Pages:
Author

Topic: [Group-buy] 60.000 Kh/s scrypt miner ฿0.1125 = 300 Kh [Round 1] - page 6. (Read 12063 times)

hero member
Activity: 1008
Merit: 515
En hoe lang blijft dat ding staan? Een jaar? 10 jaar?

Als het apparaat verkocht wordt, krijgen we dan evenredig het geld terug?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Hoeveel reken je voor de elektriciteitskosten?

Niks, daar heb ik al rekening mee gehouden in de prijs / hoeveelheid shares.

Tevens als de interesse groot genoeg is (3 van deze groupbuys vol) dan wordt alles naar het datacenter verplaatst.
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Hoeveel reken je voor de elektriciteitskosten?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262

Yup het is die miner inderdaad, het gaat om deze
https://www.usbminers.nl/60000-khash-scrypt-miner

De A2 Terminator chip.
[qoute]
Wat als hij er 18 mei niet is?
[/quote]

- Mocht hij een dag later zijn dan communiceer ik dat ermee, ik ga er namelijk vanuit dat die 17 mei binnen is, dat geeft mij een dag om alles op te zetten.
- Mocht hij niet geleverd worden, dat zie ik niet gebeuren. Ik heb alle vertrouwen in mijn leverancier, ik werk al een half jaar professioneel met hem samen.
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
Heb je ook wat meer achtergrond info over de miner zelf?
Welke is het?
Waar komt deze vandaan?
Wat als hij er 18 mei niet is?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Klopt het actuele aantal shares nog?

In principe is het wel interessant vergeleken met Gridseed miners, maar in vergelijking met een eigen aankoop van Scrypt ASICs misschien iets minder..  Desalniettemin ik zal het overwegen.

Ik heb hem bijgewerkt naar de laatste cijfers. Het is voordeliger dan Gridseed miners idd, dat was sowieso mijn insteek.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Klopt het actuele aantal shares nog?

In principe is het wel interessant vergeleken met Gridseed miners, maar in vergelijking met een eigen aankoop van Scrypt ASICs misschien iets minder..  Desalniettemin ik zal het overwegen.
full member
Activity: 239
Merit: 250
Dus je betaald nu zo'n beetje 40 euro voor dezelfde snelheid dan dat je zelf een gridseed 5 chip miner zou draaien. Klinkt als een goede deal moet ik zeggen

Dat is basicly waar het op neerkomt, echter met drie verschillen.

- Minen start pas op 15 mei, een gridseed kan je de volgende dag in huis hebben
- Je bezit geen hardware om later zelf door te verkopen
+ Je betaald geen electriciteitskosten / extra HW om alles draaiende te krijgen.

-Een gridseed kun je idd de volgende dag al in huis hebben, maar dan betaal je rond de 125 euro (plus nog extra indien je Rpi, usb hub, adapters, etc nodig hebt).
-Ik ben bang dat de gridseed miners 350 khash binnen enkele maanden nog maar 20 euro waard zijn, als het ook echt klopt dat die 100 mhash apparaten uitkomen.
-Scheelt dat een gridseed miner nog geen 10 watt stroom kost, al is alles meegenomen Wink

Leuk, ik denk dat als ik het aantal btc bij elkaar krijg zeker van de mogelijkheid gebruik ga maken.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Dus je betaald nu zo'n beetje 40 euro voor dezelfde snelheid dan dat je zelf een gridseed 5 chip miner zou draaien. Klinkt als een goede deal moet ik zeggen

Dat is basicly waar het op neerkomt, echter met drie verschillen.

- Minen start pas op 15 mei, een gridseed kan je de volgende dag in huis hebben
- Je bezit geen hardware om later zelf door te verkopen
+ Je betaald geen electriciteitskosten / extra HW om alles draaiende te krijgen.
full member
Activity: 239
Merit: 250
Dus je betaald nu zo'n beetje 40 euro voor dezelfde snelheid dan dat je zelf een gridseed 5 chip miner zou draaien. Klinkt als een goede deal moet ik zeggen
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Dus je mined scrypt, maar de huurders worden betaald in BTC ?

Dat klopt, zowel clevermining.com als leaserig betalen uit in BTC.
full member
Activity: 137
Merit: 100
Dus je mined scrypt, maar de huurders worden betaald in BTC ?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Ik wil de mogelijkheid bieden om hashing power te hebben en wekelijke inkomsten, zonder zorgen te maken over elektriciteitskosten, de miner zal 24/7 minen.

Dit zijn de voorwaarden:

- 1 share @ BTC0.1125 = 300 KH/s
- Minen start rond 18 mei
- Totaal worden er 190 shares aangeboden
- Elke week ontvang je het deel van de verdiensten van de miner, gelijk aan de hoeveelheid shares in je bezit
- Minimum running tijd van de hosted mining zal 4 maanden zijn, hierna zal worden gekeken of de inkomsten de kosten van de miner nog overtreffen, zolang dat het gaval is, zal de miner blijven draaien.
- Geen extra kosten
- Opbrengsten van de miner zijn openbaar
- In geval van defect zal de miner zo spoedig mogelijk vervangen/gerepareerd worden

Meedoen
- Stuur BTC0.1125 (of veelvoud hiervan) naar 1GBUT6vqgz5aMMYRR6FCU7ktFx9Ykz2QUy
- Stuur mij een PM, reply hier, of stuur een email ([email protected]) met daarbij de TxID en het verstuurde adres.

Wie ben ik
- Een actief member van het bitcointalk forum van het bitcointalk forum, zonder negatieve ervaringen van mensen ondanks verscheidene deals.
- Eigenaar van de webshop www.usbminers.nl
- Ik sta open om in persoon af te spreken

Misc
- Miner zal gepoint worden op de meest winstgevende pool
- Miner zal beschikbaar zijn om gehuurd te worden op Leaserig.net als de prijzen hiervoor gunstiger zijn dan zelf minen
- Payouts gaan naar het verzendende bitcoin adres. Er zal een BTC0.01 fee worden gerekend voor elke keer dat het payout adres veranderd dient te worden.
- Ik behoud het recht voor om tussentijdse wijzigingen toe te brengen, die ik het voordeel van de huurders zou zijn, indien er zich een betere mogelijkheid voor doet om inkomsten te genereren. Als de mogelijkheid hiervoor is, dan zal ik dit tijdig met de huurders overleggen eerst.


Rekenvoorbeeld
- De miner met een totale capaciteit van 57000 KH/s haalt in een week tijd ฿2,52 aan opbrengsten binnen, 300 KHash/s is 0.526% van de totale omzet van deze miner, de opbrengst van deze week zou ฿0.0132 zijn.
- De miner met een totale capaciteit van 57000 KH/s haalt in een week tijd ฿2,73 aan opbrengsten binnen, klant heeft 4 keer het 300 kh/s hosted mining pakket. De opbrengst van deze week zou ฿0.0574 zijn.

Voortgang per share
Week 1: 0,013979BTC
Week 2: 0.011633BTC
Week 3: 0.004558BTC
Week 4: 0.006426BTC
Pages:
Jump to: