Het nieuwe motto wordt dan ook:
Met een paar ton in EFL nog altijd in cold-storage, kan ik uiteraard niet ontkennen dat ik hiermee, iig virtueel, heb verdiend. Eerlijkheid gebied me ook te zeggen dat ik nooit had verwacht dat jullie zo ver zouden komen, daarvoor dus ook mijn respect.
Wat ik echter, als cryptocraat, nog altijd niet volg, is waar de uiteindelijke werkelijke waarde vandaan gaat komen? Mijn pizza acties zijn uiteraard een leuke marketing move en die worden gelukkig gewaardeerd. Maar er zit lig een waarde achter de gekozen weg. Het enige "product" dat ik nog steeds zie bij EFL is "schaarste". Maar als ik morgen 10 0.33cl flesjes vul met mijn eigen urine, zijn deze ook heel schaars. De waarde zal echter nihil zijn, tenzij ik op een dag ooit over de kop van de nieuwe koning van Engeland zeik als deze gekroond word, dan zal iedereen ze willen hebben.
M.a.w. wanneer gaat iemand de werkelijke waarde creëren binnen EFL?
Ik dank jullie lig voor jullie genereuze bijdrage in ons Vluchtelingen fonds, dat waardeer ik oprecht en laat zien dat we best samen kunnen werken aan een betere wereld!
Liefs,
LTEX
Ha LTEX, de waarde komt uit educatie, ik kan me een metafoor herinneren waarin jij spreek over een bakker die zijn brood voor een tientje verkoopt om zogenaamd meer te verdienen, maar dat gaat in deze situatie totaal niet op. Er is zoiets als prijselasticiteit en op dit moment is deze voor EFL denk ik negatief.
De waarde zit in de mensen zelf, ze moeten het alleen snappen. Op dit moment creëert de waarde van onze club een prijsbeweging. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat dit mogelijk is met crypto, maar kreeg enkel de lachers op mijn hand, want o wat was dit project toch gefaald. Stel je voor dat de Nederlanders op dit forum in het product hadden geloofd hadden we er niet een jaar over gedaan, maar een maand. Dit blijft tot in de oneindigheid het geval, zolang mensen hun toegevoegde waarde maar willen toekennen aan het protocol.
In de berichten die je hier plaatst blijft een soort minachting voor EFL naar voren komen, zo schrijf je eerst
en begin je dit bericht met een mededeling dat je verwacht dat ons einde in zicht is en schep je op over je aandeel in EFL. Ik zal je vertellen, ik heb 1x ongeveer een miljoen NLG gekocht op 88 satoshi en ze daarna verkocht rond 400 en op de top 1 nlg voor 2 efl, ongeveer 300K, sinds dat moment ben ik totaal niet geïnteresseerd in NLG door de hoge inflatie en de gemeenschap die niet snapt waar de neergaande prijsdruk toch vandaan komt en vervolgens als oplossing dan maar de blokbeloning manipuleert. De komende 100 jaar 100 munten per 5 minuten, nou dat haalt de spanning er wel uit, dus laat maar zitten. Ik had een leuk idee om in te stappen in NLG, met mijn eigen tijdmoment gebaseerd op de orginele belofte, maar dat is nu ontnomen, voor mij zijn dit soort zaken echt einde verhaal, een beetje het XT door je strot gevoel is wat ik eraan heb overgehouden + de eindeloze trollen die pm's sturen hier en op facebook en twitter, allemaal tekenen dat NLG niet mijn club is. Ook je opmerking over vluchtlingenfonds kan ik niet zo goed plaatsen, als je bedoeld dat wij niet aan goede doelen doen heb ik nog een truukje achter de hand.
Laat me duidelijk zijn, er is niets wat NLG aanbied wat niet morgen voor EFL aangeboden kan worden. Het enige wat dit in de weg staat is het ego van de mensen die de dienst verlenen, maar als er geld verdiend kan worden zal je zien dat het ego snel aan de kant kan worden geschoven.
Al met al begrijp ik dus je vraag niet, of kan ik hem door een jaar lang bashen niet serieus nemen, als je geloofd dat er iets te koop aangeboden moet worden voor eGulden ga je naar die winkel / dienstverlener toe en vraag je hem of hij eGulden wil accepteren, met de juiste uitleg ben je morgen zo ver, maar ik denk dat het meer zin heeft om die munt naar een euro te kopen, dan valt het eGulden kwartje ineens bij iedereen, let maar op.