Dag bitcointalkvriendjes en vriendinnetjes,
over 12 uur plaats ik weer een nieuwe vlag, dus ook van mij voorlopig even geen updates op dit forum. Mocht iemand interesse hebben in hoe ik de Nederlandse mentaliteit aan het bijschaven ben:
www.vrijstaat-wonderland.orgen als je het leuk vindt kan je dat hier laten weten, maar verwacht niet al te veel updates in het begin, want we hebben niet eens stroom, water of gas, laat staan internet
https://www.facebook.com/vrijstaatwonderland Ik ga voor deze club hun monetaire stelsel ontwikkelen, daar hebben ze me namelijk om gevraagd, dus wie ben ik om daar niet op in te gaan? Het zal gebaseerd worden op EFL, donaties zijn van harte welkom via LUyycsoVPwqgybrSS9Hj3XQ85zN43AD9iZ maar de grootaandeelhouders ga ik tzt zelf nog benaderen om een duit in het zakje te doen, die kunnen dus een berichtje van mij verwachten als de tijd rijp is. Daarmee zal EFL als eerste cryptomunt de basisvaluta voor een land zijn, maar acht wie vind dat nu eigenlijk bijzonder? Iedere dag een aanpassing in het protocol, dan toon je pas echt aan dat je actief bezig bent met je munt, toch Matte Harry?
Zelf breng ik Liberland punten mee, die zullen tzt tegen korting exclusief voor EFL worden verkocht, als ik snel ben zal het op dat moment de enige manier zijn om een Liberland staatsburgerschap als buitenstaander te realiseren, is weer eens wat anders dan een potje open-chilli sauce. De hoeveelheid punten die ik verdiend heb is natuurlijk beperkt, maar daagjes cel tellen voor best wel wat, dus cijfer het bedrag wat via die weg in zal vloeien niet zo maar weg. Liberland zelf is zeker nog niet voorbij, daar moet ik alleen wat dingetjes voor regelen zodat ik de president kan worden. Dat duurt waarschijnlijk nog wel ff en daar moet ook een hoop voor veranderen, dus dat speelt op de achtergrond verder, dan weten jullie dat.
Kortom, meldt je als de sodemieter aan voor EFL 2.0 en zet met de hele club die dit leest (7000 hits in een weekje, alleen dit topic) een keer je schouders onder het EFL project. Een succes wordt het toch wel, het zou alleen het proces wat versnellen en dat zou voor iedereen een leuke ontwikkeling zijn, want ook voor bitcoin gaat EFL positief bijdragen.
Owja, mijn eten wordt gesponsord door Joey, die ben ik tegengekomen toen ik moest spreken bij European Students For Liberty. Deze toffe gozer ziet toekomst in mijn ideeën en wil daar graag iets aan bijdragen, echt enorm fijn om met zulke positieve mensen om te gaan. Als wederdienst verwijs ik jullie dan ook graag door naar zijn webshop, hij accepteert ook bitcoin:
http://www.joylent.eu/Groetjes mensen, als het goed gaat zien jullie me wel weer bij de riooljournalisten van het po-nieuws (grapje, ik schrijf het er maar even bij) voor nu weltruste, want het wordt morgen weer een lange dag.