Pages:
Author

Topic: e-Gulden: even bijkletsen - page 18. (Read 125143 times)

sr. member
Activity: 545
Merit: 282
August 31, 2015, 12:44:59 PM
@ Yoshi Livo, Nelis:

"Wat is dat toch met die Nelis, of Yoshi, of hoe hij zich ook noemt van EFL?
Aan de reacties op het bitcointalk forum, begrijp ik dat hij onder nogal wat pseudo accounts allerlei berichten aan het plaatsen is?
En wie is die Nelis eigenlijk precies, is dat één van de oude EFL dev's geweest ofzo?
"

Je had aangegeven bereidt te zijn mijn vragen te beantwoorden, maar dan wel op het eGulden forum.

Echter mijn laatste keer dat ik het eGulden forum heb gelezen, zag ik dat jij daar eindbaas was en dat je daar vertrok (zo uit m'n hoofd, heette die topic iets van "Bedankt, en houdoe"). Daarna heb ik de eGulden en haar forum links laten liggen. De enige overige eGulden forum die ik ken, is deze.

Hier is mijn input:
Dat je gevoelig ligt binnen de Guldencoin community, zoveel was me wel duidelijk. Ik weet verder geen bal van de hoed of de rand; enkel wanneer jij voorbij komt, in welke vorm dan ook (omdat je iets post of omdat jij of EFL ter sprake komt, etc), dat de boel dan op een bepaalde manier op scherp staat.
Zonder Guldencoin af te vallen, met de topic die ik recentelijk had geopend, daar wordt ik ook niet veel wijzer van.

Vuur maar los...

Laat ik beginnen met te zeggen dat er genoeg leuke dingen voorbij komen op forum.egulden.org maar dat je wel ingelogd moet zijn om alle berichten te kunnen lezen. Mijn houdoe en bedankt bericht had te maken met een uitspatting die ik had over te weinig communicatie op publieke forums, maar sindsdien zijn we op een ordentelijke manier uit elkaar gegaan en weer samengekomen.

Ik durf echt niet te zeggen wat mijn persoon zo moeilijk maakt voor sommigen, waarschijnlijk komt het omdat ik een mening heb die niet altijd gangbaar is, maar zo lang mensen niet met overtuigende argumenten komen om het tegendeel te bewijzen op wat ik in het begin heb geschreven http://coincourant.nl/een-ietwat-verlate-reactie-op-het-nu-al-roemruchte-eba-rapport-door-de-electronic-gulden-foundation/ ben ik blij met de weg die ik heb ingeslagen en heb ik de volste overtuiging dat mijn standpunten juist zijn.

Ik ben soms wat cru in mijn taalgebruik en krijg daardoor ook de nodige verwensingen naar mijn hoofd, maar zoals mensen deze week zelf hebben kunnen ondervinden ben ik altijd transparant en open, zowel over de accounts die ik gebruik als de reden waarom ik doe wat ik doe.

Nog even een antwoord op Bitwise, ik sta op de gastenlijst als chauffeur van Vit, dus ik hoop je daar weer met een berg vouchers tegen te komen, ik help je graag met het uitdelen van die waardeloze munten  Wink

Voor mensen die nog meer vragen willen stellen, ik ben ook uitgenodigd als gastspreker op het evenement van het Liberaal Jongeren Platform (LIJP) in Amsterdam op 19 september https://www.facebook.com/events/1608898599391019/ Ik moet de details nog even doorwerken, want ik wil graag dat ze de extra kosten op zich nemen die ik moet maken voor het eerder reizen (anders kan ik namelijk met de presidentiële jet meevliegen) maar daar gaan we vast wel uit komen, volgens mij is al die ervaring die ik opdoe in Liberland wel een enkeltje van 80 euro waard.
member
Activity: 94
Merit: 10
August 31, 2015, 04:00:23 AM
bij deze mijn laatste bericht hier, laten we het ontopic houden

voor de gene die mijn naam gebruikt heeft niet erg netjes!

Sorry van mijn kant uit laten we vanaf nu het leuk houden!

