Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 28. (Read 54825 times)

full member
Activity: 224
Merit: 100
iemand die nog weet heeft van chips uit groupbuy's die verkocht worden?

mochten er geen zijn, mssn toch een usb minertje kopen nu ze naar 0.6btc gaan
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik heb via threedrules 16 chips uit batch 1 op de kop weten te tikken. Is het nog mogelijk om die mee te nemen in de productie?

check! Smiley
newbie
Activity: 28
Merit: 0
Ik heb via threedrules 16 chips uit batch 1 op de kop weten te tikken. Is het nog mogelijk om die mee te nemen in de productie?
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik had gezegd dat er meer info over de betaling zou komen deze week, maar marto74 heeft zijn webstore nog niet geopend, dus ik kan ook nog geen extra info geven.
Hopelijk komt volgende week alles in orde. (ik had graag alles volgende week geregeld qua betaling; excl shipping)
full member
Activity: 224
Merit: 100
Quote
The I'll have K16 board assembled and tested this week, then I'll start colecting orders.
PCB delivery is 3 weeks
Then assembly and test , about a week

Quote
Hi,
Answers, answers...
1. K16 beta board to be received today or tomorrow, then We'll need a few days for SMD and tests.
2. Our design to be finished this week I'll announce details and board pictures, Then to be ordered express for tests to begin.
main specs:
 - 16 avalon chip board in 2 rows
 - 16 bit Microchip controller with usb control
 - SPI chaining
 - 1.2 V power to be adjustable by command in the PIC
 - Multi channel power supply
 - power connector PCI-e or/and Molex
 - USB bootloder for fast flashing
3. There is no problem you getting additional  board.
4. For K16 We'll offer 8 boards in enclosure ( 8 x 50W overclocked = 200W ) so there will be a few Y PCI-E connectors inside.
You'll need 2 PCI-e cables from PSU to the miner in version without PSU. Also there will be 4 board enclosure.
5. Version with room for PSU you'll be able to fit both Raspberry PI or linksys router with PSU and USB converter. We'll also offer this as a complete solution but @ the moment the pricing is not ready.
6.Web shop for ordering almost ready payment options both bitpay and wire transfer, pricing in EUR.As soon We are ready I'll announce it here for testing and debugging

Again We'll not take a single order until We have fully working functional  and tested device.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Nog eens een update voor de mensen die K1's besteld hebben:

The "Final Beta" Revision of K1 has been pushed up to GitHub.

List of Changes:

1. Added Dual NOR gate and Inverters from testing on K16 to improve result capture.
2. Changed PIC to use QFN version.
3. Added 2mm holes for fastening heat sink.
4. Made both LEDs flashable under software control for better blinkies.
5. Added thermistor for sensing temperature.
6. Fixed issues with buck regulator traces.
7. I2C chain conn. now non-thru hole pads - fits 3 pin header.
8. Added ferrite beads to ASIC power and USB signals.
9. Added another PIC decoupling capacitor.

This design should be checked over carefully before ordering boards based on it. Due to the many changes it should be treated as a new board.

I am initially only going to order a short run of these boards to supply current web store DIY orders and my own initial testing. This "Final Beta" board will be WHITE.

PIC QFN parts are in short supply right now. I have a limited batch coming to me already and have sold about 1/3 of those via web store pre-orders for the pre-programmed PICs.

Here's a render of what the Beta White board could look like:



And the back side - for those who want to know where the LEDs are. Actually I think the back side will be white too.






Dus ook de K1 zit nu in de 'final beta' Smiley

Stilaan komt alles in orde Wink
Nu ben ik volop aan het wachten op de betaalopties van Marto, dan zal iedereen een individueel bericht krijgen met instructies, afhankelijk van de gekozen betaalmethode in de vragenlijst.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Nice!

ps. las het met Farnsworth's stem :O

lol, ik ben tegenwoordig alle afleveringen van Futurama aan het checken (had er in mn jeugd maar enkele gezien)
Misschien dat het daardoor komt dat ik in dat gerne updates geef Tongue (was echt niet met opzet xD)


PS: marto heeft herhaald in zn topic dat het bestellen van boards 3-4 weken duurt, en dat het met assembly 4-5 weken duurt.
Met andere woorden, nog steeds hetzelfde tijdsschema:

onze chips komen normaal gezien de 3de week van augustus binnen bij marto (we zijn hier volledig afhankelijk van AVALON, kan dus ook later zijn...)
Als we voor augustus onze bestellingen plaatsen, dan kan marto onmiddellijk aan de slag met onze chips en zou hij er 1-2 weken werk aan hebben
=> verzending begin september (nogmaals... als alles verloopt zoals gepland)

Marto zal vanaf deze week orders binnenkrijgen voor assembly met chips die niet via hem zijn gekocht (dus nog voor onze levering) en hij zal dus normaal al wat miners ineen gestoken hebben voordat hij aan onze bestelling begint => minder (hopelijk geen) fouten en snellere assembly Smiley
newbie
Activity: 33
Merit: 0
Nice!

ps. las het met Farnsworth's stem :O
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Goed nieuws iedereen!
marto74 zal bitpay voorzien én een mogelijkheid om door te geven dat je chips bij een bepaalde group buy hebt aangekocht


op deze manier zijn geen omslachtige oplossingen noodakelijk. In principe zal het zelfs mogelijk zijn om zelf EUR over te schrijven naar marto, maar ik wil dat gerust ook voor iedereen groeperen.

meer info volgt normaal deze week!
(ook voor de mensen die op zichzelf (een deel) chips hebben besteld, dus niet rechtstreeks in deze groepsaankoop)
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Any news ?Smiley

ja, marto zou deze week zijn laatste testen doen normaal gezien, daarna zal hij bestellingen aanvaarden.
Ik ga hem contacteren, want hij voorziet ook de optie om met bitpay te betalen.

Ik zal zien of ik het zo kan regelen dat iedereen individueel bij hem bestelt en betaald, en dat de chips dus van onze group buy afkomstig zijn.
Zolang niemand te veel miners bestelt en betaald (dan chips die hij heeft bestelt) komt het in orde.

Lijkt me beter dit te gecontroleerd te houden.

Bitpay heb ik zelf geen ervaring mee, sterker nog ken alleen slechts de naam doordat het zo nu en dan voorbij komt.

maar zoals ik al is had aangegeven ik pas me wel aan aan de manier van betalen. 


betaling in EUR zal sowieso mogelijk zijn, zowel via overschrijving als paypal. Ik doelde op mensen die exclusief in BTC wilden betalen Wink
(als je in EUR betaalt doe ik de afhandeling van de bestelling volledig)
member
Activity: 97
Merit: 10
Any news ?Smiley

ja, marto zou deze week zijn laatste testen doen normaal gezien, daarna zal hij bestellingen aanvaarden.
Ik ga hem contacteren, want hij voorziet ook de optie om met bitpay te betalen.

Ik zal zien of ik het zo kan regelen dat iedereen individueel bij hem bestelt en betaald, en dat de chips dus van onze group buy afkomstig zijn.
Zolang niemand te veel miners bestelt en betaald (dan chips die hij heeft bestelt) komt het in orde.

Lijkt me beter dit te gecontroleerd te houden.

Bitpay heb ik zelf geen ervaring mee, sterker nog ken alleen slechts de naam doordat het zo nu en dan voorbij komt.

maar zoals ik al is had aangegeven ik pas me wel aan aan de manier van betalen. 
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Any news ?Smiley

ja, marto zou deze week zijn laatste testen doen normaal gezien, daarna zal hij bestellingen aanvaarden.
Ik ga hem contacteren, want hij voorziet ook de optie om met bitpay te betalen.

Ik zal zien of ik het zo kan regelen dat iedereen individueel bij hem bestelt en betaald, en dat de chips dus van onze group buy afkomstig zijn.
Zolang niemand te veel miners bestelt en betaald (dan chips die hij heeft bestelt) komt het in orde.
member
Activity: 90
Merit: 10
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Zijn er misschien ergens (BFL / Avalon / KNC / ...) ASIC-miners uitgerold?
Ik zie BitMinter van gemiddeld zo'n 7-7,5 Thps naar vanochtend rond de 8,4 Thps en nu opeens op 10-10,2 Thps gaan....


Kan ook gewoon zijn dat de primaire pool van die miners down is en dat ze Bitminter als back up pool hebben Wink

Batch 1 en 2 (totaal 900 stuks, 60Th/s) van Avalon zijn al uitgeleverd, BFL heeft ook al aardig wat miners de deur uit (meer dan 30Th/s)
Kncminer gaat als het goed is pas in september leveren en dan hebben we nog wat kleine spelers als bitfury.
En.... vergeet ASICMINER niet Wink

(sry beetje off topic)

Groeten
newbie
Activity: 55
Merit: 0
Zijn er misschien ergens (BFL / Avalon / KNC / ...) ASIC-miners uitgerold?
Ik zie BitMinter van gemiddeld zo'n 7-7,5 Thps naar vanochtend rond de 8,4 Thps en nu opeens op 10-10,2 Thps gaan....
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Vanaf maandag zouden er bestellingen kunnen plaatsvinden bij marto, maar zoals gezegd, onze chips zullen er pas eind augustus zijn. Dus ik heb aan hem gevraagd wat de uitsterste betaaldatum is voor onze bestelling.
Ik trek dan 10 dagen van die datum af, dat is jullie uiterste besteldatum Wink Zo zijn we zeker op tijd Smiley

betalingsinstructies zullen binnenkort wel volgen. Ik zou graag de betaling rond hebben tegen eind juli (kan nog wijzigen afhankelijk van wat marto zegt)
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik had de vraag vanmiddag ook al in het draadje van marto gesteld.
Dat antwoord was er dus al in 13 min. Smiley en inderdaad... 32 W. (zonder overclocking)
Dan zal de afgifte van warmte ook wel redelijk meevallen.
19" chassis met 16 K16's kom je op 512 W.
Redelijk standaard voeding is dus al ruim voldoende.

Ik meldt mij vast aan voor een K64 in de volgende ronde.  Cool

sorry, maar voorlopig is er geen volgende ronde Wink

Hou zelf eventueel de topics van marto in de gaten als hij weer chips zou verkopen. Hij denkt ook aan afgewerkte units mét chips vanaf september/oktober, maar dat staat nog helemaal niet vast.

Er zijn ook andere mensen die miners maken (burnin, bkkcoins, terrahash, etc) Smiley
newbie
Activity: 55
Merit: 0
Ik had de vraag vanmiddag ook al in het draadje van marto gesteld.
Dat antwoord was er dus al in 13 min. Smiley en inderdaad... 32 W. (zonder overclocking)
Dan zal de afgifte van warmte ook wel redelijk meevallen.
19" chassis met 16 K16's kom je op 512 W.
Redelijk standaard voeding is dus al ruim voldoende.

Ik meldt mij vast aan voor een K64 in de volgende ronde.  Cool
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
die 128 watt is met fan erbij Wink

nighthawxx is correct Wink

die 40 watt is echt een maximum als je enkel passief koelt.
Pages:
Jump to: