Pages:
Author

Topic: [Group-buy] 60.000 Kh/s scrypt miner ฿0.1125 = 300 Kh [Round 1] - page 2. (Read 12063 times)

sr. member
Activity: 392
Merit: 250
Helaas ziet het er naar uit dat we beetgenomen zijn.

Vermakelijk dit, puur genieten. Grin
(als je er zelf geen geld in hebt gestoken)
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Nu je het zegt boombes..
Ik ben dit helemaal uit het oog verloren. Helaas ziet het er naar uit dat we beetgenomen zijn.

Blaater, ik zou het erg op prijs stellen als je in een reactie laat weten wat er aan de hand is.
member
Activity: 90
Merit: 10
Helaas geen uitbetalingen meer gehad en ook geen aandacht van blaater meer in deze groep.

Dus ik ben bang dat er toch van alles mis aan het gaan is. Ik ben zelf nu voor meedere weken naar het buitenland en hoop dat alles gefixed is als ik terug kom. Mocht dit niet zo zijn zal ik toch negatieve feedback achter laten.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Alles bijgewerkt? Hoeveel is er dan per share uitbetaald?

Ik heb op 07-08-2014 0.00189 BTC ontvangen.  Is dat van jouw Blaater?

Het zou leuk zijn als je de beginpost (https://bitcointalksearch.org/topic/m.6417885) actief had bijgehouden wat betreft "Voortgang per share". Dan hadden we duidelijk kunnen zien hoe we er nu voor stonden per share Wink. Ik ben dit overzicht zelf een beetje kwijt door de vele transacties die ik de laatste tijd ontving.
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Alles bijgewerkt? Hoeveel is er dan per share uitbetaald?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Denk dat dat komt omdat Blaater op vakantie is.

Alles is bijgewerkt Smiley

Ik ben inderdaad ook even op vakantie geweest, en het script werkte niet meer zoals bedoelt, hij stopte halverwege.
newbie
Activity: 43
Merit: 0
Denk dat dat komt omdat Blaater op vakantie is.
member
Activity: 90
Merit: 10
Volgens mij heb ik ook nog geen betaling gezien van afgelopen 2 weken?

Laatste uitbetalen was:
14.07.14
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Ik heb het even niet meer op een reitje.
Is vorige week al uitbetaald? En deze week?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
De uitbetalingen worden pas morgen gedaan helaas, ik zit in spanje en heb geen toegang tot de wallet, dat durfde ik niet aan vanaf hier. Ik heb alles genoteerd wel en kan dan ook snel zeggen morgen wat de inkomsten waren.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Ik zag vandaag een transactie binnenkomen van 0.00336 BTC. Is dat de uitbetaling deze week?

Helaas weer minder dan de vorige keer in dit geval, maar nothing to do about that Wink.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Vandaag de hele dag nog niets gehoord. Wat is het resultaat? Nog minder dan de vorige keer?

Ik ben nu aan het kijken Smiley

Wallet weer ff van USB-stick afhalen en updaten en kijken wat het is geworden ;p.
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Vandaag de hele dag nog niets gehoord. Wat is het resultaat? Nog minder dan de vorige keer?
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
Klopt het dat de uitbetaling vandaag nog niet heeft plaatsgevonden?

Ik vrees dat de uitbetaling een beetje tegenvalt vanwege de lage BTC / MH rates de laatste tijd, maar we zullen zien.

Gelukkig maakt de waarde van de BTC dit wel goed.

Agree, dat "verzacht het leed" enigsins.

Klopt, op Leaserig is er betaald met Litecoins, dus ik zit al een hele tijd te wachten om de litecoins om te ruilen naar btc op Kraken, als ze zijn omgezet kan ik de uitbetaling uiteindelijk doen, alles staat er al wel klaar voor, de waarde van LTC is gewoon bagger op dit moment.
Half uurtje ofzo en dan zijn de betalingen geregeld Smiley

Op kraken kun je volgens mij beter LTC->euro->btc dan Ltc->btc vanwege de enorme spread op ltc->btc (vanwege het lage volume op dat pair).
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Klopt het dat de uitbetaling vandaag nog niet heeft plaatsgevonden?

Ik vrees dat de uitbetaling een beetje tegenvalt vanwege de lage BTC / MH rates de laatste tijd, maar we zullen zien.

Gelukkig maakt de waarde van de BTC dit wel goed.

Agree, dat "verzacht het leed" enigsins.

Klopt, op Leaserig is er betaald met Litecoins, dus ik zit al een hele tijd te wachten om de litecoins om te ruilen naar btc op Kraken, als ze zijn omgezet kan ik de uitbetaling uiteindelijk doen, alles staat er al wel klaar voor, de waarde van LTC is gewoon bagger op dit moment.
Half uurtje ofzo en dan zijn de betalingen geregeld Smiley
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Klopt het dat de uitbetaling vandaag nog niet heeft plaatsgevonden?

Ik vrees dat de uitbetaling een beetje tegenvalt vanwege de lage BTC / MH rates de laatste tijd, maar we zullen zien.

Gelukkig maakt de waarde van de BTC dit wel goed.

Agree, dat "verzacht het leed" enigsins.
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Met moeite kwam ik boven de 0.002 uit. Het is gewoon echt een drama.

Deze week is de volledige capaciteit verhuurt voor een hele week, gegarandeerd boven de 0.002 maar niet veel meer.

Gelukkig maakt de waarde van de BTC dit wel goed.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Wat is het resultaat van deze week, Blaater?

Ik heb de verdiensten doorgestuurd, het begint er nu echt in te hakken die difficulty.

Opbrengst is verlaagt naar 0.0019128BTC/mh/24 al, nog steeds 30-50% boven LTC, maar voor mn gevoel gaat het vreselijk hard naar beneden.

Is een drama. Zelf minen is gewoon een stuk minder leuk als verhuren, daar waar het verhuren je soms het dubbele opbrengt.

Klopt, nu weer 'geluk' gehad:

Name   Dec Spd   Cur Spd   Algo   Leased For   Customer   BRP
Babyrig    60.00 MH/s    61.65    Scrypt    44 hrs 43 mins    xxx    0.00280000

72 uur verhuurd voor 0.0028 btc/mh/24, dat is een prijs die ik deze week volgens mij elke keer zou nemen, en zondag zelfs een paar uur op 0.006 btc/mh/24, nu is voor mn gevoel het begin van de week altijd beter dan het einde van de week op Leaserig, gana de verhuren aan het einde van de week bijna terug naar 0.
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Wat is het resultaat van deze week, Blaater?

Ik heb de verdiensten doorgestuurd, het begint er nu echt in te hakken die difficulty.

Opbrengst is verlaagt naar 0.0019128BTC/mh/24 al, nog steeds 30-50% boven LTC, maar voor mn gevoel gaat het vreselijk hard naar beneden.

Is een drama. Zelf minen is gewoon een stuk minder leuk als verhuren, daar waar het verhuren je soms het dubbele opbrengt.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Wat is het resultaat van deze week, Blaater?

Ik heb de verdiensten doorgestuurd, het begint er nu echt in te hakken die difficulty.

Opbrengst is verlaagt naar 0.0019128BTC/mh/24 al, nog steeds 30-50% boven LTC, maar voor mn gevoel gaat het vreselijk hard naar beneden.
Pages:
Jump to: