Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 5. (Read 54785 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik heb mijn HEX miner vannochtend binnengekregen. Helaas zat er alleen geen molex connector op (terwijl dit wel aangevraagd is) dus moest ik eerst een verloopje in elkaar zetten. Ik heb gewoon een molex kabel verknipt er deze dient nu als verloopje, de miner is aangesloten en krijgt ook voeding (de fan draait iig). Het probleem is alleen dat windows het apparaat niet kan zien via USB...

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen? Uberhaupt zal het wel handig zijn om een manual voor de installatie te hebben. Op de Technobit site staan wel wat download links maar alles zonder enige uitleg.

ik zal eens zoeken of er iemand al een handleiding op het forum heeft gezet. Als ik iets vind, laat ik het weten.
Ik vermoed dat het een kwestie van drivers is...

edit: hou dit topic misschien in het oog: https://bitcointalksearch.org/topic/technobits-hex16a-in-hand-first-impressions-mining-software-303538


ik zoek ondertussen verder
newbie
Activity: 22
Merit: 0
Ik heb mijn HEX miner vannochtend binnengekregen. Helaas zat er alleen geen molex connector op (terwijl dit wel aangevraagd is) dus moest ik eerst een verloopje in elkaar zetten. Ik heb gewoon een molex kabel verknipt er deze dient nu als verloopje, de miner is aangesloten en krijgt ook voeding (de fan draait iig). Het probleem is alleen dat windows het apparaat niet kan zien via USB...

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen? Uberhaupt zal het wel handig zijn om een manual voor de installatie te hebben. Op de Technobit site staan wel wat download links maar alles zonder enige uitleg.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Binnen een paar uurtjes staat er hier normaal gezien een koerier voor de deur.  Smiley

2013-10-18 03:55:00   Out for Delivery   0918-Belgium-3885

Dan ga jij volgens mij de eerste zijn. Hub Gent zat vannacht nog in de buurt van Frankfurt (DE)
Ik vermoed dat dit pakket vandaag niet mee op een "delivery route" gaat terecht komen...

Speedy.bg is niet echt te vertrouwen..

Zojuist een "u was niet thuis" briefje in de brievenbus met pakketje uit Sofia Smiley

Dpd air..

op de website van speedy staat ook het overeenkomstig DPD tracking nummer Wink
wel spijtig, je had het een dagje vroeger kunnen hebben...


hub Groningen al nieuws van?

Dit moet je aan NLCoin vragen... IK heb enkel zicht op de orders van hub Gent en hub Eindhoven.


aan iedereen:
Wissel adresgegevens, emailadressen of telefoongegevens uit. Het is redelijk cruciaal nu (stel dat het forum wéér gehackt wordt Tongue )
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Hoe kun je dit checken?
Ik heb alleen een tracking nummer van technobit, maar deze geeft geen info op de DPD website?
Ik heb een nummer van 11 cijfers, de website zegt dat het er 14 moeten zijn.

je moet hier je nummer ingeven van op de technobit website:
http://www.speedy.bg/?lang=en

En dan staat daar ergens ook het "DPD parcel number" die je kan invullen op de DPD tracking website:
http://www.dpd.com/tracking_nl

member
Activity: 90
Merit: 10
Binnen een paar uurtjes staat er hier normaal gezien een koerier voor de deur.  Smiley

2013-10-18 03:55:00   Out for Delivery   0918-Belgium-3885
member
Activity: 97
Merit: 10
Speedy.bg is niet echt te vertrouwen..

Zojuist een "u was niet thuis" briefje in de brievenbus met pakketje uit Sofia Smiley

Dpd air..

op de website van speedy staat ook het overeenkomstig DPD tracking nummer Wink
wel spijtig, je had het een dagje vroeger kunnen hebben...


hub Groningen al nieuws van?
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Speedy.bg is niet echt te vertrouwen..

Zojuist een "u was niet thuis" briefje in de brievenbus met pakketje uit Sofia Smiley

Dpd air..

op de website van speedy staat ook het overeenkomstig DPD tracking nummer Wink
wel spijtig, je had het een dagje vroeger kunnen hebben...
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Speedy.bg is niet echt te vertrouwen..

Zojuist een "u was niet thuis" briefje in de brievenbus met pakketje uit Sofia Smiley

Dpd air..
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
en ook het pakket van de hub eindhoven is onderweg...
newbie
Activity: 8
Merit: 0
En order LMKRXJQBB staat op shipped !
member
Activity: 90
Merit: 10
Mijn orders zijn ook in beweging

Your order with the reference ZCVTYPLZS has been shipped.       (HEX16 Miner)
Your order with the reference ZCVTYPLZS is currently in transit..

We are currently processing your TechnoBit order with the reference JTPEAXMIU. (TL-M3020 router)
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Heb al shipping info van Hub Gent en het pakket is al van Bulgarije naar Hongarije gegaan Cheesy
(it is getting closer!!!)

Status van hub Eindhoven is "Preparation in progress".
Wanneer ik shipping details heb, wordt die zowel via email als PM naar de betrokken mensen doorgestuurd.

De beide orders werden op quasi hetzelfde moment besteld, dus ik vraag me echt af op welke basis het ene order sneller verwerkt wordt dan het andere...
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Cheesy
Al mijn orders zijn nu onderweg.

Your order with the reference ZBCWQAYCF has been shipped.
Your order with the reference ZBCWQAYCF is currently in transit..

Your order with the reference LZPACYRPI has been shipped.
Your order with the reference LZPACYRPI is currently in transit..
newbie
Activity: 8
Merit: 0
Mijn order LMKRXJQBB staat nog steeds op "Payment accepted", ik ga mijn order nr ook maar eens in bovenstaand topic posten.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Hier nog steeds geen wijziging in orderstatus.

ik zou zeggen, post je ordernummer in dit topic, misschien helpt het: https://bitcointalk.org/index.php?topic=212031.460
member
Activity: 90
Merit: 10
Hier nog steeds geen wijziging in orderstatus.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Welke shipment methode hebben jullie?


de 2 orders die ik beheer zijn alletwee met de goedkoopste shipping...
ééntje is verzonden, de andere nog geen nieuws


edit: beide op dezelfde dag besteld...
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
hub Gent is nu shipped", maar vind nergens de tracking link...

@pschoticboy, waar heb jij die info gevonden?
Welke shipment methode hebben jullie?

Nee, ik heb geen tracking info enkelt emails met status veranderingen ontvangen.

Ik heb standaard shipping.

Groeten

Ahh okay top, vandaag had ik ook Transit en shipped als status, zonder tracking nummer..
Ik heb airmail gebeuren.. ben benieuwd of het veel sneller is of dat enkel de prijs ernaar was Smiley
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
hub Gent is nu shipped", maar vind nergens de tracking link...

@pschoticboy, waar heb jij die info gevonden?
Welke shipment methode hebben jullie?

Nee, ik heb geen tracking info enkelt emails met status veranderingen ontvangen.

Ik heb standaard shipping.

Groeten
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Welke shipment methode hebben jullie?
Pages:
Jump to: