Egulden scrypt stratum.hollandsemultipool.nl Port 4010, Diff 32-512, Port 5010, Diff 256
Username: Your_Wallet_Address (Je wallet adres)
Password: anything (wat je wilt, suggestie een x)
Payouts zijn direct! Je komen dus onmiddelijk op je wallet aan
Dat is altijd mooi meegenomen; een extra pool en wat extra hashrate .
Heb je enig idee wie welke miners daarop gericht heeft? Ik ben al een tijdje uit de running wat (GPU)-mining betreft. Ik zou er ook niet aan moeten denken om met deze temperaturen een miner te moeten runnen (als dat al mogelijk is). Alleen mijn PC geeft me nu al te veel warmte af binnenshuis..
Hi Don,
Nee ik heb geen idee, de pool is anoniem, ik heb dus geen email, naam, en echte wachtwoorden, zelfs geen coins die we achter houden tot payout, maar direct naar de wallet van de miner. Soms emailen gebruikers mij, en daarvan weet ik dat er veel rent miners tussen zitten.
De pool is eigenlijk mijn privé mining pool, maar vond het leuker om hem open te zetten voor iedereen.
Ik hoop deze Pool een kleine bijdrage aan de egulden kan geven. Ja, ik heb veel kritiek op de begin van de coin, maar als ik zie hoe er door een groep enthousiaste mensen fanatiek aan de weg timmeren wou ik de coin toch een steuntje in de rug geven.
Mocht je gaan minen, je Username is je wallet adres, in dit geval van egulden en je wachtwoord gewoon een x
Egulden Egulden scrypt stratum.hollandsemultipool.nl Port 4010, Diff 32-512, Port 5010, Diff 256
Poort suggestie Port 4010 bij problemen kan je poort 5010 gebruiken.
P.s Betreft Anonimiteit, Ik kan natuurlijk wel de ip adressen zien, kan dit ook niet zomaar onzichtbaar maken voor mijzelf.
Maar beloof dat ik daar echt niks mee doe (tenzij misbruik, hacking..