Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 8. (Read 54785 times)

newbie
Activity: 55
Merit: 0
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!

Please send us a msg with order ref if you wish Molex HDD power conector 4 pin or 2pin terminal conector for 12 V power suply

Hoe dien je deze message te sturen; pm of email? De laatste week heb ik van Marto74 nog geen enkele reactie gekregen op mijn emails.

Maar eigenlijk maak het voor mij niets uit, een verloopstukje  Molex naar 12V barrelplug ligt toch al klaar.
 

de mensen die de bestelling op technobit hebben geplaatst moeten dat doen (ik zou het via email én via technobit.eu doen). Ik ga ze sowieso vandaag proberen contacteren op alle mogelijke wijzen (email, PM en via telefoon indien nodig)

Deze mensen moeten in principe bij hun mensen vragen wat ze willen, maar blijkbaar is molex de standaard (en dat was op voorhand ook zo aangekondigd door marto) dus indien geen antwoord zal het molex worden denk ik...

Bij molex heb je toch OOK de mogelijkheid om te overklokken, of kan dat enkel bij die andere aansluiting?
member
Activity: 90
Merit: 10

Please send us a msg with order ref if you wish Molex HDD power conector 4 pin or 2pin terminal conector for 12 V power suply

Hoe dien je deze message te sturen; pm of email? De laatste week heb ik van Marto74 nog geen enkele reactie gekregen op mijn emails.

Maar eigenlijk maak het voor mij niets uit, een verloopstukje  Molex naar 12V barrelplug ligt toch al klaar.
 
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
ook HDD molex connector.

Ik denk iedereen, aangezien dit een standaard aansluiting is.
member
Activity: 97
Merit: 10
ook HDD molex connector.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Molex HDD power conector 4 pin Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Zit op gsm, maar wil het asap posten. Heeft iemand meer info over deze opties. Ik zou graag de hub-verantwoordelijken contacteren en voldoende info mee sturen:

 The orders for Technobit HEX16 paid before 30-Aug-2013 are now in production.

In order to proceed with trough hole assembly , we need and info from you.

Please send us a msg with order ref if you wish Molex HDD power conector 4 pin or 2pin terminal conector for 12 V power suply
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Even snel omdat ik heel weinig tijd heb vandaag

1. Is er nog nieuws over wanneer de chips aankomen bij marto?
2. Is er een mogelijkheid om meer chips aan te kopen omdat mensen hun order niet willen hebben / refund hebben gekregen?

1. Neen, maar ik denk dat marto het nu vooral zeer druk heeft met het bouwen van de miners. kan echt niet lang meer duren.
2. Ja, vraag het bij marto, die zal je graag chips verkopen. Misschien willen anderen wel voor 0.08 BTC ipv 0.085 bij marto chips verkopen (omdat ze voor een refund minder dan 0.08 krijgen)
Borden kan je hier proberen overkopen van mensen die een refund hebben aangevraagd; Maar dat zou ik op voorhand eerst met marto bespreken als ik u was. Marto is nog niet echt duidelijk geweest wat er gaat gebeuren met die borden en of je die van andere users kan overkopen.


PS: nog steeds geen nieuws over de K1 refund/bitfury deal
member
Activity: 90
Merit: 10
Even snel omdat ik heel weinig tijd heb vandaag

1. Is er nog nieuws over wanneer de chips aankomen bij marto?
2. Is er een mogelijkheid om meer chips aan te kopen omdat mensen hun order niet willen hebben / refund hebben gekregen?
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
refunds uitbetaald Smiley

edit: vanaf als ik nieuws heb over de assembly van de orders (ik heb er zelf 2 staan op technobit) laat ik iedereen weten dat het einde in zicht is.
Ook als ik meer info heb omtrent K1 laat ik het weten.
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Nieuws van avalon:

Quote
In the up coming week we will doing a clearance sale on the refunded chips as well as some mining units and modules to close generation one and move on to a pre-sale-less generation two of the Avalon Project.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
tsss, ja, we zijn nu toch al zo lang aan het wachten Tongue

Wat de k1's betreft heb ik nog altijd geen nieuws...
Ik heb marto voor mijn eigen bestelling (2 K1's) laten weten dat als ze niet meer worden gemaakt, we misschien een deal kunnen maken:
het order van die 2 K1's vervangen door één NanoFury USB (http://technobit.eu/index.php?id_product=35&controller=product)

De kostprijs is ongeveer hetzelfde: 0.085 BTC/chip = ongeveer 8.5 EUR. Het bord kostte 17.5 EUR.
Totaal: 2*8.5 + 2*17.5 = 52 EUR

Als ik meer nieuws heb over de K1's ga ik iedereen met een K1-order contacteren. Ook als er nieuws is over deze (misschien wel interessante?) mogelijke deal.

ondertussen heb ik enkel de mensen met refund een PM gestuurd. Ik wacht liever op nog meer nieuws betreffende de HEX16A's om iedereen weer te contacteren.

sr. member
Activity: 266
Merit: 250
First  HEX16A units shiped yesterday   Grin Wink

@ nemercry  Yes , you can try @ 580 if you wish- a lot of HW but it's working  Grin

Serious? Great!! Any ordernumbers that went with plane?
These are customers with chips that are around for the last few weeks.
The orders with chips from our GB will be in production next week

Weekje later, toch wel klein gat Smiley
member
Activity: 90
Merit: 10
Niet dat iedereen hier nu ineens een gat in de lucht moet gaan springen want onze chips zijn nog steeds niet binnen bij marto.

De units die verstuurd waren, zijn van mensen die zelf chips in hand hadden maar een boards.

Dus we weten nog niks wanneer die van ons gebakken gaan worden
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Eerste hex units zijn verstuurd Wink

Ball is rolling Wink
newbie
Activity: 28
Merit: 0
Mochten er nog mensen zijn die van hun HEX16 (incl chips) af willen houd ik me aanbevolen.

Waarom geen bitfury miner?

Omdat ik al een HEX16 besteld heb. En gezien het feit dat er een aantal mensen nog twijfelen over wel/geen refund.
Maw ik ben niet actief op zoek naar nieuwe hardware. Maar ben wel bereid er 1 of 2 over te nemen als die kans zich voordoet Smiley
member
Activity: 90
Merit: 10
Er zijn geen chips vandaag binnen gekomen?Smiley
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Mochten er nog mensen zijn die van hun HEX16 (incl chips) af willen houd ik me aanbevolen.

Waarom geen bitfury miner?
newbie
Activity: 28
Merit: 0
Mochten er nog mensen zijn die van hun HEX16 (incl chips) af willen houd ik me aanbevolen.
Pages:
Jump to: