Pages:
Author

Topic: [Group-buy] 60.000 Kh/s scrypt miner ฿0.1125 = 300 Kh [Round 1] - page 4. (Read 12065 times)

sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Week 1 opbrengst is een totaal van 2.7957BTC

Elke share (300 kh) heeft deze week een opbrengst gehad van 0.013979 BTC.
Alle uitbetalingen volgen zo.

In dit tempo duurt het 8 weken om je investering terug te verdienen en winst te maken.

Het is nog mogelijk tot en met dinsdag om shares te nemen, daarna is het niet meer mogelijk.

De Rig is zojuist weer voor 72 uur verhuurd op Leaserig voor een totaal van 1.44BTC, dus goed begin van de nieuwe week.
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
wat een beest wou dat ik geld had voor een asic maar ja rijken worden rijker en armen armer
Het lijkt er nu meer op alsof de rijker armer worden en de armen armer. Zelf minen is allang niet meer winstgevend, tenzij je je power verhuurt zoals blaater doet.
full member
Activity: 128
Merit: 100
wat een beest wou dat ik geld had voor een asic maar ja rijken worden rijker en armen armer
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Dit is hoe 300 mh/s scrypt power eruit ziet.

sr. member
Activity: 462
Merit: 262
En we zijn begonnen ^_^

Pools zijn omgezet naar adres 1GBUT6vqgz5aMMYRR6FCU7ktFx9Ykz2QUy

Currently:
Leaserig (nog 60 hours and 29 minutes)

Wanneer niet verhuurd:
Nicehash

Ik zal wekelijks dit topic bijwerken wat de opbrengst is geweest per share.

Tevens besloten dat shares gekocht kunnen worden tot en met dinsdag 27 mei, daarna is het niet meer mogelijk om shares te kopen.
member
Activity: 90
Merit: 10

Ik wil graag 2 shares hebben. De andere 8 wil ik een optie op nemen als het mogelijk is?

De betaling ga ik je zo doen.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Vanncht om 12 uur gaat het beginnen.

De rig is zojuist verhuurd voor 72 uur voor een totaal van 1.67 BTC

Om 12 uur vannacht laat ik het huidige saldo uitbetalen en gaat alles over naar het 1GBut adres van de uitbetalingen.

Haal de shares nu het nog kan, zodra het begonnen is zal ik na een tijdje de shares stopzetten en blijven de overgebleven shares gewoon voor mij, en dan beginnen de uitbetalingen volgende week zondag.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Haha well done. Op Betarigs staan ook enorme miners.. Vrees dat je daar niet het grootste rig hebt haha.

Het lijkt mij niet dat het mogelijk is dat je je miner zowel available hebt staan op leaserig en op betarigs tegelijk. Wellicht kun je de eigenaren daarvan mailen? Wie weet weten zij wél een oplossing.

Ik stuur je nu even een PM'tje.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Blaater's rig is de grootste voor scrypt
op leaserig op dit moment.


ghehe zo lastig is dat niet :p ik moet nu alleen nog een manier vinden waarik op hem zowel op leaserig als op betarigs tegelijk kan hebben staan zonder dat die dubbel verhuurd kan worden :p
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
Blaater's rig is de grootste voor scrypt
op leaserig op dit moment.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Hij is er dus, great Smiley. Ik wacht even je opbrengsten af, wellicht koop ik vervolgens een share Wink.  Keep us updated!

Oja, zodra je rig verhuurd is op Leaserig, kun je er de stats niet van zien. Ik ben zelf actief op Betarig. Daar zie ik soms wel websites die real life het hashen van de machines bijhouden. Ik kan nu niet op de naam komen hiervan..

sr. member
Activity: 324
Merit: 250
Misschien is het nu verstandiger om dit draadje over te zetten naar Mining?

Maargoed, dat moet psychoticboy maar mooi uitzoeken  Tongue.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
En de rig is weer te huur ^_^

Nieuwe firmware erop gezet, is kijken hoe die werkt Smiley.

https://leaserig.net/index.jsp?page=hire&rigid=120
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Ik zag gisten op een website dat 'ie al 30 dagen draait. Hoe kan dat? Je hebt 'm toch pas net?

Het is een reeds eerder gebruikt account van leaserig ;p. Voorheen gebruikte ik deze voor mijn rig met 2 gpu's erin. Maar het is een oud account, met maar 2% fee in plaats van 3% fee van tegenwoordig, dus nuttiger om deze te hergebruiken.
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Ik zag gisten op een website dat 'ie al 30 dagen draait. Hoe kan dat? Je hebt 'm toch pas net?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
En draai je op een multipool? Zo ja, welke?
Is er een manier om de statistieken in de gaten te houden?

Op dit moment draait de miner op clevermining NiceHash/Leaserig
https://leaserig.net/index.jsp?page=hire&rigid=120

Het gaat lastig zijn om het real-time bij te houden, de rig zal bijv. ook te huren zijn op leaserig. Wel laat ik alle uitbetalingen vanaf zondag gaan naar 1 adres (1GBUT6vqgz5aMMYRR6FCU7ktFx9Ykz2QUy), op deze manier valt het toch een beetje te volgen.
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
En draai je op een multipool? Zo ja, welke?
Is er een manier om de statistieken in de gaten te houden?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Als ik nu shares koop, om de hoeveel tijd krijg ik uitbetaling en in welke coin?

Je krijgt elke zondag uitbetaald, vanaf volgende week zondag, je krijgt uitbetaald in bitcoins.
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Als ik nu shares koop, om de hoeveel tijd krijg ik uitbetaling en in welke coin?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Ik zit nu de snelheid te bepalen op clevermining, maar hij draait nog niet helemaal 100% lekker voor m'n gevoel. Hij draait nu lokaal 58 mh/s, maar poolzijde een schamele 51 mh/s.
Dus even de juiste settings precies gaan vinden om de WU iets hoger te laten komen. Gelukkig nog een paar dagen de tijd om de sweetspot te vinden.
Pages:
Jump to: