Ik wil de mogelijkheid bieden om hashing power te hebben en wekelijke inkomsten, zonder zorgen te maken over elektriciteitskosten, de miner zal 24/7 minen.
Dit zijn de voorwaarden:
- 1 share @
BTC0.1125 = 300 KH/s
- Minen start rond 18 mei
- Totaal worden er 190 shares aangeboden
- Elke week ontvang je het deel van de verdiensten van de miner, gelijk aan de hoeveelheid shares in je bezit
- Minimum running tijd van de hosted mining zal 4 maanden zijn, hierna zal worden gekeken of de inkomsten de kosten van de miner nog overtreffen, zolang dat het gaval is, zal de miner blijven draaien.
- Geen extra kosten
- Opbrengsten van de miner zijn openbaar
- In geval van defect zal de miner zo spoedig mogelijk vervangen/gerepareerd worden
Meedoen- Stuur
BTC0.1125 (of veelvoud hiervan) naar 1GBUT6vqgz5aMMYRR6FCU7ktFx9Ykz2QUy
- Stuur mij een PM, reply hier, of stuur een email (
[email protected]) met daarbij de TxID en het verstuurde adres.
Wie ben ik- Een actief member van het bitcointalk forum van het bitcointalk forum, zonder negatieve ervaringen van mensen ondanks verscheidene deals.
- Eigenaar van de webshop
www.usbminers.nl- Ik sta open om in persoon af te spreken
Misc- Miner zal gepoint worden op de meest winstgevende pool
- Miner zal beschikbaar zijn om gehuurd te worden op Leaserig.net als de prijzen hiervoor gunstiger zijn dan zelf minen
- Payouts gaan naar het verzendende bitcoin adres. Er zal een
BTC0.01 fee worden gerekend voor elke keer dat het payout adres veranderd dient te worden.
- Ik behoud het recht voor om tussentijdse wijzigingen toe te brengen, die ik het voordeel van de huurders zou zijn, indien er zich een betere mogelijkheid voor doet om inkomsten te genereren. Als de mogelijkheid hiervoor is, dan zal ik dit tijdig met de huurders overleggen eerst.
Rekenvoorbeeld- De miner met een totale capaciteit van 57000 KH/s haalt in een week tijd ฿2,52 aan opbrengsten binnen, 300 KHash/s is 0.526% van de totale omzet van deze miner, de opbrengst van deze week zou ฿0.0132 zijn.
- De miner met een totale capaciteit van 57000 KH/s haalt in een week tijd ฿2,73 aan opbrengsten binnen, klant heeft 4 keer het 300 kh/s hosted mining pakket. De opbrengst van deze week zou ฿0.0574 zijn.
Voortgang per shareWeek 1: 0,013979
BTCWeek 2: 0.011633
BTCWeek 3: 0.004558
BTCWeek 4: 0.006426
BTC