Pages:
Author

Topic: e-Gulden: even bijkletsen - page 22. (Read 125038 times)

legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
July 02, 2015, 02:57:59 AM
http://hollandsemultipool.nl
Egulden scrypt stratum.hollandsemultipool.nl Port 4010, Diff 32-512, Port 5010, Diff 256

Username: Your_Wallet_Address (Je wallet adres)
Password: anything (wat je wilt, suggestie een x)

Payouts zijn direct! Je komen dus onmiddelijk op je wallet aan  Smiley





Dat is altijd mooi meegenomen; een extra pool en wat extra hashrate Wink.

Heb je enig idee wie welke miners daarop gericht heeft? Ik ben al een tijdje uit de running wat (GPU)-mining betreft. Ik zou er ook niet aan moeten denken om met deze temperaturen een miner te moeten runnen (als dat al mogelijk is). Alleen mijn PC geeft me nu al te veel warmte af binnenshuis.. Smiley



Hi Don,

Nee ik heb geen idee, de pool is anoniem, ik heb dus geen email, naam, en echte wachtwoorden, zelfs geen coins die we achter houden tot payout, maar direct naar de wallet van de miner. Soms emailen gebruikers mij, en daarvan weet ik dat er veel rent miners tussen zitten.
De pool is eigenlijk mijn privé mining pool, maar vond het leuker om hem open te zetten voor iedereen.

Ik hoop deze Pool een kleine bijdrage aan de egulden kan geven. Ja, ik heb veel kritiek op de begin van de coin, maar als ik zie hoe er door een groep enthousiaste mensen fanatiek aan de weg timmeren wou ik de coin toch een steuntje in de rug geven.

Mocht je gaan minen, je Username is je wallet adres, in dit geval van egulden en je wachtwoord gewoon een x
Egulden    Egulden    scrypt    stratum.hollandsemultipool.nl    Port 4010, Diff 32-512, Port 5010, Diff 256
Poort suggestie Port 4010 bij problemen kan je poort 5010 gebruiken.

P.s Betreft Anonimiteit, Ik kan natuurlijk wel de ip adressen zien, kan dit ook niet zomaar onzichtbaar maken voor mijzelf.
Maar beloof dat ik daar echt niks mee doe (tenzij misbruik, hacking..



hero member
Activity: 2562
Merit: 577
July 01, 2015, 08:51:24 PM
nieuw artikel op bitcoinupdate.nl

http://www.bitcoinupdate.nl/home/stiekem-naar-de-nieuwe-egulden-wallet-kijken

op bovenstaande vraag moet ik het antwoord schuldig blijven, ik kan wel gaan speculeren, maar dat doe ik liever op de markt.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
July 01, 2015, 07:50:35 AM
http://hollandsemultipool.nl
Egulden scrypt stratum.hollandsemultipool.nl Port 4010, Diff 32-512, Port 5010, Diff 256

Username: Your_Wallet_Address (Je wallet adres)
Password: anything (wat je wilt, suggestie een x)

Payouts zijn direct! Je komen dus onmiddelijk op je wallet aan  Smiley





Dat is altijd mooi meegenomen; een extra pool en wat extra hashrate Wink.

Heb je enig idee wie welke miners daarop gericht heeft? Ik ben al een tijdje uit de running wat (GPU)-mining betreft. Ik zou er ook niet aan moeten denken om met deze temperaturen een miner te moeten runnen (als dat al mogelijk is). Alleen mijn PC geeft me nu al te veel warmte af binnenshuis.. Smiley

legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
July 01, 2015, 05:03:31 AM
http://hollandsemultipool.nl
Egulden scrypt stratum.hollandsemultipool.nl Port 4010, Diff 32-512, Port 5010, Diff 256

Username: Your_Wallet_Address (Je wallet adres)
Password: anything (wat je wilt, suggestie een x)

Payouts zijn direct! Je komen dus onmiddelijk op je wallet aan  Smiley



member
Activity: 123
Merit: 10
June 23, 2015, 08:18:16 AM
OP aangepast
hero member
Activity: 2562
Merit: 577
June 15, 2015, 10:14:00 AM
Zo kijk ik hier ook naar ZetaOS.

Ik denk dat Nederland voldoende heeft aan één nationale cryptocurrency naast de Bitcoin. Momenteel kunnen de nationale coins en Bitcoin zich goed naast elkaar ontwikkelen, maar ik vrees dat er in the end maar één succesvolle altcoin overblijft. Wellicht moet Nederland dit moment voor zijn en moeten de coins fuseren om nu al aan deze uiteindelijke coin te werken.

Yep 1tje gaat het halen. Een oplossing heb ik nog niet bedacht.
Voor beide coins (Gulden coin en eGulden) is wat te zeggen, eGulden heeft zijn verleden tegen, daar in tegen heb ik de nieuwe wallet gezien en die is erg goed!
Volgens mij zitten er zelfs een paar tips in eerder in dit topic gegeven  Smiley

Ik zit er over te denken 1 van de twee op de mining pool toe te laten, heb nog niet besloten welke.




Zoals onze OP al aangeeft, we nemen je graag op in de lijst, dus laat het hier weten als je voor ons kiest en dan regelen we dat je erbij komt te staan.
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
June 15, 2015, 01:33:41 AM
Zo kijk ik hier ook naar ZetaOS.

Ik denk dat Nederland voldoende heeft aan één nationale cryptocurrency naast de Bitcoin. Momenteel kunnen de nationale coins en Bitcoin zich goed naast elkaar ontwikkelen, maar ik vrees dat er in the end maar één succesvolle altcoin overblijft. Wellicht moet Nederland dit moment voor zijn en moeten de coins fuseren om nu al aan deze uiteindelijke coin te werken.

Yep 1tje gaat het halen. Een oplossing heb ik nog niet bedacht.
Voor beide coins (Gulden coin en eGulden) is wat te zeggen, eGulden heeft zijn verleden tegen, daar in tegen heb ik de nieuwe wallet gezien en die is erg goed!
Volgens mij zitten er zelfs een paar tips in eerder in dit topic gegeven  Smiley

Ik zit er over te denken 1 van de twee op de mining pool toe te laten, heb nog niet besloten welke.


kijk wat e-gulden doet en kijk wat guldencoin doet, neem dan je beslissing, guldencoin heeft veel meer projecten en websites die uit gewerkt zijn en ook handig zijn en e-gulden?

maar je moet zelf je de beslissing nemen, maar kijk er goed naar!
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
June 14, 2015, 09:20:22 PM
Zo kijk ik hier ook naar ZetaOS.

Ik denk dat Nederland voldoende heeft aan één nationale cryptocurrency naast de Bitcoin. Momenteel kunnen de nationale coins en Bitcoin zich goed naast elkaar ontwikkelen, maar ik vrees dat er in the end maar één succesvolle altcoin overblijft. Wellicht moet Nederland dit moment voor zijn en moeten de coins fuseren om nu al aan deze uiteindelijke coin te werken.

Yep 1tje gaat het halen. Een oplossing heb ik nog niet bedacht.
Voor beide coins (Gulden coin en eGulden) is wat te zeggen, eGulden heeft zijn verleden tegen, daar in tegen heb ik de nieuwe wallet gezien en die is erg goed!
Volgens mij zitten er zelfs een paar tips in eerder in dit topic gegeven  Smiley

Ik zit er over te denken 1 van de twee op de mining pool toe te laten, heb nog niet besloten welke.





legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
June 14, 2015, 05:35:46 PM
Zo kijk ik hier ook naar ZetaOS.

Ik denk dat Nederland voldoende heeft aan één nationale cryptocurrency naast de Bitcoin. Momenteel kunnen de nationale coins en Bitcoin zich goed naast elkaar ontwikkelen, maar ik vrees dat er in the end maar één succesvolle altcoin overblijft. Wellicht moet Nederland dit moment voor zijn en moeten de coins fuseren om nu al aan deze uiteindelijke coin te werken.
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
June 14, 2015, 10:03:00 AM
Iets moet er gebeuren, nu is het even dom al chipper en chipknip

Een aantal Nederlandse banken voerde Chipknip in 1996 in. Later kwamen Postbank en ING Bank (in samenwerking met KPN Telecom) met een eigen Chipper. Beide systemen maakten gebruik van verschillende chipkaarttechnologieën en waren daardoor niet uitwisselbaar. Door de starre houding van beide aanbieders is het concept uiteindelijk geflopt.

legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
June 13, 2015, 06:16:52 AM
Samen werken lijkt op den duur toch echt beter.

welke inbreng heeft e-gulden dan? zie nu ook bijna niets
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
June 12, 2015, 03:21:19 PM
Samen werken lijkt op den duur toch echt beter.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
June 12, 2015, 12:27:32 PM

Kijk Wink. Ik denk dat samenwerken op bepaalde vlakken zeker geen kwaad kan. Ik doelde meer op een samenwerking tussen eGulden en GuldenCoin, maar de Bitcoin foundation kan de eGulden foundation natuurlijk ook helpen, en wederom. Vele handen maken licht werk, en in the end draagt dit alles bij aan een verbeterde acceptatie van cryptocurrency in Nederland. En daar draait het om!

van wegen de achtergrond en e-gulden stil is op hun forum zie ik mijn ogen geen potentie om samen te werken

Dat begrijp ik. Wie weet wat de toekomst gaat brengen Wink.

Als beide coins zich verder blijven ontwikkelen kom je op ten duur uit op een situatie waarbij je wellicht tegen elkaar gaat strijden, en wellicht is samenwerken dan beter. We zullen zien!
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
June 11, 2015, 08:28:12 AM

Kijk Wink. Ik denk dat samenwerken op bepaalde vlakken zeker geen kwaad kan. Ik doelde meer op een samenwerking tussen eGulden en GuldenCoin, maar de Bitcoin foundation kan de eGulden foundation natuurlijk ook helpen, en wederom. Vele handen maken licht werk, en in the end draagt dit alles bij aan een verbeterde acceptatie van cryptocurrency in Nederland. En daar draait het om!

van wegen de achtergrond en e-gulden stil is op hun forum zie ik mijn ogen geen potentie om samen te werken
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
June 10, 2015, 05:46:25 PM

Kijk Wink. Ik denk dat samenwerken op bepaalde vlakken zeker geen kwaad kan. Ik doelde meer op een samenwerking tussen eGulden en GuldenCoin, maar de Bitcoin foundation kan de eGulden foundation natuurlijk ook helpen, en wederom. Vele handen maken licht werk, en in the end draagt dit alles bij aan een verbeterde acceptatie van cryptocurrency in Nederland. En daar draait het om!
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
May 18, 2015, 09:44:12 AM
Wellicht kan 1 van de coins een nieuws artikel gebruiken op Bitcoinupdate.nl

Ik denk dat voor beide partijen wat goede publiciteit natuurlijk geen kwaad kan.

Wie-o-wie gijpt deze opportunity? Wink.

Ik ben nog steeds benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor zowel e-Gulden als GuldenCoin (en of we deze ooit zien mergen). Het hebben van twee nationale heeft zijn voordelen (- er is immers wat concurrentie dat wellicht extra motiverend werkt om de coin uit te rollen over het land), maar ook zijn nadelen (- wanneer de krachten gebundeld waren hadden we waarschijnlijk een coin gehad die nog populairder is dan de som van beide coins).
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
May 14, 2015, 08:20:27 AM
Wellicht kan 1 van de coins een nieuws artikel gebruiken op Bitcoinupdate.nl
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
May 14, 2015, 05:38:04 AM
https://chainz.cryptoid.info/efl/ host vanaf nu een eGulden blockexplorer, voor als je wilt weten waarom je transactie zo lang duurt (ownee dat is die andere gulden  Wink )

Ik zag 'm gisteren geloof ik al op Facebook voorbij komen.

Het is wat, die strijd tussen E-Gulden en GuldenCoin. Ik denk dat jullie er goed aan hadden gedaan om al vanaf het begin samen één goede coin te creëren en te promoten. Zelf ben ik begonnen met E-Gulden omdat ik de manier waarop de GuldenCoins toen verspreid werden niets vond (je kon ze aanvragen als je bepaalde gegevens afstond). Later toch even bij GuldenCoin gaan kijken en deze heb ik toen voor een mooi prijsje gekocht. Momenteel bezit ik van beide coins wat coins, maar neig ik eerlijk gezegd toch meer naar GuldenCoin (die in mijn ogen al meer hebben bereikt).  Wie weet wat de toekomst ons brengt, ik ben in ieder geval blij dat er twee redelijke Nederlandse coins zijn (het hadden immers ook shitcoins kunnen zijn Smiley).
Pages:
Jump to: