"NO NEED TO BE SORRY, JUST DO WHAT I SAY, SINCE THAT IS THE WAY OUT"
Zechariah wakes up in the middle of the night, dreaming about strange things such as epic battles. "Ah, my imagination is again playing tricks on me."
He does not like to fight, as evidenced by the fact that he has spent exactly $0 (or the equivalent in any currency) in lawyers during the last 12 calendar-months. Ask them if you don't believe. There are many lawyers involved, it is just not Wisdom to
pay them, since that makes them feel selfish and prone to escalate things to get more money for
them. Zechariah does not pay lawyers, which makes their help more likely to be useful for
him. About this and many other advanced concepts,
he already blogged eons ago related to a pre-previous Era.
"To be honest, acutely I would just need a hug. Preferably from A, B, C, or D. It just does not feel the same with random people."He proceeds to consider his longer-term wishes and the realism of achieving them. He puts his wishes in plain words:
1. Zechariah would enjoy that all the people involved would just stop meddling his/family affairs.
2. Zechariah would like to see his kids, again in a way that does not constitute meddling in his affairs.
Zechariah puts that into clear and concise writing, and sends it to everyone involved. "Done. I have been
too good all this time, too naïve to believe anyone else
could help in solving the issues at hand. Since that proved impossible beyond reasonable doubt over the course of an extended number of days, I just needed to call the
end of negotiations. Sometimes you have to do it, and the rewards are now aligned with reasonable behavior. At last."
(was sent to the recipients 2017-3-13)--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rakas Astrid, jonka kanssa elin 14 vuotta,
(cc: JM Laine, joka meitä piinaat hänen ymmärtämättömyyttään hyväksikäyttäen)
1. Astrid, olen lähestynyt sinua sähköpostitse ja viestitse ja yrittänyt puhelinyhteyttä. Olen pyrkinyt taipumaan mahdollisuuksien mukaan oikkuihisi liittyen minua ja yhteisiä lapsiamme koskevissa asioissa vuosia kestäneen avioliittomme sekä noin 4 kuukautta kestäneen eroprosessin ajan.
2. Lasten oikeuksien polkeminen, asioiden venyttäminen, työajan tuhlaaminen ja taloudellisten vahinkojen aiheuttaminen ei ole enää mahdollista. Päästäksemme eteenpäin joudun ratkaisemaan välillämme olevat asiat sillä vallalla, joka minulle on annettu.
3. Menin kanssasi kristilliseen avioliittoon 21.6.2003. Tiedät mitä siihen kuuluu: Tärkeintä on, että puolisot luopuvat vanhemmistaan ja liittyvät toisiinsa ja tulevat yhdeksi lihaksi. Ja että mies rakastaa vaimoaan ja vaimo kunnioittaa miestänsä. Näin lupasimme toimia seurakunnan läsnäollessa. Minä olen kaikki nämä tehnyt, sinä et. Tiedämme yksityiskohdat, joita ei ole tarpeen toistella.
4. Syntejäsi peitelläksesi olet käyttäytynyt yhä kurittomammin kun vuodet ovat kuluneet, etkä lopulta ole voinut edes asua miehesi kanssa perheen yhteisessä kodissa Mallan kartanossa Virossa. Tämäkään kunnioituksen puute ei saanut minua lakkaamaan rakastamasta sinua.
5. Vasta kun yritit saada minua pakkohoitoon 5.11.2016, tajusin että kanssasi ei ole mahdollista elää ellei sinua kurita tottelevaisuuteen. Olet sitä pyytänyt tekemään, mutta en ole voinut suostua koska sinä noudatat Suomen lakia, jossa mies ei saa kurittaa vaimoaan.
6. Olet hakenut avioeroa Helsingin käräjäoikeudelta 8.12.2016. Se ei kuitenkaan ole tuomiovaltainen asiassa, jossa minä olen osapuolena. Avioliitosta sovimme, että se jatkuu kuolemaan asti, eikä tässä lupauksessa ollut mainintaa Helsingin käräjäoikeuden tuomiovallasta. Lisäksi Helsingin käräjäoikeus on aiemmin tuominnut minut väärin pankki-nimen väärinkäytöstä, osoittaen että eivät edes osaa tai halua tuomita oikein. Nämä ovat riittävät syyt, että omatuntoni ei salli minun noudattaa Helsingin käräjäoikeuden päätöksiä siinäkään tapauksessa, että sinä tällaista toivoisit. Helsingin käräjäoikeus ei voi tehdä mitään hankkiakseen itselleen tuomiovallan, koska luottamuksen voi menettää vain kerran.
7. Raamatussa sanotaan, että jos mies hylkää vaimonsa, mies voi antaa hänelle erokirjan. Päätös hylätä sinut on kypsynyt vasta sinä aikana kun olet tehnyt selväksi, että et kuitenkaan aio koskaan asua luonani perheen yhteisessä kodissa, ja olet estänyt yhteisiä lapsiammekin tulemasta sinne. Voidakseni mahdollisesti myöhemmin mennä sellaiseen avioliittoon, jossa lupauksia noudatetaan, joudun hylkäämään sinut ja antamaan sinulle erokirjan.
8. Mies on perheen pää, mikä tarkoittaa, että vaimon ollessa kuriton, mies voi, ja hänen tulee, yksinään päättää perhettä koskevat asiat. Päätös on oikeudenmukainen ja perustuu tosiseikkoihin, ottaa kaikkien osapuolten toiveet huomioon ja on täytäntöönpanon kannalta realistinen.
9. Tärkeää on havaita, että sinun tai JM Laineen kautta lähetetyt ehdotukset eivät kertaakaan ole täyttäneet yhtäkään yllämainituista kriteereistä. Tämä on selvää sen valossa, että juristin oman edun intressi ei salli hänen pyrkivän muuhun kuin riidan pitkittämiseen. Tämän olen sinulle kertonut hyvissä ajoin, mutta et ole kuunnellut. Tosiseikat osoittavat että olen ollut oikeassa.
10. Lopeta heti kaikki toimenpiteet yhtiöiden toiminnan häiritsemiseksi ja irtisano juristit. (Suomessa on yksi juristi jolle uskaltaisin antaa hoitaakseni yhtään mitään, enkä siltikään anna, ja hän on kieltäytynyt sotkeutumasta tähän).
11. Anna lapset minun osoittamalleni henkilölle Helsingissä, ja heidän passinsa ja tarpeelliset tavaransa. Otan heidät luokseni samaksi aikaa kun sinä olet pitänyt heitä luonasi vastoin minun ja heidän tahtoaan. Tämän ajan loppupuolella sovimme jatkosta. Voin ottaa heidät itselleni kokonaan kunnes Jaakko pystyy elättämään itsensä ja Hilla menee naimisiin.
12. Mikäli mielenterveytesi sallii ja lapset itse haluavat, he voivat edellä mainitun ajan päätyttyä osan aikaa olla sinun luonasi. Minä huolehdin tällaisista tapaamisista aiheutuvista kohtuullisista kustannuksista niin kuin muistakin lasteni menoista, olenhan heidän isänsä, ja heillä on minun nimeni.
13. Minulla menee lasten saapumisesta arviolta 1-2 viikkoa, että saan laadittua sopimuskokonaisuuden. Tämä:
A. Siirtää osuutesi yhteisesti omistetuissa yhtiöissä minulle;
B. Velvoittaa minut maksamaan euromääräisen rahasuorituksen yhtiöiden kauppahintana ja/tai osituksena ja/tai tasinkona, sen mukaan kuin hyväksi katson, tarkemmin kohdassa (14.) mainituin tavoin;
C. Tosittaa, että sinulla ei ole minulta vaateita tai saatavia;
D. Vahvistaa, että kaikki mitä minä olen sinua loukannut, olen anteeksi pyytänyt ja saanut.
14. Euromääräisen rahasuorituksen perusosa on 1 000 000 (miljoona) euroa, jota modifioidaan seuraavasti:
A. Summa tarkistetaan sopimuskokonaisuuden allekirjoituspäivän mukaisella BTC/EUR kurssilla siten, että jos bitcoinin eurokurssi on alhaisempi kuin vertailuarvo 5.3.2017 = 1 184,41 EUR/BTC, summa on alhaisempi samassa suhteessa. Jos kurssi on korkeampi, erotuksesta hyväksiluetaan 75%.
B. Summasta vähennetään 50 000 EUR, jonka otit vastoin lupaani yhteiseltä tililtä. Se on tarkoitettu Melkisedek Oy:n alv:n maksuun. Jos vältyn maksamasta alv:tä, saat rahan myöhemmin takaisin.
C. Summasta vähennetään 20 000 EUR, paitsi jos tuot minulle ne kultakoruni joita en voinut ottaa lähtiessäni kun kassakaappi oli lukossa, sekä 10 kpl 1 unssin kultarahoja.
D. Summasta vähennetään sellaiset raha- ja omaisuuserät, jotka olet ottanut haltuusi yhtiöistä 2017 aikana vastoin lupaani ja siten, että tätä kirjoittaessa en ole ollut tietoinen niistä.
E. Summasta vähennetään kaikki asianajokulut kaksinkertaisena. Minulla on tätä kirjoitettaessa kuluja 0 euroa eli käytännössä sinun aiheuttamat kulut vähennetään. Tee ilmoitus kulujen suuruudesta. Huomaa että kulut vähennetään summasta, vaikka olisit jo maksanut ne kertaalleen. Kaksinkertainen vähennys osoittaa, että olisi kannattanut kuunnella minua, ja JM Laine maksaa sen myöhemmin sinulle takaisin.
F. Summasta vähennetään 10 000 EUR jokaiselta vuorokaudelta jonka sopimuksen allekirjoittaminen viivästyy, alkaen 5.3.2017, kuitenkin poislukien aika, jonka ensimmäinen päivä on se kun lapset on luovutettu nimeämälleni henkilölle Helsingissä, ja viimeinen päivä se, jolloin sopimus minun puolestani aikaisintaan on allekirjoitettavissa, nämä molemmat päivät sisältyvät poisluettuun aikaan.
G. Summaan lisätään 100 000 EUR jos pyydät eräitä nimettyjä pahoja tekojasi ja laiminlyöntejäsi julkisesti anteeksi tarkemmin määrittelemälläni tavalla. Korotuksen määrää voidaan korottaa jos osallistut aktiivisesti maineeni puhdistamiseen, kun olet sitä aktiivisesti liannutkin.
H. Voin korottaa summaa myös muista syistä.
I. Näin modifioidusta loppusummasta pidätän 32% veron maksuun. Maksan korkeintaan tämän summan osoittamallesi verottajalle viimeistään 31.12.2018, tai tämän jälkeen sinulle, mikäli laillisella verottajalla ei ole vaateita määräaikaan mennessä.
J. Kulujen osuutena (mm. vaihtopalkkiot) pidätän itselleni 2%.
K. Maksan summan ilmoittamallesi pankkitilille (numero on tiedossani) 50 000 EUR erissä, siten että ensimmäinen erä maksetaan sopimuksen allekirjoitustilaisuudessa ja seuraavat tästä viikon välein, niin kauan kunnes kaikki on suoritettu.
15. Sopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinun pitää todistaa, että lasten huoltajuushakemus on vedetty pois Helsingin käräjäoikeudesta. Tämän jälkeen saat halutessasi nimeni avioeron voimaan saattamista koskevaan hakemukseen Helsingin käräjäoikeudessa. En luota heihin yhtään, mutta toivon että tässä he osaisivat tuomita oikein, kun kerran yksimielisesti sitä haemme.
16. Pyydätkö sinä syntejäsi anteeksi vai et, on sinun asiasi. Sinun kovamielisyytesi ei ole este erokirjan saamiselle. Harkitsen anteeksi antamista kun ensin kerrot, mistä olet pahoillasi. Toivon että nöyrtyisit katumukseen, etenkin sinun mutta myös itseni ja lastemme vuoksi. Minua hävettää edes tarjota 100 000 EUR katumusbonusta, mutta tarjoan kuitenkin, pienenä osoituksena siitä, kuinka mittaamattoman arvokas kotirauha ja hyvä maine on.
17. JM, muistutan että teimme sinunkaupat sen ainoan kerran kun puhuimme puhelimessa, muistaakseni 9.1.2017. Kerroin sinulle, että en ole kiinnostunut palveluksistasi. Koska olet rahanahne ja lisäksi paha, halusit niitä kuitenkin tarjota vaimoni kautta. Hänen ymmärtämättömyytensä on estänyt asian hoidon tähän asti. Sinua koskien päätän seuraavaa:
18. Lopetat välittömästi palveluksiesi tyrkyttämisen, ja sen sijaan sanot Astridille, että hänen tulee kuunnella miestään. Ethän sinäkään voisi elää kurittoman vaimon kanssa.
19. Oli hyvin pahasti tehty, että paisutit Helsingin käräjäoikeudelle lähetettyä lasten huoltajuusasiaa koskevaa kirjelmää epäolennaisuuksilla, niin kuin 9 sivun todistelulla minun mielenterveydessäni muka olevista ongelmista. Todisteluissa oli mm. keskustelufoorumeilta otettuja kirjoituksiani.
20. Olen ammatiltani trolli, eli kirjoitan mitä kulloinkin mieleen tulee, ja netti on työpaikkani. Ansaitsen julkisuudella rahaa. Ei muidenkaan näyttelijöiden, kirjailijoiden tms. mielenterveyttä voi kyseenalaistaa sillä, että he tekevät työnsä hyvin.
21. Netissä olevia juttuja voi sitä paitsi jälkeenpäin muokata, ei niitä voi käyttää todistelussa. Rehellisesti sanoen olen ajatellut, onko sinulla ja vaimollani pää sekaisin kun ette näytä ymmärtävän faktan ja fiktion eroa.
22. Oletan kuitenkin, että sinä ymmärrät sen (vaimostani en ole varma), ja oikeasti halusit vaan ansaita rahaa toisten kärsimyksestä. Olit vaatinut Helsingin käräjäoikeutta tuomitsemaan minut maksamaan paperisi laadinnasta aiheutuvat kulut, ts. minun pitäisi maksaa sinulle siitä, että kunnianloukkaat minua. Onpa miehellä otsaa. Tulkoon siis väärämielisyytesi oman pääsi päälle yhtä suurena, eli olet velvollinen korvaamaan kaksinkertaisena kaikki omat laskutuksesi vaimolleni ja lisäksi suorittamaan minulle 10 000 euroa siitä kivusta, jota minulle tuotti puhua kanssasi.
23. Muut väitteesi jätän huomiotta epäolennaisina enkä tutki niiden totuusarvoa.
24. Jos vielä sotkeennut asiaan hetkeäkään tämän päätöksen tiedoksisaannin jälkeen, tulen tuomitsemaan vahingoksesi todelliset kulut mukaan lukien hidastelusta ja lapsille aiheuttamastasi kärsimyksestä ilmoitukseni mukaan. Pyydän huomioimaan, että summa on suuri eikä sillä ole ylärajaa.
25. Kaikki minulle maksettavaksi tuomitsemani erät (eli 10 000 euroa, tai enemmän ellei järki jo ala juosta) maksa viipymättä Marco de Witin osoittamaan tarkoitukseen, jotta Suomi saisi itsenäisyytensä takaisin 100. vuosipäivään 6.12.2017 mennessä.
26. Kiellän sinua myymästä enää palveluksiasi kurittomille vaimoille (cease and desist) tai tulkoon siitä ansaitsemasi rangaistus.
27. Muihin asiaan sekaantuneiden juristien /vast. riittää maksaa takaisin kulunsa yksinkertaisena ja huomioida jatkossa paremmin, että mikä tahansa itsekkyys ja tihutyö ei enää käy. JM Laine joutuu hyvittämään tällöin rangaistuksen osuuden, koska hänen syystään asiaa on sotkettu. Jos vaimoni olisi kuunnellut minua, hänen kulunsa tähän päivään asti olisivat yhtä suuret kuin minunkin (0 euroa), lapsia ei olisi traumatisoitu, aikaa ei olisi hukattu, turhaa julkisuutta hankittu, omaisuutta tuhottu, vaimo saisi enemmän rahaa, jne. jne. Ehkä olisimme myös edelleen naimisissa mutta siihen nyt on liian myöhäistä vaikuttaa.
28. Minä tulkitsen päätöstä, annan siihen perusteluja, tarkennan tai kommentoin sitä.
29. Päätös on toimeenpanokelpoinen heti. Kuka ikinä tunnustaa että päätös on oikea, eikä auta sen toimeenpanossa vaikka voisi, kärsiköön itse sen mitä tahtoi toisen vahingoksi tehdä tai laiminlyödä. Kuka syyttää päätöstä väärämieliseksi, pysyköön kaukana minusta ja itsenäisestä Suomesta, niin kuin minäkin pysyn kaukana nykyisestä hallinnosta, jota kohta ei ole.
30. Päätöksestä ei voi valittaa.
31. Päätös on julkinen.
Tallinnassa 13.3.2017
Risto Pietilä