achja ieder zijn smaak, misschien moet je er ook even bij schrijven hoeveel aandeel je in iedere munt hebt
Als ik je argumenten even mag weerleggen, het marketing budget van EFL is 0 met alleen vrijwilligers tegenover een fulltime team van 6 en een budget wat genoeg is om een 51% aanval af te kopen op bittrex, dus zo zie je maar dat beschikbare middelen zich niet altijd uitbetalen. Wat betreft intrinsieke waarde ben ik heel erg benieuwd waar deze voor jou uit ontstaat, want het enige wat ik zie is wat verkopers die hun producten proberen op te dringen en er voor kiezen om onze markt buiten beschouwing te laten omdat ze niet geheel toevallig 1 van de zojuist genoemde 6 mensen achter de munt zijn.
Als je met aandeel de hoeveelheden munten bedoelt, dan heb ik 0 aandeel in EFL. Mijn aandeel in Gulden is verder niet relevant, ik spaar ze niet ofzo; ik gebruik ze. Ik ben een Bitcoin miner; bij altcoins interesseerd het me niet wat ze waard zijn, dat heb ik alleen bij de Bitcoin.
Als je met aandeel de betrokkenheid bedoelt, dan heb ik ook hierbij 0 aandeel in EFL. Bij Gulden ben ik gewoon een gebruiker. Tot dusver heb ik 2 mining sessies voor de community georganiseerd, omdat ik minen leuk vind om te doen. Zelf heb ik niet meegedaan aan die sessies. Het balletje welke ik heb opgegooit rondom de blockchain op gang te houden is vanuit een eigen interesse, niet vanuit een belang.
Toen ik destijds zag dat er 2 soorten guldens waren (e-gulden en guldencoin), viel mijn oog in eerste instantie op EFL. Voor mij zijn het de fora geweest om destijds juist
niet voor EFL te kiezen. Zonder het verkeerd te bedoelen, het is een post van jou geweest (onder je vorige naam, waarin je destijds aangaf dat je vertrok) welke voor mij doorslaggevend is geweest. Je zou kunnen zeggen dat Gulden voor mij een 2nd-best keuze is geweest
Ik bemerk dat tot op zekere hoogte er nog steeds spanning is tussen EFL en Gulden, in beiden "kampen", en blijf ik daar liever buiten als je het niet erg vind.
En waarvoor zou je die argumenten willen weerleggen dat ik vind dat EFL het beter doet qua marketing? Dat is toch iets positiefs, dus why on earth zou je dat willen gaan weerleggen
Dat EFL het beter doet qua marketing, daarmee doelde ik niet op budgetten. EFL zoekt het op om erop uit te gaan. Bij Gulden is die drive anders.
Wat ik bedoel met intrinsieke waarde, is dat je met Gulden als munt gewoon meer kan dan met EFL. Met EFL kan men maar bij een handvol merchants terecht, met Gulden zijn dit er al beduidend meer. Daarbij, handelswaarde op exchanges e.d. niet meegerekend, zijn de meeste altcoins beperkt tot de grenzen van hun eigen netwerk. Gulden is over die grens heen gestapt. Men kan een winkel binnenstapen welke Bitcoins als betaalmiddel accepteerd, en dit afrekenen in Guldens.
Zoals het er tot dusver voorstaat, zijn Guldens gewoonweg veel breder te gebruiken/in te zetten dan EFL's; intrinsieke waarde