Dank Yoshi Livo (lolwut?), jij bent blijkbaar de enige hier die nog iets (!) kan laten zien. Een foto is weer eens meer waard dan 1000 woorden, al is dat ten overstaan van de posts van cappie niet zo ingewikkeld
Gezellige circlejerk ook verder maar vooruit, ieder zijn ding.
Anyway, jullie hebben een paar foldertjes uitgedeeld. Hoera, dat deed ik ook toen ik 14 was dus blij om te zien dat jullie dat niveau inmiddels kunnen halen. Laten we doorgaan voor het brommerrijbewijs, one step at a time
Dan heb ik verder graag wat concretere data: is er feedback binnengekomen? Is er verandering te zien in het aantal bezoekers op jullie website? Wordt een app nu meer gedewnload? Worden er nu vaker EFLs aangevraagd? Wat zeiden mensen zoal tegen jullie? Kunnen jullie er iets mee? Wat is het verdere PLAN? Zijn er concrete doelen? Zijn die er überhaupt of zouden jullie wel wat hulp kunnen gebruiken?
Kortom wat wil je nu precies? Bestaat er überhaupt een idee hoe de (niet nader gedefinieerde) maatschappelijke verandering teweeg zal worden gebracht? Als ik me met jullie ideeën kan verenigen zouden we misschien eens kunnen kijken of er samengewerkt kan worden. Eye to eye, zoals dat hoort bij succesvolle projecten. En dan gaan we niet afhaken: in de schizo-post van cappie wordt eerst geroeptoeterd dat EFL een maatschappelijke verandering teweeg gaat brengen en een paar alinea's verder is het doen-we-wel-soort-van-maar-oh-nee-toch-niet-want-huilie-shitwaarismnwiet... als we iets gaan doen, gaat dat ook voor 100%.
Andermaal een hoop vraagtekens dus van mijn zijde en ik hoop dat jij, Yoshi, eindelijk in staat zult zijn om eens wat concrete antwoorden op te schrijven om te laten zien dat dit project van de vuilnishoop getrokken kan worden voordat het definitief in de verbrandingsoven belandt. Mocht het je lukken dan beloof ik dat ik je post over de donationcoin vergeet
Het enige wat jij hoeft te weten is dat ik eGulden als geld zie en er met mij steeds meer mensen komen die er hetzelfde over denken. Economie is geen wetenschap, maar kunst, dat kan je niet bewijzen. Alleen achteraf kan je er een mening over hebben, maar dan nog doet dat niets af aan de creatie. Je kan het proberen te hypen, maar dat mag iemand anders doen, ik geloof er gewoon in en doe verder wat ik leuk vind.
Het blijft daarnaast jammer dat jij je energie op deze manier verspilt, want in de tijd dat je hier over ons project loopt te droeftoeteren had je ook iets constructiefs kunnen ondernemen, ik ga dan ook niet verder in op je negativiteit, want onze munt verdient veel meer aanzien dan wat jij ons hier geeft. Er zijn wat dingen waar ik aan werk, maar daarvoor ken ik inmiddels de juiste personen. Bij deze dus mijn excuses dat ik je niet nodig denk te hebben, misschien kan je wat ondernemen om mij op andere gedachtes te brengen? Een goed begin zou bijvoorbeeld zijn om het woord vuilnis niet te gebruiken als je over iets spreekt waar mensen met veel liefde en plezier aan werken, misschien dat ze dan wel eens wat vriendelijker kunnen terugpraten.
Owja, Yoshi Livo staat voor Your Children Live On en gaat in tegen de YOLO (You Only Live Onces) gedachte, net als Kapitein YCLO dus. Dan weet je in welke richting je die maatschappelijke verandering voor moet stellen.