Zo, die is weg...

Komend weekend weer een nieuwsbrief, nieuwe EFL-versie, volgende halvering blokbeloning. In de tussentijd forse prijs en hashrate bewegingen. Boeiende tijden.

Komen jullie ook naar reinvent.money ?
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
August 31, 2015, 03:41:18 AM
bij deze mijn laatste bericht hier, laten we het ontopic houden

voor de gene die mijn naam gebruikt heeft niet erg netjes!

Sorry van mijn kant uit laten we vanaf nu het leuk houden!

sr. member
Activity: 332
Merit: 250
August 30, 2015, 04:00:20 PM
@ Yoshi Livo, Nelis:

"Wat is dat toch met die Nelis, of Yoshi, of hoe hij zich ook noemt van EFL?
Aan de reacties op het bitcointalk forum, begrijp ik dat hij onder nogal wat pseudo accounts allerlei berichten aan het plaatsen is?
En wie is die Nelis eigenlijk precies, is dat één van de oude EFL dev's geweest ofzo?
"

Je had aangegeven bereidt te zijn mijn vragen te beantwoorden, maar dan wel op het eGulden forum.

Echter mijn laatste keer dat ik het eGulden forum heb gelezen, zag ik dat jij daar eindbaas was en dat je daar vertrok (zo uit m'n hoofd, heette die topic iets van "Bedankt, en houdoe"). Daarna heb ik de eGulden en haar forum links laten liggen. De enige overige eGulden forum die ik ken, is deze.

Hier is mijn input:
Dat je gevoelig ligt binnen de Guldencoin community, zoveel was me wel duidelijk. Ik weet verder geen bal van de hoed of de rand; enkel wanneer jij voorbij komt, in welke vorm dan ook (omdat je iets post of omdat jij of EFL ter sprake komt, etc), dat de boel dan op een bepaalde manier op scherp staat.
Zonder Guldencoin af te vallen, met de topic die ik recentelijk had geopend, daar wordt ik ook niet veel wijzer van.

Vuur maar los...
full member
Activity: 128
Merit: 100
August 30, 2015, 05:18:14 AM
Hou toch eens op joh.... Wat voor zin heeft dit nou steeds? Wees dan volwassen en ga het uit de weg. Jij bent 1 van de weinige mensen die steeds maar blijft hameren. Goed voor de NLG reputatie, not.. En nog moet je weer een keer uithalen door hoog verkopen blablablabla... Kind..
full member
Activity: 128
Merit: 100
August 30, 2015, 02:22:47 AM
Zal namens de NLG community nogmaals weer eens mijn excuses aanbieden voor het kinderachtige gedrag jegens EFL. Wat ik hier soms lees word ik echt maar ook echt droevig van. Altijd maar dat gezeik heen en weer. Knal dat strijdbijltje toch eens neer en laten we gewoon gaan doen waar we allemaal in geloven en dat is Crypto..
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
August 29, 2015, 08:30:00 PM
ik zou niet zo 123 weten wie het is, leuke reactie dat wel xd

ik zit al vanaf dag 1 in guldencoin en als het een kennis zou betreffen heb ik alles al uitgelegd, en ja je hebt gelijk

zit gij aan de drugs? of wa  Grin

Wat voor drugs? of gear/roids Grin
member
Activity: 84
August 29, 2015, 07:12:11 PM
Hallo, omgepraat en enthousiast gemaakt door NLG ambassadeur BRAM_VNL kom ik hier ook eens kijken. Ik ben één van de grootaandeelhouders van NLG, sta vrijwel bovenin de richlist en ben het meer dan spuugzat dat EFL steeds maar denkt ooit groter dan onze NLG te worden. Dat zal EFL nooit maar dan ook nooit lukken, daar zal Bram persoonlijk voor zorgen. En dat weet het EFL bestuur dondersgoed. Ze zijn niet voor niets alvast naar Oost Europa uitgeweken!!! In Nederland hebben ze niets maar dan ook niets meer te zoeken!!!

Laat EFL maar ansichtkaarten en andere souveniers van dat zogenaamde Liberland gaan verkopen. Misschien is er wel handel in Liberland-fluitjes. Of zo'n leuke Liberland-Manneke-Pis als kurkentrekker! Kan Yoshi mooi model voor staan. Hij staat wel vaker voor.. Ach laat ook maar.

Tenslotte is Bram degene die NLG groot heeft gemaakt, ondanks de tegenwerking van andere figuren die het altijd beter denken te weten dan Bram. Als EFL verstandig is dan huren ze Bram in voor advies. Hebben ze nog een klein kansje met hun suffe muntje. Misschien is het geschikt als kippenvoer?

Bram, kaerel, we gaan ervoor. Laat de rest maar kletsen. Wij weten wel wat goed is voor NLG, nietwaar? met NLG voor dood of de gladiolen!!!!

NLG! NLG! NLG!
EFL, weg ermee!!

Uhwr... Is dit wel handig, wat je doet?

EFL heeft jou niks misdaan, toch?
Wellicht niet de politiek slimste set.

Wat ik erg prettig vind van NLG is dat er niet gerommeld is met de pre-mine.
Ik heb zelf slechts 366.000 NLG`s en hoop dat ze nog gaan knallen.

Niels heeft gewoon weer een nieuw account aangemaakt zoals gewoonlijk en doet alsof hij zogenaamd een NLG fan is. Kiss
Alsof een kennis van Bram die net bekend is met NLG zoiets hier gaat schrijven.
Er is maar een persoon die helemaal tandje lam is van de verdovende middelen om dat te doen en dat is... Roll Eyes
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
August 29, 2015, 06:38:45 PM
Hallo, omgepraat en enthousiast gemaakt door NLG ambassadeur BRAM_VNL kom ik hier ook eens kijken. Ik ben één van de grootaandeelhouders van NLG, sta vrijwel bovenin de richlist en ben het meer dan spuugzat dat EFL steeds maar denkt ooit groter dan onze NLG te worden. Dat zal EFL nooit maar dan ook nooit lukken, daar zal Bram persoonlijk voor zorgen. En dat weet het EFL bestuur dondersgoed. Ze zijn niet voor niets alvast naar Oost Europa uitgeweken!!! In Nederland hebben ze niets maar dan ook niets meer te zoeken!!!

Laat EFL maar ansichtkaarten en andere souveniers van dat zogenaamde Liberland gaan verkopen. Misschien is er wel handel in Liberland-fluitjes. Of zo'n leuke Liberland-Manneke-Pis als kurkentrekker! Kan Yoshi mooi model voor staan. Hij staat wel vaker voor.. Ach laat ook maar.

Tenslotte is Bram degene die NLG groot heeft gemaakt, ondanks de tegenwerking van andere figuren die het altijd beter denken te weten dan Bram. Als EFL verstandig is dan huren ze Bram in voor advies. Hebben ze nog een klein kansje met hun suffe muntje. Misschien is het geschikt als kippenvoer?

Bram, kaerel, we gaan ervoor. Laat de rest maar kletsen. Wij weten wel wat goed is voor NLG, nietwaar? met NLG voor dood of de gladiolen!!!!

NLG! NLG! NLG!
EFL, weg ermee!!

Wellicht niet de politiek slimste set.

Wat ik erg prettig vind van NLG is dat er niet gerommeld is met de pre-mine.
Ik heb zelf slechts 366.000 NLG`s en hoop dat ze nog gaan knallen.
sr. member
Activity: 332
August 29, 2015, 05:51:53 PM

NLG! NLG! NLG!
EFL, weg ermee!!

newbie
Activity: 1
Merit: 0
August 29, 2015, 04:58:38 PM

NLG! NLG! NLG!
EFL, weg ermee!!
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
August 28, 2015, 07:41:43 AM
Elke keer die trieste reacties van een select groepje nlg-ers, doe niet zo triest, want het maakt mij alleen meer geïnteresseerd in efl, en minder in NLG. Ga uit van eigen kracht ipv constant alles af te kraken bij efl. Dat is eng, cultachtig...

En1 ding heeft yoshi keihard gelijk in, nlg vist in de cryptowereld, wat verdomde klein is, efl probeert echt de massa te bereiken. Of het lukt is een 2e, maar het is het proberen waard lijkt me om henk en ingrid Wink in crypto te laten stappen.

Dan heb ik het natuurlijk niet over kwartjeterug, wat een heel mooi inititatief is, echter slaat het jammergenoeg totaal niet aan, de payoff om die moeite te doen is simpelweg te klein, al scan ik trouw mijn tankbonnetjes in Smiley Net zo goed vind ik het ideaal Liberland mooi, en mocht dit enigszins slagen zou de eerste cryptonatie een feit zijn, dus alle geloofwaardigheid weg, zou ik niet zeggen...

Ik heb me recentelijk een keer verdiept in dat Kwartjeterug. Ondanks dat ik behoorlijk veel op de weg zit - en daarbij dus behoorlijk veel tank, leek het mij de moeite ook niet waard op dat moment.

Liberland is inderdaad een mooi ideaal en ik denk zelf dat Cryptocurrency in zo'n situatie best bruikbaar is. Het blijftbijvoorbeeld ten aller tijden een handig ruilmiddel in vergelijking met echte ruilmiddelen. Ik heb recentelijk een documentaire gezien over Vissarion, wiens diehard aanhangers ook in een apart gebied wonen in Rusland. Daar mag men ook geen geld verdienen: men maakt daar producten. Een deel van de producten kan men houden en gebruiken, een ander deel heeft men nodig om te ruilen voor andere spullen die zij nodig hebben. Het klinkt allemaal primitief, maar in zo'n situatie zou een cryptocurrency wellicht uitsluitsel bieden. Al is het voorbeeld van de aanhangers van Vissarion wellicht een beetje ongelukkig hier, zoveel hebben zij niet met elektronica en internet Tongue
legendary
Activity: 938
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
August 27, 2015, 11:37:44 PM
Elke keer die trieste reacties van een select groepje nlg-ers, doe niet zo triest, want het maakt mij alleen meer geïnteresseerd in efl, en minder in NLG. Ga uit van eigen kracht ipv constant alles af te kraken bij efl. Dat is eng, cultachtig...

En1 ding heeft yoshi keihard gelijk in, nlg vist in de cryptowereld, wat verdomde klein is, efl probeert echt de massa te bereiken. Of het lukt is een 2e, maar het is het proberen waard lijkt me om henk en ingrid Wink in crypto te laten stappen.

Dan heb ik het natuurlijk niet over kwartjeterug, wat een heel mooi inititatief is, echter slaat het jammergenoeg totaal niet aan, de payoff om die moeite te doen is simpelweg te klein, al scan ik trouw mijn tankbonnetjes in Smiley Net zo goed vind ik het ideaal Liberland mooi, en mocht dit enigszins slagen zou de eerste cryptonatie een feit zijn, dus alle geloofwaardigheid weg, zou ik niet zeggen...
sr. member
Activity: 246
August 27, 2015, 07:17:31 AM
Liberland ansichtkaarten vanaf vandaag te koop in de eGulden marktplaats: http://guldenplaza.nl/market/view/30/liberland-postkaart

Ansichtkaarten!!!   Shocked
Zo zo EFL  Grin Cheesy serieus ansichtkaarten?
Geen wonder dat de prijs zo aan het droppen is, niemand kan jullie meer serieus nemen.  Kiss

Gast, doe nou niet zo dom, kijk naar nlg kijk naar efl, een koers lijkt me niet heel relevant in crypto... Als je daar op gaat vergelijken.... verliest nlg sowieso

Ik hodl beide coins, maar nlg krijgt een beetje dat enge cult achtige wat me steeds meer begint tegen te staan, ga uit van eigen kracht....

Maak je niet te druk om de haters Furio, de kracht van onze munt zit hem in het feit dat we buiten de huidige vijver vissen door educatie. Met een beetje vertraging (ten opzichte van een maand terug) komt de blok halvering steeds dichterbij en dan gaan we weer wat meer geluid maken. In de tussentijd ben ik achter de schermen bezig aan een heel leuke kortingsactie voor EFL, de natte droom voor iedere libertariër, dat zal ook nog wel een leuke boost kunnen geven. Als het wat meer concreet is zal ik het hier melden. In de tussentijd ben ik enorm trots op het feit dat we ruim meer dan een miljoen EFL op de markt hebben verhandeld in ongeveer een maand tijd en dat we de prijs redelijk hebben kunnen handhaven, ondanks dat de verkoopdruk enorm is hebben we soms leuke uitschieters naar boven als je alle pieken en dalen meeneemt is ons muntje een heel stuk interessanter dan NLG.

Laat mensen maar lachen, iets met ghandi  Wink

wat heeft de prijs er mee te maken welke coin beter is ??, acceptatie is belangrijk dan komt de prijs wel

ben nog steeds benieuwd wat efl met Liberland te maken heeft!

@Furio wat bedoel je met cult achtige?

ben het vrij eens met leipebarry

Crisis Bram.. kan je je beter niet gaan bemoeien met de coins die je support in plaats van ruzie zoeken bij een coin die je niet support. Het ziet er een beetje armoedig uit zo..
hero member
Activity: 2562
Merit: 577
August 26, 2015, 06:42:18 AM
Liberland ansichtkaarten vanaf vandaag te koop in de eGulden marktplaats: http://guldenplaza.nl/market/view/30/liberland-postkaart

Geen wonder dat de prijs zo aan het droppen is, niemand kan jullie meer serieus nemen.  Kiss

Gast, doe nou niet zo dom, kijk naar nlg kijk naar efl, een koers lijkt me niet heel relevant in crypto... Als je daar op gaat vergelijken.... verliest nlg sowieso

Ik hodl beide coins, maar nlg krijgt een beetje dat enge cult achtige wat me steeds meer begint tegen te staan, ga uit van eigen kracht....

Maak je niet te druk om de haters Furio, de kracht van onze munt zit hem in het feit dat we buiten de huidige vijver vissen door educatie. Met een beetje vertraging (ten opzichte van een maand terug) komt de blok halvering steeds dichterbij en dan gaan we weer wat meer geluid maken. In de tussentijd ben ik achter de schermen bezig aan een heel leuke kortingsactie voor EFL, de natte droom voor iedere libertariër, dat zal ook nog wel een leuke boost kunnen geven. Als het wat meer concreet is zal ik het hier melden. In de tussentijd ben ik enorm trots op het feit dat we ruim meer dan een miljoen EFL op de markt hebben verhandeld in ongeveer een maand tijd en dat we de prijs redelijk hebben kunnen handhaven, ondanks dat de verkoopdruk enorm is hebben we soms leuke uitschieters naar boven als je alle pieken en dalen meeneemt is ons muntje een heel stuk interessanter dan NLG.

Laat mensen maar lachen, iets met ghandi  Wink
legendary
August 26, 2015, 01:04:06 AM

member
Activity: 84
August 25, 2015, 01:34:23 PM

Ansichtkaarten!!!   Shocked
Zo zo EFL  Grin Cheesy serieus ansichtkaarten?
Geen wonder dat de prijs zo aan het droppen is, niemand kan jullie meer serieus nemen.  Kiss
legendary
August 24, 2015, 11:52:48 PM
wat heeft Liberland met elf te maken?
ze verkopen ansichtkaarten tegen EFL betaling

sinds een week maar je ben er al veeel langer mee bezig dus de vraag is nog open

Lijkt me vrij duidelijk, alleen het niet WILLEN zien kan niemand je uitleg over geven Wink
legendary
August 22, 2015, 09:39:27 AM

Prachtig, en de link lijkt me vrij duidelijk, alleen wil je die niet zien geloof ik Wink
sr. member
Activity: 545
Merit: 282
August 22, 2015, 07:32:10 AM

Pages:
Jump to: