Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 26. (Read 54825 times)

newbie
Activity: 5
Merit: 0
Comments kunnen in de 3e stap worden toegevoegd van het bestel proces.

Ik heb zelf zojuist mijn bestelling geplaatst en het geld overgemaakt.
Ik heb dus voor een directe zending gekozen en niet via een centraal punt!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ehmm vreemd, ik zie het veld echt alleen bij de K16 zonder fan of heatsink.

Zal even andere browser proberen en kijken wat er dan gebeurt.

als je het niet in orde krijgt, zet je commentaar dan in het vakje met je username Wink
newbie
Activity: 5
Merit: 0
Ehmm vreemd, ik zie het veld echt alleen bij de K16 zonder fan of heatsink.

Zal even andere browser proberen en kijken wat er dan gebeurt.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Comments kun je paar stappen verder doen in bestel process Wink
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Als je op de Technobit website alleen de miner bestelt dus zonder heatsink of fan, dan kan je wel een comment opgeven.
Als je op de website de miner bestelt met heatsink en fan, dan kan je geen comment opgeven.

Ervaren jullie het zelfde?

ik test het onmiddellijk en rapporteer het probleem asap!

edit: ik zie toch overal dat comment veld hoor...
Als je heatsinks apart bestelt is dat er niet inderdaad, maar dat is ook niet nodig (het betreft geen bord waar chips op moeten)

edit: ik zie het nu, je bedoelde het omgekeerd:
INDERDAAD! als je geen 'fully assembled miner' bestelt, is dat veld er niet, ik laat het asap oplossen Wink
newbie
Activity: 5
Merit: 0
Als je op de Technobit website alleen de miner bestelt dus zonder heatsink of fan, dan kan je wel een comment opgeven.
Als je op de website de miner bestelt met heatsink en fan, dan kan je geen comment opgeven.

Ervaren jullie het zelfde?
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
K1's bestellen gaat dus nu ook Wink
Marto, will the K1+case+heatsink also be availible?
Yes but in a few days.
Injection mold is in production
You'll have an option to get it as an upgrade

**********

Ik heb al enkeel PM's ontvangen, blijkbaar is het niet 100% duidelijk:

De lijst met mensen die er in staat, zijn mensen in jouw buurt. Probeer heb een PM te sturen en hen te vragen of ze willen samenwerken voor de levering. Zeker voor kleine orders komt dit voordelig uit.
Ik doe dus NIET de afhandeling en betaling van die orders. Je moet onder elkaar uitzoeken wie dit gaat organizeren. Deze persoon kan eventueel een klein percentage extra vragen voor het werk dat hij erin steekt.

Ik heb de volgende "hubs" voorgesteld:
Groningen, Holland, Eindhoven, Gent en eventueel Hasselt/maastricht

succes!

PS: ik ga iedereen waarvan ik een emailadres heb nu nog een email sturen om hen erop te wijzen dat ze best inloggen op het forum om alles te organiseren Wink
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
nog één update:

Quote
The shop is ready now.In the next days I'll add a few additional accessories .
Also Bitfury based miner and chips.
You can place your orders of course and pay for them. If you find some problems or mistakes. You can send me PM or e-mail [email protected]

vermoedelijk K1 case en heatsink. Ik heb het hem expliciet gevraagd.
Dus wacht nog even met K1's te bestellen! Wink

en nu ga ik slapen... Geen antwoorden op PM's voor 13:00 uur xD
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
@iedereen die vannach inlogt. PM me niet. Ik werk alles af. U zal in de loop van de nacht een bericht ontvangen. Je kan morgenvroeg bestellen als je wilt Smiley


zo, alle PM's zijn verzonden en marto74 is op de hoogte van jullie persoonlijke ordernummers.
Ik hoop dat alles duidelijk is en dat jullie er wat uit geraken als je samen een bestelling wenst te plaatsen.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
@iedereen die vannach inlogt. PM me niet. Ik werk alles af. U zal in de loop van de nacht een bericht ontvangen. Je kan morgenvroeg bestellen als je wilt Smiley
full member
Activity: 155
Merit: 100
Order has been paid in full.

Ik heb gewoon de hex gedaan. Ik heb liever de chips op een rij zitten dan in 4 blocken van 4. Heb het idee dat ik dat beter koelen kan.

Zo heb ik het nu ook in de avalon en dat bevalt mij prima.

4k16 miners + verzendkosten 3.88 btc
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
even nog doorgaande op de keuze die iedereen kan/moet maken

Wat is het voordeel van K16 tov HEX16A ?
Ik denk persoonlijk dat de K16 al beter getest is enzo, maar anderzijds kan de HEX16A overklokt worden...

Wat zouden jullie doen?
Ik ga zelf asap proberen bestellen (nadat ik 2 mensen in mn buurt heb gecontacteerd)
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Als ik ze tegen die tijd binnen heb gaan ze 24 uur voor je draaien dnaleor, voor alle moeite Smiley

EDIT: Order geaccepteerd en staat onder mijn profiel op de webshop, vlekkeloos!

graag gedaan Smiley
24 uur hoeft hemaal niet, maar elke donatie is welkom natuurlijk.
Zal een accountje maken waar iedereen op kan minen als hij dat wil Wink

Maar eerst maar eens ordernumemrs versturen en eventueel groepen proberen vormen.

pffffff, waarom was die BBQ nu net vandaag xD
Had beter wat vroeger naar huis gekomen xD
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
BESTELGEGEVENS:



Please fill the field with one of the listed provaiders :
marto74

Batch * Indicate the batch number for your chips. If you placed multiple orders in different batches, enter all of them.
BATCH 1

Bitcoin address(es) * Enter the bitcoin address you used to pay your chips. If you placed multiple orders with different bitcoin addresses, enter all of them.*
Post "1DKaP1CCaEFBBZFMFKHey11SULgptSSdXU" als je rechtstreeks via mij hebt bestelt + aantal chips
Post je eigen adres als je chips van je eigen adres betaald zou hebben (dus niet via mij) + aantal chips
Post je eigen adres als je via no34 of no38(threedrules) hebt gekocht + aantal chips + vermelding van aankoop via no34/no38


Bitcointalk username * Enter your exact bitcointalk username. This will help us identify your chip order.*
Post hier JOUW EIGEN NICKNAME

Put your comment here
dnaleor groupbuy - orderNR xx (die ik je via PM bezorgd heb)




****


als je nog géén ordernummer ontvangen hebt, vraag er dan naar via PM.
Ik stuur er normaal vannacht iedereen één door. (ga een nachtje door doen denk ik)
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Als ik ze tegen die tijd binnen heb gaan ze 24 uur voor je draaien dnaleor, voor alle moeite Smiley

EDIT: Order geaccepteerd en staat onder mijn profiel op de webshop, vlekkeloos!
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Thanks voor het nummer!
Als alles goed is gegaan, is ordernummer 36 een feit bij marto74 Smiley
Ik heb 3x K16 en dan DPD Express gedaan, 227 euro.
full member
Activity: 155
Merit: 100
Ik heb geen haast hoor. Ik kijk zo wel weer even Tongue
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Please fill the field with one of the listed provaiders : marto74, Zefir, SabstianJu, ragingazn628, steamboat, edarta, t13hydra, bizwoo.*

Hier moet het antwoord zijn marto74. Maar wat moet ik op de andere vragen antwoorden?

Batch * Indicate the batch number for your chips. If you placed multiple orders in different batches, enter all of them.

 
Bitcoin address(es) * Enter the bitcoin address you used to pay your chips. If you placed multiple orders with different bitcoin addresses, enter all of them.*


Bitcointalk username * Enter your exact bitcointalk username. This will help us identify your chip order.*
Hier jou nickname ?

dat komt ervan als ik mij moet haasten, ik ging nu de openingspost aanpassen  Smiley

geef mij 2 minuten en ik post het hier.
full member
Activity: 155
Merit: 100
Please fill the field with one of the listed provaiders : marto74, Zefir, SabstianJu, ragingazn628, steamboat, edarta, t13hydra, bizwoo.*

Hier moet het antwoord zijn marto74. Maar wat moet ik op de andere vragen antwoorden?

Batch * Indicate the batch number for your chips. If you placed multiple orders in different batches, enter all of them.

 
Bitcoin address(es) * Enter the bitcoin address you used to pay your chips. If you placed multiple orders with different bitcoin addresses, enter all of them.*


Bitcointalk username * Enter your exact bitcointalk username. This will help us identify your chip order.*
Hier jou nickname ?
Pages:
Jump to: