Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 9. (Read 54785 times)

member
Activity: 83
Merit: 10
Ik kan hier ook niet wachten tot m'n HEX16A miner binnen komt, maar nu heb ik nog een vraag over het aansluiten.

Mijn plan is om de miner aan een Raspberry Pi te hangen, maar hoe zit dit dan met de voeding van de miner? Wat is hier een handige oplossing voor?

Er zit een molex connector op.

Wat betekend dat je een computer voeding nodig hebt. Deze kan je los van een PC starten door de groene draad op de moederbord connector te verbinden met een stukje draad met de zwarte ernaast. Er worden ook kopjes verkocht waarmee dit makkelijker kan.

Als dit bord alleen 2 draden gebruikt (+12V en GND) van de molex. Dan kan je een molex verlengkabel knippen en verbinden met een stabiele (notebook)adapter. Verbindingen het liefst solderen en een krimpkous er omheen.

Ik ga zelf voor de eerste optie omdat via een computer voeding gelijk molex connectoren beschikbaar zijn. Mijn RPi staat voorlopig maar zijn werk te doen als low power download station.  Cool
newbie
Activity: 22
Merit: 0
Ik kan hier ook niet wachten tot m'n HEX16A miner binnen komt, maar nu heb ik nog een vraag over het aansluiten.

Mijn plan is om de miner aan een Raspberry Pi te hangen, maar hoe zit dit dan met de voeding van de miner? Wat is hier een handige oplossing voor?
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Ahhh, dit had ik vanmiddag gevraagd in de thread:

Any news on zephirs chips?

I think that could take some more days, to ship them from germany to bulgaria.
DHL states delivery times between 7 - 10 days. Hopefully they arrive a lot faster!

I dont even know if they were shipped?!
As far as i know Zefir did ship the chips Saturday morning from the inside of Germany.
So they are on the way, marto should have tracking numbers (if they work for EU shipping).



Klonk ook wel goed Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ah, dat zou heel goed nieuws zijn voor degene met orders. Zullen wel zeer stressvolle dagen worden door marto om al die boards te reflow solderen xD.

ik had de post al gequote op pagina 38:

Hi marto,

I understand the situation, it's not looking good Sad


But the members of my group buy want some answers:
All ofthem ordered and paid for PCB production, most of them ordered HEX16A (or switched to HEX16A)

1) If they request refund for their chips, will they get refunded and if so, will they also get a refund for the shipping cost? Or will they need to accept the miners
2) If they request to receive the miners, what will be approximatly the date that you will be able to send the miners?

I will post a signed message in a few minutes with the number of chips for refund and for miner production. I will also need to send you the "order numbers list" again because some people who ordered together to save shipping costs want a refund and other don't want a refund.

This message will be updated daily. If people don't respond, count them as "I want my miner" and not as "I want refund"

thx in advance
HI,
The chip refund request - I did already asked Jhon.K to do it. I do not have a confirmation .
As soon the request is done by Avalon Jhon. K will send coins to the participants , that want a refund.
Of course if somebody with ordered miner refund his chips he'll get also refund for the shipping.
I got an agreement with zefir and he'll send about more than 4000 chips my way this week.
So I'll be able  hopefully to dispatch all ordered miner until the end of next week.


"the end of next week" = 27-28 september verzending
=> eerste week van oktober aankomst
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
heb het echt druk bij de start van het academiejaar. PM's komen morgen.

De 3 mensen met een open refund mogen me altijd al hun bitcoin adres sturen Wink
full member
Activity: 174
Merit: 100
Ah, dat zou heel goed nieuws zijn voor degene met orders. Zullen wel zeer stressvolle dagen worden door marto om al die boards te reflow solderen xD.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Boombes,Volgens mij worden ze nog niet volgende week verzonden:
Op pagina 19 van het GB topic van marto74 zegt hij

Quote
What I promised is that every order with me will be shiped in up to 4 weeks after delivery of Avalon chips . I'll now do it in 2 weeks.
.

Woensdag zou hij de chips verwachten, en dan zou de 2 weken ingaan.en daar moeten nog een aantal dagen bij op geteld worden voor de verzending zelf. De difficulty ligt dan ruim boven de 140 miljoen naar alle waarschijnlijkheid

ik had het nochtans gevraagd en hij zou normaal volgende week verzenden  (ik vind wel de quote niet direct terug)
full member
Activity: 174
Merit: 100
Boombes,Volgens mij worden ze nog niet volgende week verzonden:
Op pagina 19 van het GB topic van marto74 zegt hij

Quote
What I promised is that every order with me will be shiped in up to 4 weeks after delivery of Avalon chips . I'll now do it in 2 weeks.
.

Woensdag zou hij de chips verwachten, en dan zou de 2 weken ingaan.en daar moeten nog een aantal dagen bij op geteld worden voor de verzending zelf. De difficulty ligt dan ruim boven de 140 miljoen naar alle waarschijnlijkheid
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Het ziet er dus nog steeds uit dat woensdag de borden gebouwd gaan worden ? Smiley

Verzenden midden volgende week?
Heb de voeding al klaar liggen laat maar komen!

Volgens mij ben ik een van de weinige die er nog echt naar uit kijkt dat die dingen binnen gaan komen.
dat is toch wat marto beweert ja...
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Gefeliciteerd dnaleor!
Dat lijstje kan wel een dag wachten, maak er maar een gezellige avond van.  Wink
member
Activity: 90
Merit: 10
Het ziet er dus nog steeds uit dat woensdag de borden gebouwd gaan worden ? Smiley

Verzenden midden volgende week?
Heb de voeding al klaar liggen laat maar komen!

Volgens mij ben ik een van de weinige die er nog echt naar uit kijkt dat die dingen binnen gaan komen.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Had het originele topic ivm K16 & K1 miners de laatste maand niet meer gevolgd, maar lees nu dat de designer sinds eind augustus niets meer van zich laat horen.  Shocked

marto heeft de K1 werkend gekregen, al meer dan een maand geleden.
En de HEX16A werkt perfect, dus geen paniek Smiley

ik ga deze namiddag dan uiteinelijk PM's sturen met de stand van zaken, en aan de mensen die refund hebben gevraagd een adres zodat ik de refund kan overmaken.
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Yep, ik wil graag de hex16 ontvangen met chips!
member
Activity: 90
Merit: 10
Had het originele topic ivm K16 & K1 miners de laatste maand niet meer gevolgd, maar lees nu dat de designer sinds eind augustus niets meer van zich laat horen.  Shocked
newbie
Activity: 33
Merit: 0
Ik heb ook geen zin meer in dit drama. Maar ik wil geen bruggen verbranden, dus dan maar wel aan de fee houden..?
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Kun je niet een overzichtje plaatsen van wie een refund wil, wie chips wil en wie nog niet heeft gereageerd?
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Op basis van zijn eigen post was ik het er niet mee eens. Omdat hij het zelf omschreef als 7% voor het ontwerpen van de borden. Ik lees nu dat het al in de openingspost stond. Als dat echt klopt ben ik er mee akkoord gegaan en mag hij de 7% houden. Martin had een hoop gezeur kunnen voorkomen als hij dit zelf iets beter neergezet had.

ik dacht dat marto aangaf dat je 25 dagen de tijd had je fee terug te vragen (ben niet meer zeker hiervan, dacht dat gelezen te hebben)
Als dat het geval is, kan ik de fee eventueel dus na verzending van de miners terugvragen, als iemand dat zou willen

edit: verkeerd gelezen, die 25 dagen ging over iets anders
full member
Activity: 155
Merit: 100
Op basis van zijn eigen post was ik het er niet mee eens. Omdat hij het zelf omschreef als 7% voor het ontwerpen van de borden. Ik lees nu dat het al in de openingspost stond. Als dat echt klopt ben ik er mee akkoord gegaan en mag hij de 7% houden. Martin had een hoop gezeur kunnen voorkomen als hij dit zelf iets beter neergezet had.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Blijven echt Hollanders hè, huilen om een paar centen.
Give marto a break en doe niet zo moeilijk.

Dnaleor moet zich dalijk in allerlei bochten wringen om ook die zogenaamde fee van marto terug te krijgen, kom op dat is het toch niet waard.

Krijg een refund minus een paar procenten of wacht netjes op je assembled boards.

Je wilt zelf een refund, dus ga nou niet huilen.

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Quote
So
Let us sum everything.
All participants signed for refund have time until tomorrow to check the refund list and to write me for mistakes.
After that I'll send a list of the refunds to Jhon K for processing of the base price of the chips.
Rest of the funds will be used to pay zefir for the rest of the chips for participants that want chips.
Next week will be decided for GB2.
2 % escrow tax is not refundable
My fee of 7 % will be at refunded users will.  excluding  jkminkov, that is receiving back my full fee in 25 days, just to stop writing in my threads anymore Smiley .He got my services in this GB as gift.
If you all decide I did a crapy job I 'll refund it to you too.
Just post here if you want this fee refunded too.
These of you who decide to ask for refund of this fee will never do business with me anymore

Martin

ik kan signen, maar zal het heel omzichtig moeten uitleggen zodat marto nog zin heeft om onze bestelde borden nog te willen maken... :/
Pages:
Jump to: