik twijfel of het dan wel de juiste vrienden waren. Je respecteert immers elkaars meningen en visies als vriend zijnde, ook al ben je er niet mee eens. Binnen mijn vriendengroep heb ik enkelen die ook interesse hebben in Cryptocurrency etcetera, maar het overgrote deel heeft er totaal niks mee. Desalniettemin hindert dat onze vriendschap niet. Als er even over een topic gepraat wordt waar ze geen interesse in hebben, dan luisteren ze maar even niet of gaan ze onderling maar iets bespreken. Je praat immers niet de hele avond over cryptocurrency, neem ik aan.. Wink

legendary
Activity: 2044
Merit: 1008
March 03, 2015, 08:04:09 AM
Nog sterker enkele goede vrienden hebben afstand van mij genomen vanwege mijn betrokkenheid bij de crypto industrie.

dafuq? laat ze maar lekker de economische slaaf uithangen eneeh ik twijfel of het wel goede vrienden waren. Mijn vrienden hebben het ook niet zo op bitcoin maar we plagen mekaar er vaak mee en kwa vriendschap ziet het helemaal goed, sterker nog langzamerhand beginnen ze bitcoin wel chill vinden, je moet het ze niet gaan uitleggen maar in de praktijk laten zien.

Als iemand de crimineel wilt uithangen kan dat ook met euros heeft niets met bitcoin te maken, beiden zijn gewoon geld. Alleen bitcoin is gemaakt voor heden en past perfect binnen onze digitale tijdperk en fiat systeem is al lang over zn datum heen.
legendary
March 02, 2015, 03:11:49 PM

Echt!? waarschijnlijk een hoge functie, of werkzaam bij een bank of agent of zo, right?

Wel een hele drastische maatregel, denk dat je uiteindelijk blij moet zijn dat ze vertrokken zijn.

Zijn blijkbaar nooit vrienden geweest laat staan "goede" vrienden Wink
Toch vind ik het erg rot als mensen zo reageren. Bronan, hoe ben je exact op dit punt aangekomen?
Ik heb zelf een redelijk populaire bitcoin/cryptocoin website, en mijn bitcoin video`s zijn honderdduizenden keren bekeken. Ik ken mensen bij de bank en heb er zelfs gewerkt. Toch ben ik sociale afwijzing op deze grote nog niet tegen gekomen.

Hoe is dit toch zo gekomen en hoeveel invloed heb je wel niet gehad dan?

donator
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
March 02, 2015, 03:02:24 PM

Echt!? waarschijnlijk een hoge functie, of werkzaam bij een bank of agent of zo, right?

Wel een hele drastische maatregel, denk dat je uiteindelijk blij moet zijn dat ze vertrokken zijn.

Zijn blijkbaar nooit vrienden geweest laat staan "goede" vrienden Wink
legendary
March 02, 2015, 02:53:22 PM

hero member
Activity: 774
Lazy Lurker Reads Alot
March 02, 2015, 02:32:40 PM
Je kan er niet om heen iedereen die ik ken en ooit van bitcoin heeft gehoord, heeft alleen maar slechte mededelingen onthouden.
Dat bitcoin ooit een leuke waarde had was wel aardig maar bitcoin staat voor bijna iedere leek voor scam, diefstal, criminaliteit en drugs.
Het mooiste is nog dat ik ze vaak genoeg het tegendeel laat zien, maar dat helpt allemaal geen zier men ziet het als een zeer crimineel en onveilig product.
En tsja wat wil je,  als je het nieuws rondom the hele crypto wereld bekijkt.
De een na de ander verdwijnt met je centen en/of gekochte producten en jij zit op de blaren.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1293
Huh?
March 01, 2015, 05:21:51 PM
Ziet hier iemand bitcoin nog the 1000 halen?
Ik. Geen idee wanneer, maar ik weet zeker dat we weer bij de 1000 zullen komen.

Twijfelachtig..

Maar alles kan uiteraard..
copper member
Activity: 3948
Merit: 2201
Verified awesomeness ✔
March 01, 2015, 04:50:12 PM
Ik. Geen idee wanneer, maar ik weet zeker dat we weer bij de 1000 zullen komen.
legendary
Activity: 2044
Merit: 1008
March 01, 2015, 04:43:41 PM
sr. member
Activity: 462
Merit: 250
March 01, 2015, 04:33:18 PM
als je meer acceptatie wilt zou je eigenlijk een groep mail moeten maken. bedoel dat als zeta een mail stuurt dat dan meer (beste allemaal) soort van dezelfde mail sturen naar dat bedrijf.

dan zien de bedrijven dat ze klanten gaan missen. en er zitten hier toch best veel nl'ers op bitcoins Smiley
legendary
February 21, 2015, 09:23:27 AM
sr. member
I can draw your avatar!
February 21, 2015, 09:16:32 AM
Beter zou zijn om de naam van het bedrijf er bij te zetten zodat we ook weten waar we NIET meer moeten kopen.

Bedoel je de post van Zeta? Bingocams Wink
-knip-

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk

Ik vermoed dat vele handelaars ook op hetzelfde probleem stuiten als ik, en dat is dat de boekhouder er gewoon niet aan wil(/kan?) deelnemen.
Hier in België accepteer ik BTC in mijn krantenwinkel (kiosk).
Alle ontvangen BTC laat ik gewoon staan, maar ik pas het contant zelf bij in mijn kassa om de bitcoin uit mijn boekhouding te houden.

In Nederland zou het niet zo'n probleem zijn omdat het daar als vreemde valuta kan verwerkt worden, wat in België niet het geval zou zijn (?)
Iemand die dat laatste kan bevestigen, of me wat meer informatie kan geven? Ik kan er niet meteen iets van vinden...

Naast misschien de boekhouders, die geen probleem hebben met bitcoins zolang ze maar direct naar euros worden omgezet zijn het toch echt het gros van de gebruikers van camsites die de ballen verstand hebben van technologie, dat is waar de (s)camsites ook het meeste geld aan verdienen.
Het was zomaar een voorbeeld, webwinkel, en diensten site`s hebben vergelijkbare antwoorden. 1tje vond het nodig er melding van te maken want dacht door alleen maar de suggestie om BTC te accepteren dat hij voor tonnen opgelicht was.

Als we dit misverstand weten te overbruggen, kijk dan maken we stappen.

Denk dat de acceptatie van bitcoin/crypto een lange weg te gaan heeft en op meer weerstand zal stuiten dan de euro bij de invoering ervan. Maar aan ons een schone taak om dat op ons te nemen en het woord van de vrije valuta te verkondigen!
legendary
February 21, 2015, 03:27:33 AM
Beter zou zijn om de naam van het bedrijf er bij te zetten zodat we ook weten waar we NIET meer moeten kopen.

-knip-

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk

Ik vermoed dat vele handelaars ook op hetzelfde probleem stuiten als ik, en dat is dat de boekhouder er gewoon niet aan wil(/kan?) deelnemen.
Alle ontvangen BTC laat ik gewoon staan, maar ik pas het contant zelf bij in mijn kassa om de bitcoin uit mijn boekhouding te houden.

In Nederland zou het niet zo'n probleem zijn omdat het daar als vreemde valuta kan verwerkt worden, wat in België niet het geval zou zijn (?)
Iemand die dat laatste kan bevestigen, of me wat meer informatie kan geven? Ik kan er niet meteen iets van vinden...

Naast misschien de boekhouders, die geen probleem hebben met bitcoins zolang ze maar direct naar euros worden omgezet zijn het toch echt het gros van de gebruikers van camsites die de ballen verstand hebben van technologie, dat is waar de (s)camsites ook het meeste geld aan verdienen.
Het was zomaar een voorbeeld, webwinkel, en diensten site`s hebben vergelijkbare antwoorden. 1tje vond het nodig er melding van te maken want dacht door alleen maar de suggestie om BTC te accepteren dat hij voor tonnen opgelicht was.

Als we dit misverstand weten te overbruggen, kijk dan maken we stappen.
sr. member
I can draw your avatar!
February 20, 2015, 03:20:52 PM

-knip-

Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk

sr. member
Activity: 259
February 20, 2015, 01:36:25 PM

-knip-

Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk

Pages:
Jump to: