"Wat is dat toch met die Nelis, of Yoshi, of hoe hij zich ook noemt van EFL?
Aan de reacties op het bitcointalk forum, begrijp ik dat hij onder nogal wat pseudo accounts allerlei berichten aan het plaatsen is?
En wie is die Nelis eigenlijk precies, is dat één van de oude EFL dev's geweest ofzo? "
Je had aangegeven bereidt te zijn mijn vragen te beantwoorden, maar dan wel op het eGulden forum.
Echter mijn laatste keer dat ik het eGulden forum heb gelezen, zag ik dat jij daar eindbaas was en dat je daar vertrok (zo uit m'n hoofd, heette die topic iets van "Bedankt, en houdoe"). Daarna heb ik de eGulden en haar forum links laten liggen. De enige overige eGulden forum die ik ken, is deze.
Hier is mijn input:
Dat je gevoelig ligt binnen de Guldencoin community, zoveel was me wel duidelijk. Ik weet verder geen bal van de hoed of de rand; enkel wanneer jij voorbij komt, in welke vorm dan ook (omdat je iets post of omdat jij of EFL ter sprake komt, etc), dat de boel dan op een bepaalde manier op scherp staat.
Zonder Guldencoin af te vallen, met de topic die ik recentelijk had geopend, daar wordt ik ook niet veel wijzer van.
Vuur maar los...
Laat ik beginnen met te zeggen dat er genoeg leuke dingen voorbij komen op forum.egulden.org maar dat je wel ingelogd moet zijn om alle berichten te kunnen lezen. Mijn houdoe en bedankt bericht had te maken met een uitspatting die ik had over te weinig communicatie op publieke forums, maar sindsdien zijn we op een ordentelijke manier uit elkaar gegaan en weer samengekomen.
Ik durf echt niet te zeggen wat mijn persoon zo moeilijk maakt voor sommigen, waarschijnlijk komt het omdat ik een mening heb die niet altijd gangbaar is, maar zo lang mensen niet met overtuigende argumenten komen om het tegendeel te bewijzen op wat ik in het begin heb geschreven http://coincourant.nl/een-ietwat-verlate-reactie-op-het-nu-al-roemruchte-eba-rapport-door-de-electronic-gulden-foundation/ ben ik blij met de weg die ik heb ingeslagen en heb ik de volste overtuiging dat mijn standpunten juist zijn.
Ik ben soms wat cru in mijn taalgebruik en krijg daardoor ook de nodige verwensingen naar mijn hoofd, maar zoals mensen deze week zelf hebben kunnen ondervinden ben ik altijd transparant en open, zowel over de accounts die ik gebruik als de reden waarom ik doe wat ik doe.
Nog even een antwoord op Bitwise, ik sta op de gastenlijst als chauffeur van Vit, dus ik hoop je daar weer met een berg vouchers tegen te komen, ik help je graag met het uitdelen van die waardeloze munten
Voor mensen die nog meer vragen willen stellen, ik ben ook uitgenodigd als gastspreker op het evenement van het Liberaal Jongeren Platform (LIJP) in Amsterdam op 19 september https://www.facebook.com/events/1608898599391019/ Ik moet de details nog even doorwerken, want ik wil graag dat ze de extra kosten op zich nemen die ik moet maken voor het eerder reizen (anders kan ik namelijk met de presidentiële jet meevliegen) maar daar gaan we vast wel uit komen, volgens mij is al die ervaring die ik opdoe in Liberland wel een enkeltje van 80 euro waard.