Pages:
Author

Topic: Nederlands! (algemeen) - page 35. (Read 559448 times)

sr. member
Activity: 294
Merit: 250
March 17, 2011, 12:58:28 PM
#28
*melden doet*

Dordrecht hier Smiley
legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
March 10, 2011, 05:19:22 PM
#27
Als iemand vanaf Bitcoin-central wil cashen... Ik koop 50 BCEUR voor 50 EUR via bankoverschrijving. Dan hoef je hopelijk minder lang te wachten dan een internationale overschrijving.

Ik heb mijn diensten een beetje uitgebreid/aangepast. Zie mijn signature.
hero member
Activity: 683
Merit: 500
December 30, 2010, 12:09:29 PM
#26
Ziet er goed uit, netjes overzichtelijk en duidelijk Smiley

Heb even een 50coins verstuurd naar mijn account om wat te testen, kzie duidelijk dat het aan het confirmen is.
Als ik mijn LRUSD binnen heb kan ik mijn account wat meer spekken, op die manier was het nog een nuttige investering die LRUSD's.  Cheesy

Als ik trouwens naar trading - order book ga lijk ik wel telkens uit te loggen.
Is wel niet zo, want als ik daarna gewoon in help iets aanklik ben ik nog steeds ingelogt.

Klein opmaakdingetje dus, voor de rest nog niets tegengekomen op de nog niet werkende statistieken na.
hero member
Activity: 683
Merit: 500
December 29, 2010, 02:06:18 PM
#24
Heb ik gisteren uiteindelijk dan maar LRUSD besteld en betaald, staat er nu doodleuk op mtgox :

If you have a European bank account you can send a direct deposit to our account.

We are handling this manually now so the fee is 2%

Send us an email for details.


Kon dit nu geen dagje eerder. Tongue
Toch maar mailtje gestuurd of dit ook naar een europese bank is, zoja bestel ik er denk ik nog maar wat, wat extra coins zijn nooit weg natuurlijk Grin

@davout: Ik wil gerust wat testen. Smiley

edit: zie net dit topic, mtgox heeft dus een europese bankaccount: https://bitcointalksearch.org/topic/mtgox-now-accepting-bank-transfers-from-europe-2515
legendary
Activity: 1372
Merit: 1007
1davout
December 28, 2010, 11:15:15 AM
#23
Een handelsplatform zoals MtGox zou wel handig zijn, maar is denk ik niet makkelijk om goed op te zetten.
Het is niet makkelijk, maar mijn is bijna klaar Cheesy
Wilt iemand testen ?
legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
December 28, 2010, 10:12:04 AM
#22
Waarschijnlijk bedrijfsrekening met KVK registratie en melding aan de AFM. Natuurlijk ook afhankelijk van de grootte van de transacties.

Een handelsplatform zoals MtGox zou wel handig zijn, maar is denk ik niet makkelijk om goed op te zetten.

Ik had van een mail aan BitcoinExchange begrepen dat ze ook bezig zijn om een MtGox-achtige site op te zetten, waarschijnlijk dat het daarom zo lang duurt.
hero member
Activity: 683
Merit: 500
December 28, 2010, 09:57:00 AM
#21
Ik heb ook geen LREUR, de reden dat ik gewoon mijn btc's wil kopen via bankoverschrijving is omdat het makkelijk is en het mij geen bal kost aan transactiekosten.  Wink

Als je dus een website wilt beginnen voeg dan zeker de optie bankoverschrijving toe aangezien dit volgens mij in de meeste banken binnen de EU gratis of heel voordelig is. Weet alleen niet zo goed of je wettelijk gezien je bankrekening hiervoor zou mogen gebruiken aangezien je dan wel eens als moneymule zou kunnen doorgaan om geld wit te wassen.

legendary
Activity: 1372
Merit: 1007
1davout
December 28, 2010, 09:34:19 AM
#20
Zouden jullie bitcoins kopen voor LREUR ?

Ik niet, aangezien ik geen LREUR heb en daarvoor weer waarschijnlijk extra transactiekosten voor zou moeten betalen.

Misschien dat skull88 ze zo hard nodig heeft om die extra moeite te doen.
Ja, ik hoef ze niet maar ik zou graag een mtgox-like website openen met LRUSD and LREUR opties.
En sorrie voor mijn nederlands, ik gebruik it meestal voor nederlandse-toerist mindfuck als ze in frankrijk komen Smiley
legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
December 28, 2010, 09:14:37 AM
#19
Zouden jullie bitcoins kopen voor LREUR ?

Ik niet, aangezien ik geen LREUR heb en daarvoor weer waarschijnlijk extra transactiekosten voor zou moeten betalen.

Misschien dat skull88 ze zo hard nodig heeft om die extra moeite te doen.
legendary
Activity: 1372
Merit: 1007
1davout
December 28, 2010, 09:06:27 AM
#18
Zouden jullie bitcoins kopen voor LREUR ?
legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
December 28, 2010, 09:03:15 AM
#17
Verkopen niet, ik wil er net kopen, alleen bitcoinexchange ligt er nu al een tijdje uit en bij MTGox blijft het ook maar staan op dat ze hopelijk binnenkort euro bank transfers accepteren.  Sad

Als er iemand bitcoins wilt verkopen en BioMike koopt ze niet allemaal op mag men zich dus ook altijd bij mij aanbieden, wil er in eerste instantie voor ongeveer een 250euro. En je kan gewoon een goed bod doen wat je per btc wil, zie ik wel of het een goed bod is of niet. Smiley

Ik heb er net een aantal via bitcoin-otc gekocht voor 0.25 euro per stuk. Iets duurder dan de omgerekende prijs op MtGox. Maar ik heb er nog wel wat meer nodig. Bod blijft dus staan.
hero member
Activity: 683
Merit: 500
December 28, 2010, 08:34:50 AM
#16
Verkopen niet, ik wil er net kopen, alleen bitcoinexchange ligt er nu al een tijdje uit en bij MTGox blijft het ook maar staan op dat ze hopelijk binnenkort euro bank transfers accepteren.  Sad

Als er iemand bitcoins wilt verkopen en BioMike koopt ze niet allemaal op mag men zich dus ook altijd bij mij aanbieden, wil er in eerste instantie voor ongeveer een 250euro. En je kan gewoon een goed bod doen wat je per btc wil, zie ik wel of het een goed bod is of niet. Smiley
legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
December 28, 2010, 05:42:39 AM
#15
Zijn er hier nog mensen die van hun bitcoins af willen? Ik heb er een rits nodig, maar ben bereid er alleen via een bankoverschrijving voor te betalen. Via een normale giro overschrijving of internationaal via IBAN/BIC systeem. Richtprijs is 0.20 eurocent per bitcoin. Dus bied maar wat aan, dan kijk ik wel of ik ja of nee zeg.
hero member
Activity: 683
Merit: 500
December 13, 2010, 03:41:15 PM
#14
Ik vrees alleen dat we met iets te weinig gaan zijn die hiervoor gaan doneren dat 3FM serieus gaat overwegen om bitcoins te accepteren. Tzou wel superreclame zijn als ze het wel zouden accepteren.  Smiley
legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
December 13, 2010, 09:09:47 AM
#13
Zou een Serious Request Bitcoin donatie actie misschien niet een goed idee zijn?

Gewoon een MyBitcoin account waar mensen op kunnen doneren. Of toch een iets andere opzet?
legendary
Activity: 1372
Merit: 1007
1davout
December 13, 2010, 07:09:41 AM
#12
Geen probleem, mag van mijn vriendin ook niet  Wink
legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
December 13, 2010, 07:07:00 AM
#11
Thank you to be a bit more clear.

I'll pass however. I normally don't go to those places where you would get that (and my partner might object to have that stuff in house).

Maybe someone else.
legendary
Activity: 1372
Merit: 1007
1davout
December 13, 2010, 06:33:39 AM
#10
I always get 10 kilos of dutch food each time I go to Maastricht, or Amsterdam (stroopwafels, gouda, erwtensoup etc.) @ Albert Heijn.

Can't bring back 10 kilos of my other favourite delicatessen, namely weed and sometimes hash, so yea I'm wondering whether we could conduct a small experiment of this type.

Weed might be way too smelly but a little bit of dutch hash for christmas would be heartly welcomed Cheesy
legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
December 13, 2010, 06:29:49 AM
#9
Anyone willing to make a few coins by sending dutch thingies in the mail ? Smiley

What "dutch thingies"? Wooden shoes and Gouda cheese? Or more of the green stuff (and related)?
Pages:
Jump to: