Pages:
Author

Topic: Χρεωστικές κάρτες με Bitcoin [INFO] - page 6. (Read 106390 times)

newbie
Activity: 16
Merit: 0
μικρά ποσά πάντα αν δεν θέλεις να μπλέξεις. Είναι γενικός κανόνας αυτός

Όσον αφορά την εφορία τί λες θα έχουμε πρόβλημα αν δεν τα δηλώσουμε τα χρήματα? Εσυ το κάνεις καιρό αυτό με την Leupay? Τί ποσά στέλνεις με εμβάσματα?
legendary
Activity: 3416
Merit: 1142
Ιntergalactic Conciliator
μικρά ποσά πάντα αν δεν θέλεις να μπλέξεις. Είναι γενικός κανόνας αυτός
newbie
Activity: 16
Merit: 0
legendary
Activity: 3416
Merit: 1142
Ιntergalactic Conciliator
newbie
Activity: 18
Merit: 8
Η γνώμη σας για το BitPanda Huh
Ακούω πολύ καλά λόγια.
newbie
Activity: 18
Merit: 8
Οχ, οπότε να περιμένω απάντηση από τον Chek2fire που φαίνεται pro στο αντικείμενο !!!
newbie
Activity: 16
Merit: 0
Ευχαριστώ πολυ για την απάντηση!!
Επειδή είμαι άσχετος τι ειναι το leupay, κάτι σαν paypal?
Ποιό ανταλλακτήριο, προτείνεις ως πιο ασφαλές ?

το leupay είναι σαν ψηφιακή τράπεζα που σου δίνει και iban. Ανταλλακτήρια προτείνω το kraken και bitstamp και για altcoin το bittrex ενώ μπορείς να δεις και το spectrocoin αν και αυτό έχει λίγο ποιο πάνω τις τιμές πώλησης των ψηφιακών νομισμάτων καθώς στην ουσία δεν είναι ανταλλακτήρια αλλά πλατφόρμα πώλησης.

Κάπου διάβασα οτι η Leupay δέν θέλει να έχει πάρε-δώσε με συναλλαγές που αφορούν bitcoin και οτι αν μεταφέρεις ποσά από συναλλαγές με bitcoin ή άλλα κρυπτονομίσματα θα σου μπλοκάρει τον λογαριασμό και θα δεσμεύσει τα χρήματα. Επίσης διάβασα και την μαρτυρία ενός χρήστη που του μπλόκαραν τον λογαριασμό γιατι έκανε μετέφερε χρήματα από ανταλλακτήρια. Εσύ έχεις μεταφέρει χρήματα από ανταλλακτήρια εκεί για κάποιο χρονικό διάστημα έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι?
newbie
Activity: 18
Merit: 8
Ευχαριστώ, θα κάνω λογαριασμό!!
legendary
Activity: 3416
Merit: 1142
Ιntergalactic Conciliator
Ευχαριστώ πολυ για την απάντηση!!
Επειδή είμαι άσχετος τι ειναι το leupay, κάτι σαν paypal?
Ποιό ανταλλακτήριο, προτείνεις ως πιο ασφαλές ?