Pages:
Author

Topic: e-Gulden: even bijkletsen - page 9. (Read 125030 times)

sr. member
Activity: 544
Merit: 282
February 08, 2016, 05:45:20 AM
Besloten om al mijn EFL te verkopen en Gulden te kopen ik heb geen zin meer om alles maar af te wachten en het is een rommeltje, EFL tot ziens en welkom Gulden

Ik denk dat je de kern van het probleem aardig samenvat. Namelijk "dat je alles af zit te wachten".. Je zou namelijk ook wat kunnen helpen om zaken te versnellen in plaats van dat aan 4 zeer actieve leden over te laten die er dag en nacht mee bezig zijn. Wat overigens ook geldt voor nog 3500 personen maar dat even terzijde.

In elk geval veel succes bij Gulden gewenst en bedankt voor het vertrouwen tot nu toe.

Ach buurman, laat je niet gek maken door een oude bekende van de club. Nu ga ik weer een flauwigheidje op hun forum zetten, maar wel leuk dat je hebt kunnen quoten voordat de tekst is verwijderd.
newbie
Activity: 35
Merit: 0
February 08, 2016, 04:59:10 AM
Besloten om al mijn EFL te verkopen en Gulden te kopen ik heb geen zin meer om alles maar af te wachten en het is een rommeltje, EFL tot ziens en welkom Gulden

Ik denk dat je de kern van het probleem aardig samenvat. Namelijk "dat je alles af zit te wachten".. Je zou namelijk ook wat kunnen helpen om zaken te versnellen in plaats van dat aan 4 zeer actieve leden over te laten die er dag en nacht mee bezig zijn. Wat overigens ook geldt voor nog 3500 personen maar dat even terzijde.

In elk geval veel succes bij Gulden gewenst en bedankt voor het vertrouwen tot nu toe.
member
Activity: 123
Merit: 10
February 06, 2016, 11:53:58 AM
het tiende EFL journaal is een feit, veel leesplezier allemaal! http://egulden.org/flip/efljournaal10.html#1
sr. member
Activity: 332
Merit: 250
February 01, 2016, 08:10:44 PM
Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.

Je hebt volkomen gelijk. Maar tijd  Smiley ....Alle ontwikkelaars werken ook nog in hun eigen bedrijf en we leggen de hoogste prioriteit bij de nieuwe ontwikkelingen.  En die ellendige weken hebben maar 7 dagen en er gaan ook maar 24 uren in een dag. Maar met het nieuwe EFiliaaL systeem wordt alles volledig vervangen. Nog even geduld dus :-)

Klinkt positief, ben benieuwd.

Er was destijds aangegeven om van het woord "gulden" af te willen stappen, ivm mogelijke claims. Hoever is EFL qua naamsverandering/naamsaanpassing, en gaat dit ook doorgevoerd worden op alle exchanges waar EFL op staat?

Klopt, maar het is een heel gezoek waar het allemaal terecht gekomen is. Op den duur wordt "gulden" volledig vervangen. In de nieuwe producten komt gulden inderdaad niet meer voor. Alles hangt op EFL dat ook in de productnamen terugkomt. 

Okay, dank voor het antwoord Buurman. Ben benieuwd  Wink
newbie
Activity: 35
Merit: 0
February 01, 2016, 05:40:28 PM
Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.

Je hebt volkomen gelijk. Maar tijd  Smiley ....Alle ontwikkelaars werken ook nog in hun eigen bedrijf en we leggen de hoogste prioriteit bij de nieuwe ontwikkelingen.  En die ellendige weken hebben maar 7 dagen en er gaan ook maar 24 uren in een dag. Maar met het nieuwe EFiliaaL systeem wordt alles volledig vervangen. Nog even geduld dus :-)

Klinkt positief, ben benieuwd.

Er was destijds aangegeven om van het woord "gulden" af te willen stappen, ivm mogelijke claims. Hoever is EFL qua naamsverandering/naamsaanpassing, en gaat dit ook doorgevoerd worden op alle exchanges waar EFL op staat?

Klopt, maar het is een heel gezoek waar het allemaal terecht gekomen is. Op den duur wordt "gulden" volledig vervangen. In de nieuwe producten komt gulden inderdaad niet meer voor. Alles hangt op EFL dat ook in de productnamen terugkomt. 
hero member
Activity: 1036
Merit: 501
February 01, 2016, 04:52:45 PM
Heb nog wat e-gulden slim om die te verkopen of nog even vast te houden.
sr. member
Activity: 332
Merit: 250
February 01, 2016, 04:45:14 PM
Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.

Je hebt volkomen gelijk. Maar tijd  Smiley ....Alle ontwikkelaars werken ook nog in hun eigen bedrijf en we leggen de hoogste prioriteit bij de nieuwe ontwikkelingen.  En die ellendige weken hebben maar 7 dagen en er gaan ook maar 24 uren in een dag. Maar met het nieuwe EFiliaaL systeem wordt alles volledig vervangen. Nog even geduld dus :-)

Klinkt positief, ben benieuwd.

Er was destijds aangegeven om van het woord "gulden" af te willen stappen, ivm mogelijke claims. Hoever is EFL qua naamsverandering/naamsaanpassing, en gaat dit ook doorgevoerd worden op alle exchanges waar EFL op staat?
newbie
Activity: 35
Merit: 0
February 01, 2016, 07:38:49 AM
Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.

Je hebt volkomen gelijk. Maar tijd  Smiley ....Alle ontwikkelaars werken ook nog in hun eigen bedrijf en we leggen de hoogste prioriteit bij de nieuwe ontwikkelingen.  En die ellendige weken hebben maar 7 dagen en er gaan ook maar 24 uren in een dag. Maar met het nieuwe EFiliaaL systeem wordt alles volledig vervangen. Nog even geduld dus :-)

sr. member
Activity: 332
Merit: 250
February 01, 2016, 04:15:56 AM
Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.
member
Activity: 123
Merit: 10
January 31, 2016, 08:39:53 PM
EFL is nu beschikbaar onder de verified market sectie op bittrex.
member
Activity: 123
Merit: 10
January 29, 2016, 11:58:03 AM
Vriendenbonus aangepast aan de blokbeloning.
member
Activity: 123
Merit: 10
January 24, 2016, 01:48:30 PM
Directe link naar de uitzending van VrijheidRadio: https://www.facebook.com/VrijheidRadio/videos/520774804749152/
sr. member
Activity: 539
Merit: 251
January 24, 2016, 06:36:05 AM
Hallo allen,

Ik heb onlangs e-Gulden toegevoegd aan de pool.

www.mining-dutch.nl

Omdat er weinig goede mining pools meer te vinden zijn heb ik er zelf maar 1 opgezet  Tongue
Dit weekend is hij live gegaan.
Dus als je een goede pool zoekt, met snelle payout en stabiele stratum waag eens een bezoekje.

Groeten Mining-Dutch

Bedankt voor deze dienst! Vraag je ook een vergoeding?

Ja voor niks gaat alleen de zon op hehe,
De pool fee is 2% donaties zijn vrijblijvend Smiley
member
Activity: 123
Merit: 10
January 23, 2016, 12:25:18 PM
Foutje bedankt, de uitzending is op zondag, dus de uitzending begint over 23 uur en 35 minuten.
member
Activity: 123
Merit: 10
January 23, 2016, 11:53:34 AM
eGulden over 5 minuten op revolutionfm, link naar de livestream: http://www.revolutionfm.nl/wp-content/uploads/2013/10/player.html
member
Activity: 123
Merit: 10
January 21, 2016, 11:23:06 AM
Het nieuwe eGulden-jounaal is beschikbaar via http://egulden.org/flip/efljournaal9.html#1 Veel leesplezier!
member
Activity: 123
Merit: 10
January 20, 2016, 07:29:20 PM
Het is weer mogelijk om je eGulden van Cryptsy af te halen, handelen is nog steeds stop gezet. blog.cryptsy.com
member
Activity: 123
Merit: 10
January 20, 2016, 08:16:46 AM
Deze zondag 24 januari zal er een lezing worden gegeven over EFL waarbij je alle vragen over onze geliefde munt kan stellen. De bijeenkomst vindt plaats in Hoorn. Entree kost 10 euro en geeft recht op onbeperkt koffie en thee. Aan melden kan via http://forum.egulden.org/index.php?topic=1205.0 wellicht tot dan!
member
Activity: 123
Merit: 10
January 19, 2016, 01:47:56 PM
Hallo allen,

Ik heb onlangs e-Gulden toegevoegd aan de pool.

www.mining-dutch.nl

Omdat er weinig goede mining pools meer te vinden zijn heb ik er zelf maar 1 opgezet  Tongue
Dit weekend is hij live gegaan.
Dus als je een goede pool zoekt, met snelle payout en stabiele stratum waag eens een bezoekje.

Groeten Mining-Dutch

Bedankt voor deze dienst! Vraag je ook een vergoeding?
sr. member
Activity: 539
Merit: 251
January 19, 2016, 11:47:42 AM
Hallo allen,

Ik heb onlangs e-Gulden toegevoegd aan de pool.

www.mining-dutch.nl

Omdat er weinig goede mining pools meer te vinden zijn heb ik er zelf maar 1 opgezet  Tongue
Dit weekend is hij live gegaan.
Dus als je een goede pool zoekt, met snelle payout en stabiele stratum waag eens een bezoekje.

Groeten Mining-Dutch
Pages:
Jump to: