Pages:
Author

Topic: [Group-buy] 60.000 Kh/s scrypt miner ฿0.1125 = 300 Kh [Round 1] - page 5. (Read 12063 times)

hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Hij minet nu al? Welke coin?

Hoeveel MH/s draait 'ie?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Miner is online gezet... nu is kijken wat we voor snelheid halen!

https://leaserig.net/index.jsp?page=hire&rigid=120

Ik ben altijd uitgegaan van 57 mh/s bij het berekenen, dus het kan alleen maar positief uitvallen.

En wat foto's/video

New video unpacking the sample miner
https://www.usbminers.nl/A2-Terminator.mp4

And some pictures:
https://www.usbminers.nl/Images/CAM00398.jpg
https://www.usbminers.nl/Images/CAM00399.jpg
https://www.usbminers.nl/Images/CAM00400.jpg
https://www.usbminers.nl/Images/CAM00401.jpg
https://www.usbminers.nl/Images/hashing.jpg
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
nog updates? gezien de hoog aantal geleverde mh/s van afgelopen week weet ik niet of het allemaal nog winstgevend is.

Geplande aflevering:
Maandag, 12/05/2014, Voor het einde van de dag
Laatste locatie:
Vertrokken - Almaty, Kazakhstan, Vrijdag, 09/05/2014

De miner is de hele wereld aan het overgaan op dit moment ;p.

De difficulty van litecoin is op dit moment aan het dalen weer. Ik durf geen voorspellingen te doen Smiley.
member
Activity: 90
Merit: 10
nog updates? gezien de hoog aantal geleverde mh/s van afgelopen week weet ik niet of het allemaal nog winstgevend is.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Als ik 10 shares zou willen kopen is er dan iets van korting te regelen? Smiley

als je via mn website had gekocht wel ;p hier niet, deze prijs is gewoon al rock-bottom Smiley Dit is al de bitcointalk user-friendly prijs Tongue
member
Activity: 90
Merit: 10
Als ik 10 shares zou willen kopen is er dan iets van korting te regelen? Smiley
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Is het een idee om dit topic ook in het Engelstalig gedeelte van dit forum te plaatsen? Daar zullen meer mensen zijn die het lezen.

Daar is inderdaad reeds al een topic, maar omdat de interesse daar heel beperkt was, heb ik die niet meer gebumpt, Als ik de miner binnen heb volgende week dan ga ik het topic daar bumpen en zal het sneller lopen.
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Is het een idee om dit topic ook in het Engelstalig gedeelte van dit forum te plaatsen? Daar zullen meer mensen zijn die het lezen.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Keep us updated! Smiley

Nog steeds "slechts" 5 shares verkocht, of inmiddels al veel meer?

We zitten nog steeds maar op 5 shares inderdaad. Het zal sneller gaan als ik volgende week het beest aanzet en de stats in het openbaar kan laten zien Wink.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Keep us updated! Smiley

Nog steeds "slechts" 5 shares verkocht, of inmiddels al veel meer?
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Hoe ziet de levertijd uit? Alles nog steeds op schema?

Ik wacht nog even af voordat ik ga investeren of alles ook op tijd komt.

Nog beter eigenlijk zelfs.

Ik krijg naar verwachting aankomende maandag al mijn sample unit thuis, dus verwacht volgende week maandag nieuwe foto´s en filmpjes waarbij ik de eerste 60 mh/s miner in mijn handen hou die er in nederland is. Deze unit kan ik meteen vanaf 18 mei gebruiken als unit voor de groupbuy.

member
Activity: 90
Merit: 10
Hoe ziet de levertijd uit? Alles nog steeds op schema?

Ik wacht nog even af voordat ik ga investeren of alles ook op tijd komt.
newbie
Activity: 32
Merit: 0
Ik had met pasen 2x zoveel als vandaag gemined (op (s)waffelpool) dus het is zeker nog winstgevend.
Ik heb 25 gridseedminers en ze draaien nu 1 maand en 1 dag.
Totale opbrengst is tot nu toe 1.25 BTC met een hashrate van 8.5 M/s

Ik hou dit draadje in de gaten, heb zeker interesse.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Blaater, je weet zelf ook dat de opbrengst per MH gedurende de tijd daalt. Half mei zal de opbrengst gedaald zijn, laat staat over 4 maanden.

Dat zou je denken, maar tot nu toe is dat niet het geval. De gridseed miners zijn er al een redelijke tijd en dit is de eerste asic's generatie, en afgelopen maand was de meest winstgevende maand sinds Januari.

Echter geef ik inderdaad geen garanties, ik kan niet voorspellen wat er gaat gebeuren.

Kijk eens op http://www.clevermining.com/profits/30-days hier is geen afname van winstgevendheid te zien per mh.
hero member
Activity: 1008
Merit: 515
Blaater, je weet zelf ook dat de opbrengst per MH gedurende de tijd daalt. Half mei zal de opbrengst gedaald zijn, laat staat over 4 maanden.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Hoi,

Ik heb nog helemaal niks met scrypt mining gedaan, maar welke coins worden er gemined?
En deze worden dan direct omgezet naar Btc?
Wat is de verwachte opbrengst na 4 maanden?

Grts Scosa

We zullen de meest winstgevende pool pakken (niet dagelijks wisselen) van de lijst van www.poolpicker.eu.

Ik heb goede ervaringen met Clevermining, een zeer lage rejectrate in de verbinding met hun EU server (in a'dam). Clevermining zet ook de coins automatisch om naar bitcoins.

Tevens zullen we de miner aanbieden op Leaserig.net, de prijs van Leaserig is meestal zo'n 25% hoger dan de opbrengst van zelf minen, dus dat is altijd mooi meegenomen. We zullen niet zelf speculeren op coins, maar we gaan voor de zekere opbrengsten.

Op dit moment zou per share, volgens de prijzen op dit moment.

Clevermining:
0.004 BTC/MH/24 uur.
1 share = 300 kh = 0.0012 btc per 24 uur / 0.0084 btc per week.
4 maanden zou een opbrengst met de huidige prijs opleveren van 0.1456 btc + doorverkoopwaarde.

Leaserig:
0.005 btc/mh/24 uur
1 share = 300 kh = 0.0015 btc per 24 uur / 0.0105 btc per week.
4 maanden zou een opbrengst met de huidige prijs opleveren van 0.182 btc + doorverkoopwaarde.

De opbrengsten variëren aanzienlijk, de gemiddelde opbrengst laatste 30 dagen van clevermining is 0.00522 btc/mh/24 uur.
newbie
Activity: 28
Merit: 0
Hoi,

Ik heb nog helemaal niks met scrypt mining gedaan, maar welke coins worden er gemined?
En deze worden dan direct omgezet naar Btc?
Wat is de verwachte opbrengst na 4 maanden?

Grts Scosa
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
Ik heb zeker interesse in meerdere shares alleen nog wat vraagjes:

De hosting wordt al betaald in de prijs? De opbrengsten worden dus gewoon gedeeld door het aantal shares?
hoe zit dit dan als hij langer dan 4 maanden blijft draaien?

Als ik shares koop wordt ik dus mede eigenaar van het apparaat voor het gedeelte dat ik inleg?
dus als het apparaat over 4 maanden niet meer rendabel is wordt er of een nieuw apparaat aangekocht of ik kan mijn gedeelte uit laten betalen?

Is het mogelijk om een keer samen te zitten face to face?
Is het mogelijk om de mining facility een keer te bezoeken, gewoon om te weten waar mijn "investering" staat.


Hosting wordt inderdaad al betaald in de prijs/in de shares.
300 kh/s met 190 shares is een totaal van 57000 KH, de miner doet 60.000 kh. De overige 3000 is marge (10% +/- afwijking in snelheid) en gebruik ik in de eerste maanden om een buffer te maken voor de elektriciteitskosten.

Een beetje verlies pakken na een bepaalde periode vind ik niet erg, dit zal nooit een gigantisch bedrag zijn, het is voor mij ook positieve publiciteit namelijk, vandaar deze gunstige prijs.

Je word mede-eigenaar van de waarde van het apparaat bij doorverkoop, als na 4 maanden de miner doorverkocht kan worden voor 2500 euro (als dat het meest gunstige is op dat moment), dan halen we de 2500 euro door het totale aantal shares, en de opbrengst wordt dan over de shares verdeelt. Bij 1 share zou dat 12,50 euro zijn, of 0.038 btc op dit moment (34% van het investeringsbedrag) in dit voorbeeld. Je word dus niet mede-eigenaar van de waarde bij aankoop, maar van doorverkoop.

Een nieuw apparaat zal sowieso niet in deze ronde worden aangeschaft, als dat gebeurd dan zal er weer een nieuwe group-buy komen waar weer opnieuw ingekocht kan worden.

Indien je een redelijke hoeveelheid shares wil aanschaffen heb ik er geen problemen mee om een keer face-to-face te gaan zitten, ik kom net van Psycho thuis vandaan, en heb hem het concept ook uitgelegd hoe het in elkaar zit.
Het bezoeken van de mining facility zal nog heel even op zich moeten laten wachten, op dit moment zal die in het begin nog thuis draaien (heb een redundante internetlijn, 1x kabel, 1x adsl). Enige dat ik niet heb staan is een UPS op dit moment. Zodra ik twee/drie miners/group-buys heb draaien wordt alles naar het datacenter verplaatst.

ik vermoed dat hoe dichter 18 mei komt, hoe sneller het zal gaan met de shares, de foto's/filmpjes van de draaiende miners zullen dan voor meer vertrouwen zorgen, waardoor mensen sneller zullen instappen.
member
Activity: 90
Merit: 10
Ik heb zeker interesse in meerdere shares alleen nog wat vraagjes:

De hosting wordt al betaald in de prijs? De opbrengsten worden dus gewoon gedeeld door het aantal shares?
hoe zit dit dan als hij langer dan 4 maanden blijft draaien?

Als ik shares koop wordt ik dus mede eigenaar van het apparaat voor het gedeelte dat ik inleg?
dus als het apparaat over 4 maanden niet meer rendabel is wordt er of een nieuw apparaat aangekocht of ik kan mijn gedeelte uit laten betalen?

Is het mogelijk om een keer samen te zitten face to face?
Is het mogelijk om de mining facility een keer te bezoeken, gewoon om te weten waar mijn "inverstering" staat.
sr. member
Activity: 462
Merit: 262
En hoe lang blijft dat ding staan? Een jaar? 10 jaar?

Als het apparaat verkocht wordt, krijgen we dan evenredig het geld terug?

Hij blijft minimaal 4 maanden draaien, mocht er voor die tijd een veel betere deal zijn, dan worden die opbrengsten inderdaad evenredig naar shares verdeelt. Dit zal eerst voor de groep worden aangeboden, waarna er een beslissing wordt genomen (tenzij de aanbieding echt zo vreselijk goed is, en er geen tijd voor is, maar dan zal ook niemand klagen daarna gok ik).

Na de 4 maanden wordt gekeken of het nog winstgevend is om hem te draaien, of dat we het nog maar over 3 euro per dag hebben aan totale opbrengst. Dan zullen de elektriciteitskosten ten opzichte van de opbrengst niet meer gunstig zijn.
Pages:
Jump to: