Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 25. (Read 54825 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Hopelijk zullen de miners straks snel geleverd worden Tongue

als goed is, is het bij mij straks plug en play Tongue



ja, dat wou ik nog vragen...
Moet er nog iets speciaals gecompiled worden in CGMiner?
Ik heb nu werkende erupters draaien...

Heb er nog niets over gelezen in ieder geval.
member
Activity: 97
Merit: 10
Hopelijk zullen de miners straks snel geleverd worden Tongue

als goed is, is het bij mij straks plug en play Tongue

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ondertussen zijn de Hubs Holland(Delft) en Oost- en West-Vlaanderen (Gent) gesloten.
Over enkele uren zal ook de hub Noord-Nederland(Groningen) sluiten.
Er is nog één hub die dan open zal zijn, namelijk Zuid-Nederland(Eindhoven).

Als jullie assistentie nodig hebben bij het bestelproces (invullen van de velden, etc), laat maar iets weten.
Als ik zélf de betaling moet uitvoeren aanvaard ik enkel EUR, om het wisselrisico voor mezelf te beperken.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Aan iedereen die probeert samen te bestellen, als er problemen/verwarring is met wat er in bepaalde velden moet invullen voor de bestelling, mag je me altijd contacteren.

Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
fans van "echte" koeling merken zoals noctua, corsair, etc etc.

kan je in verschillende versies krijgen van active airflow (blazen)tot static pressure (druk)
je hebt er die luid gaan en je hebt er die stil zijn.

ik zal wanneer de k16 toekomt eens kijken welke fan er ideaal zal passen bij de heatsink zodat ik optimale koeling krijg met minimaal geluid.


ook nog een tip voor de DIY'ers onder ons:
ik weet niet welke koelpasta er zal gebruikt worden voor de heatsink, maar ik kan toch iedereen aan raden om er van hogere kwaliteit op te doen.
recente tests hebben aangetoond dat overschakelen naar duurdere koelpasta een zeer groot verschil kan maken in koeling.

zoals hier nogmaals aangetoond
https://www.youtube.com/watch?v=zuwmHyloBk4&feature=c4-overview&list=UUjTCFFq605uuq4YN4VmhkBA

kan je me dan eens laten weten wat zoal de mogelijkheden zijn als je zelf een betere fan hebt?
De miner komt in het bureel van mn vader  :p Dus zou best een wat stillere bestellen dan Wink

full member
Activity: 224
Merit: 100
fans van "echte" koeling merken zoals noctua, corsair, etc etc.

kan je in verschillende versies krijgen van active airflow (blazen)tot static pressure (druk)
je hebt er die luid gaan en je hebt er die stil zijn.

ik zal wanneer de k16 toekomt eens kijken welke fan er ideaal zal passen bij de heatsink zodat ik optimale koeling krijg met minimaal geluid.


ook nog een tip voor de DIY'ers onder ons:
ik weet niet welke koelpasta er zal gebruikt worden voor de heatsink, maar ik kan toch iedereen aan raden om er van hogere kwaliteit op te doen.
recente tests hebben aangetoond dat overschakelen naar duurdere koelpasta een zeer groot verschil kan maken in koeling.

zoals hier nogmaals aangetoond
https://www.youtube.com/watch?v=zuwmHyloBk4&feature=c4-overview&list=UUjTCFFq605uuq4YN4VmhkBA
full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds


fan upgraden? Waarom en hoe? Smiley
(noob question, again Tongue)

de fan kost minder dan 2 euro; PCB kost €45, koelblok €4, fan en bouwen is bij elkaar €2
een fan van <€2 is geen kwaliteitsfan, waarschijnlijk dus een vrij luidruchtig ding
een betere erop zetten zorgt dus dat het stiller en koeler blijft

hoe? een schroevendraaier!

importbelasting is er niet nee, het is een EU-bedrijf hé Wink



dacht dat ik dat gelezen had idd, wou het even bevestigd hebben Tongue bedankt
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
importbelasting is er niet nee, het is een EU-bedrijf hé Wink

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
PM's verstuurd

het eerste dat ik zal doen als ik mijn k16 heb, is die fan upgraden Cheesy

can't wait!

fan upgraden? Waarom en hoe? Smiley
(noob question, again Tongue)
full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds
was er ondertussen al duidelijkheid over eventuele import belasting over de miners? ik geloof iemand er iets over zei eerder in het topic maar kan het niet vinden
als er belasting over gehefd word moet je soms aan de deur (bij bezorging) betalen, dus dan is het handig om het geld klaar te hebben liggen; anders moet je eerst gaan pinnen oid en daarna ophalen bij het postkantoor


het eerste dat ik zal doen als ik mijn k16 heb, is die fan upgraden Cheesy

can't wait!

zelfde hier Tongue ik heb de volledig gebouwde versie besteld, maar vooral vanwege de bevestiging van de koeler
mischien dat ik een soort windtunnel ga bouwen ervoor
zoiets zeg maar:



ander idee is om een klein aquarium te regelen en mineraalolie te gebruiken als koeling zoals dit, moet nog ff uitzoeken of dat haalbaar is en hoeveel dat kost Tongue
full member
Activity: 224
Merit: 100


Quote
Alleen zit ik met de bestelling bij _rusty_. De 6-P PCI-e power connector gaat naar _rusty_ zelf naar dnaleor.
er zal inderdaad een extra pakketje moeten verstuurd worden door _rusty_ naar mensen die zaken besteld hebben...
Dat kan inderdaad niet meer geregeld worden via het centrale afleverpunt.

Ik zal_rusty_ vragen asap alles op te sturen naar iedereen of naar verschillende hubs wanneer alles uidelijk wordt wat betreft de verdeling van de miners...


PM's verstuurd

het eerste dat ik zal doen als ik mijn k16 heb, is die fan upgraden Cheesy

can't wait!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Die fan komt op een 3 pin fan aansluiting op het bord. De fan zal ook temperatuur geregeld zijn.
thx voor de info, zoals je ziet ben ik een mining-nood Wink

Quote
Ik heb zojuist een PM naar de rest van HUB EINDHOVEN gestuurd. En alvast wat BTC omgezet naar EUR.
Voor mij wordt het de K16 met heatsink en fan a 51 Euro. Met verzenden wordt dat 81 Euro. Verdeeld over de hub 61 Euro.
ok, ik hoop dat het allemaal in orde komt daar in Zuid-Nederland Wink

Quote
Alleen zit ik met de bestelling bij _rusty_. De 6-P PCI-e power connector gaat naar _rusty_ zelf naar dnaleor.
er zal inderdaad een extra pakketje moeten verstuurd worden door _rusty_ naar mensen die zaken besteld hebben...
Dat kan inderdaad niet meer geregeld worden via het centrale afleverpunt.

Ik zal_rusty_ vragen asap alles op te sturen naar iedereen of naar verschillende hubs wanneer alles uidelijk wordt wat betreft de verdeling van de miners...
full member
Activity: 224
Merit: 100
Die fan komt op een 3 pin fan aansluiting op het bord. De fan zal ook temperatuur geregeld zijn.


Ik heb zojuist een PM naar de rest van HUB EINDHOVEN gestuurd. En alvast wat BTC omgezet naar EUR.
Voor mij wordt het de K16 met heatsink en fan a 51 Euro. Met verzenden wordt dat 81 Euro. Verdeeld over de hub 61 Euro.

Alleen zit ik met de bestelling bij _rusty_. De 6-P PCI-e power connector gaat naar _rusty_ zelf naar dnaleor.

bah, ik ga even een avondje uit heb ik het belangrijkste  nieuws van de week mislopen. Tongue

Ik zal nog moeten bekijken hoe ik het zal regelen.
(vertrek morgen naar oosterhout op reis, dus momenteel niet veel tijd voor).

zal waarschijnlijk alles met de post moeten verzenden, zit niet veel anders op.

mocht tyrion70 bij jou in de buurt wonen, kunnen de verzendkosten gedeeld worden, of het moet anders opgelost worden.

grtz
member
Activity: 83
Merit: 10
Die fan komt op een 3 pin fan aansluiting op het bord. De fan zal ook temperatuur geregeld zijn.


Ik heb zojuist een PM naar de rest van HUB EINDHOVEN gestuurd. En alvast wat BTC omgezet naar EUR.
Voor mij wordt het de K16 met heatsink en fan a 51 Euro. Met verzenden wordt dat 81 Euro. Verdeeld over de hub 61 Euro.

Alleen zit ik met de bestelling bij _rusty_. De 6-P PCI-e power connector gaat naar _rusty_ zelf naar dnaleor.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
even tussendoor...
die fan, zou die gewoon in het stopcontact moeten (230V) ?

Denk dat ik zelf ook voor K16 ga gaan, aangezien die al getest is...

Die fan sluit je toch aan op het board of direct op een molex?
member
Activity: 90
Merit: 10
Aangezien er niemand uit de GB binnen een straal van 50Km woont, een K16 bestelling met directe levering geplaatst.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
even tussendoor...
die fan, zou die gewoon in het stopcontact moeten (230V) ?

Denk dat ik zelf ook voor K16 ga gaan, aangezien die al getest is...
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik heb iedereen een PM gestuurd die het dichts bij mij woont voor een gezammelijke koop van de Miners.
WubbeT en godofal vallen al af, als ik van BTstarter en souspeed niks verneem bestel ik de miners ook op eigen houtje.

Groeten

bedankt.
Ik heb iedereen waarvan ik een emailadres heb een email gestuurd dat ze ASAP het forum moeten checken.

Voor de mensen die minder ervaern zijn in het organizeren van zulke dingen, hierbij een handleiding:

1) Stuur een PM naar de lijst die ik heb doorgegeven en je vraagt wat ze precies willen bestellen en vraag je om betaling (je hebt de keuze op welke manier je dit wil regelen, bitcoin of overschrijving). Je vraagt ook naar hun ordernummer
2) je gaat naar technobit.eu en doet daar de volledige bestelling van u + de mensen die gereageerd hebben. In het comment-veld vul je alle order nummers in en zet je erbij dat de chips van deze group buy komen. (opgelet, sommige mensen hebben zelf chips bestelt en dat adres moet in het 3de vak worden ingevuld)
3) je zal een pakket ontvangen vanuit bulgarije met alle miners in (voordeel voor u: je kan onmiddellijk beginnen minen Wink)
4) je stuurt naar de mensen die bij jou bestelt hebben waar en wanneer ze om hun miners kunnen komen en vraagt hen bij aankomst (of dit had je eventueel al op voorhand kunnen doen)  een bedrag tussen 5 en 15 EUR extra, voor de afhandeling en verzending; bedragv afhankelijk van het aantal mensen die samen bestellen.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Ik heb iedereen een PM gestuurd die het dichts bij mij woont voor een gezammelijke koop van de Miners.
WubbeT en godofal vallen al af, als ik van BTstarter en souspeed niks verneem bestel ik de miners ook op eigen houtje.

Groeten
full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds
ik denk dat ik mijn miners gewoon direct naar mij laat verzenden, het verschil in verzendkosten is het niet waard om een paar dagen langer te wachten imo
ik ga trouwens voor de K16; ik gok dat die beter ondersteund word omdat de meesten dat bordje zullen hebben
de K16 zou je ook moeten kunnen overclocken trouwens. het enige verschil zou afaik de hoeveelheid stroom die het bordje kan leveren, maar ik kan niet ontdekken hoeveel stroom de hex maximaal kan leveren
Pages:
Jump to: