Pages:
Author

Topic: Naija Novice Hangout {Newbies introduction & Orientation} Thread. - page 285. (Read 1035833 times)

legendary
Activity: 2716
Merit: 1225
Once a man, twice a child!
~~~
Naija, I hail o! We shall keep the flag flying and show the rest of the world that there are truly good people in Naija.

As much as i thought alongside with CryptopreneurBrainboss that, many are hiding, here you come; A very welcome from me to you.
Your username sef na wa  Shocked

Well, I nor sure sey dem dey hide actually. Wetin persin wan hide for na? E fit be sey dem nor even know sey something like this thread dey here. May be with time more people go join us. But remember sey introverts too dey here. They will always keep to themselves.

OP, may be we go begin track those people we suspect to be our Naija peeps and send them pms so they can know what we are doing on this thread. Abi how you want am?
legendary
Activity: 2380
Merit: 4265
eXch.cx - Automatic crypto Swap Exchange.
I got to this thread when I traced the merit you gave me on a topic I started here https://bitcointalksearch.org/topic/nigeria-local-board-theymos-take-note-5107528

d struggle no start 2day oh, I been get idea 2 request 4 board but i reason am say as I no kw who my people be make I calm down until you come start dat thread dat period. Dat time I dey full member rank, so no fit start thread for dis board na e make I ask you dat period if u fit create thread. 4rm dis thread if our people cooperate wella, we fit mobilize ourself Request for official board then everywhere go stew.

Welcome brotherly, make we just organized ourselves wella because all eyes dey on us. Any small mistake fit cus u ur account.  (One_Love)
Activity: 756
Merit: 231
~~~
Naija, I hail o! We shall keep the flag flying and show the rest of the world that there are truly good people in Naija.

As much as i thought alongside with CryptopreneurBrainboss that, many are hiding, here you come; A very welcome from me to you.

~~. I evny you guys but I don't say that often. You guys have a board were you can hangout, discuss issue affecting your kinds and render assistance in terms of knowledgeable idea to help each meanwhile my country man are lost in the forum. Tried bring them together through a handout thread (wasn't successful). But they prefer hiding under anonymous to avoid falling victim of abuse for the clean ones and others for their selfish agenda.
legendary
Activity: 2716
Merit: 1225
Once a man, twice a child!
Username: Mpamaegbu
Country and State of Residence: Nigeria/Imo, Owerri
Skills: Freelance Writer, Crypto Enthusiast & Fx Trader

It's a good feeling to know that there are lots of my compatriots here in this forum who are proving themselves worthy of emulation. I duff my hat for you, OP. You better pass Amaechi and Wiki put together. I actually stumbled unto cryptocurrency in 2017 through a Bitcoin & Swisscoin advert I heard on a Port Harcourt radio - Nigeriainfo 92.3FM. I googled that for a week and then landed in this forum. So good so far.

I got to this thread when I traced the merit you gave me on a topic I started here https://bitcointalksearch.org/topic/m.49639304

Guy-man, waiting naija do dise people? Y ebi say na oly we dem sabi?

I believe say if you pure baba God go clear wey 4 u like e clear for me from newbie to snr member. e no easy bros I dey try represent us wella to show dem say nobi all nigerians be frauders.

Guy, dat jorney no b small tin shaa; 4rm newbie 2 snr. member. Pple l9k u b my inspiration on d forum nd will ensure 2 sustain it till d end. Somtin wey dey fear me pass on d forum b sey some pple get merit 4 post wey e no be gud 2 get merit on but i will not b discourage by dem. U dey represent us wella my guy, but many oders dey hide dere face 4rm be know as Nigeria or even other Africa countries.
legendary
Guy-man, waiting naija do dise people? Y ebi say na oly we dem sabi?

u no go blame dem. Gee bois & gals dem dey spoil the country name anywhere dey enta to play 419, even our Africa neighbors dey all claim nigerians wen dey catch dem because na we dey sabi pass. I believe say if you pure baba God go clear wey 4 u like e clear for me from newbie to snr member. e no easy bros I dey try represent us wella to show dem say nobi all nigerians be frauders.
Guy-man, waiting naija do dise people? Y ebi say na oly we dem sabi? I Neva get account wit dem shial but 4 dis 2 happen no b good tin at all. One day we go get our freedom from dise oyibos or sengbenstical black. Una wey dey front, make una clear d road well 4 we wey dey una back, 2gether we go make Africa gra8t again.
legendary
Make e no b say na oly me dey here oo, i b EDO pinki.

Na movement somethin, no worry for na everybody dey somewhere else dey hustle. make we see how e go be.

Welcome.

News are spreading that PaxfulNG is suspending accounts belonging to Nigeria therefore if you are using their services you're advise to transfer your coins to a more secure wallet especially if you're not ok with KYCs.

Link: https://bitcointalksearch.org/topic/--5122338
Username: Becky666
Country and state of resident: Nigeria/Abuja FCT
Developing Skills: Training on BBCODE to become forum signature designer and Assistance Campaign Manager.

Although as a new member on the forum, i have tried to be forum rules abiding(Official rules and the Unofficial rules). So far so good, i had some good times reading around the forum to acquire more knowledge; base on the new technology(Blockchain Technology). Sometime reading through forum members post i get astonish on their replies to questions and contributions, those guyzs gat talent.  Make e no b say na oly me dey here oo, i b EDO pinki.
legendary
Username: CryptopreneurBrainboss
Skills: Signature, Bounty, Community and Customer service management.

My experience so far on this forum is great, I have come to understand if you follow forum rules you'll be fine and when it comes to merits just keep on producing quality post in the best way you can and in no time the merits will start coming in their numbers.

Hoping to hear from you guys soon.
legendary
    Dis new thread dey self moderated to prevent spam and scam like activities. I promise say I no go misuse am, e go only come into use when na for the betterment of the community.

To avoid newbie welcome thread spam, use this thread use introduced yourself. Ma people I greet una oh, this thread wey I create like dis na for we to come together and welcome every newbies from naija wey join us for this board. No shy here oh, just dey free discuss everything wey you get for mind for here, if you get any questions we dey for your mind, just ask.

Make we just try our best to obey every forum rules read; Unofficial General Guidelines For Posting( Na de koko dem) by Igehhh

NOTE:[1]: No go dey trade with another person you just meet for here unless you trust them and all trade related transaction, carry am go Marketplace board and child boards for transparency.

[2]: Official language Pidgin & English.
    [3]: First timers (All newbies) abeg just introduced yourself so we fit relate weller
    • Username:
    • Gender (optional)
    • Skills (Dis one dey important oh incase person dey find person like you we fit recommend)

Note: This thread now serve the purpose of welcoming new members to the boards as all assistance and questions can be asked here. Avoid discussing off topic discussion or they'll be deleted. Only welcome users, guide them, answer their questions etc on this thread.

Thread will be updated regularly and improved as new things are implemented.[/list]
    Pages:
    Jump to: