Wat bedoel je precies met de Gulden te grabbel gooien?
Dit was het gevoel dat ik kreeg toen ik me een beetje ging verdiepen in het hele digitale gulden verhaal.
Het is al zo'n niche product en jullie weten het nog onaantrekkelijker te maken door al het gekibbel.
Volgens mij is het voor een leek compleet onduidelijk welke website er bij welke gulden hoort.
De naam: Gulden of e-gulden of guldencoin, efl, nlg ?
Maar het is mijn eigen fout hoor, ik had niet in een "bijklets"-topic moeten reageren, ga ik me ergeren en komt er een ongenuanceerde mening uit.
geen punt, fouten maken we allemaal. Wat betreft de negativiteit, door de oprichting van e-Gulden is er kwaad bloed gekomen. Daar heeft de huidige club niets mee te maken, maar toch vinden sommige mensen het leuk om steeds weer het woord scam te herhalen als ze over ons praten. Ook de efteling wordt regelmatig aan onze e-Gulden gekoppeld, omdat ik nogal van sprookjes zou houden mbt Liberland en mijn visie rondom EFL. Zelf gebruik ik inderdaad vaak nog het woord guldencoin en dat vinden ze bij nlg dan weer niet leuk. Ik leg steeds uit dat ik een heleboel guldens heb, maar die zijn van zilver en zijn allemaal gemaakt voor 1972. Misschien moeten we bij efl ook maar eens een keer een rebranding doen, noemen we onszelf ook gulden, gewoon omdat het kan, moet je eens kijken wat voor geluid er dan bij nlg allemaal gemaakt gaat worden. Achja, het is gewoon een trieste club die nlg. Ik heb er nog nooit vrijuit kunnen spreken maar toch noemen ze zich een decentraal cryptoprotocol, mij best, ze doen het qua naamsbekendheid toch een stuk beter dan efl, dus wie ben ik om te zeggen dat het daar niet lekker loopt?