---RECTAALFICATIE---
Na het ontvangen van volgende mail zijn (delen) tekst hierboven aangepakt:
---------------------------------------------------------------------
Geachte Yoshi Livo,
3 jaar geleden heb ik met Amazing Dreams een en ander kortgesloten via Skype. Er zijn toen duidelijke vervolgstappen uiteengezet. Afgesproken was hierin ook dat alle E-guldens (digital currency) over gemaakt werden naar Stichting E-Gulden en via die weg zijn we op een positieve manier tot een akkoord gekomen waardoor de uit de hand gelopen hobby uit mijn handen werd genomen en jullie de controle kregen over het project. Na dit moment zou er ook geen moddergooien meer plaatsvinden. Ik begrijp nu vanuit meerdere kanalen dat jij , ten onrechte, uitlaten doet, zelfs naar onbekenden, dat ik een oplichter zou zijn. Hierbij weiger je bovendien de uitlatingen te onderbouwen. Dit veroorzaakt vermogensschade voor mij en iedereen waar ik mee samenwerk.
Ik vermoed dat je geen adequaat onderzoek hebt gedaan naar de gebeurtenissen. Ik geef je hierbij de mogelijkheid om mijn kant van het verhaal, onderbouwd met bewijsstukken, aan te horen. Hieruit zal blijken dat wij altijd naar eer en geweten hebben gehandeld en dat wij transparant zijn geweest.
Indien je binnen 14 dagen niet staakt met genoemde uitlatingen en deze zo ver als mogelijk niet rectificeert danwel niet bereid bent deel te nemen aan dit gesprek om de feiten en omstandigheden aan het licht te brengen, laat je SATOS en mij persoonlijk geen andere keus dan aangifte te doen van smaad. In dit geval zullen we verdere juridische stappen ondernemen en je volledig aansprakelijk stellen voor alle schade die SATOS en mij prive ontstaan is en schade die hieruit voortvloeit in de toekomst. Zoals jou bekend is, is SATOS met grote projecten bezig en zal de op te maken schadevergoeding aanzienlijk zijn.
Ten overvloede verzoek ik je specifiek de beweringen die je hebt gemaakt over mij, direct van het internet te verwijderen en geen negatieve uitlatingen meer plaats te laten vinden.
Met vriendelijke groet, Best regards,
E. Driessen
Partner
satos.nl
A: Zilverparkkade 71, 8232WK Lelystad
E:
[email protected]M: +31 (0)6 294 87780
T: +31 (0)320 320036
1
e-Gulden kopen en verkopen / Re: Prijsontwikkeling
« Gepost op: 14 mei 2014, 21:34:29 »
Dit topic is op verzoek van Advertouch tijdelijk gesloten.
Een aantal (inmiddels verwijderde) berichten van o.a. een aantal NLG fans hebben er voor gezorgd dat Advertouch per direct afstand doet van de pre-mine. Deze zal worden overhandigd aan stichting E-gulden welke momenteel wordt opgericht door de E-gulden community. We vinden het erg jammer dat Advertouch (een bedrijf dat tot dus ver vrijwillig en transparant de pre-mine heeft beheerd) nu imago schade op loopt door deze (valse) beschuldigingen.
Geen reden tot paniek, we komen snel met een update waarin we de toekomstplannen vanuit deze stichting met jullie zullen delen.
MVG
Shortbus (community manager).
2
e-Gulden kopen en verkopen / Re: Prijsontwikkeling
« Gepost op: 11 mei 2014, 11:55:21 »
Beste Guldenfanaten,
Ik heb even met de devs een gesprek gehad over de vele 'rumors' die in dit topic besproken worden.
Om te beginnen vinden we het erg jammer dat er veel negativiteit verspreid wordt terwijl er van onze kant erg hard gewerkt wordt. Het is inderdaad even wat rustiger. Dit heeft te maken met meerdere oorzaken: schoolexamens,tentamenweken, vakanties etc. etc.
Dit is ook precies de reden waarom de devs niet betrokken willen zijn bij de stichting als aanspreekpunt.
Om even in te gaan op de premine, de premine is nog steeds aanwezig en is nooit verkocht. Jammer te zien dat mensen zo snel wantrouwend zijn. Het kan kloppen dat in de blockchain bepaalde saldo's niet kloppen. Dit heeft te maken met de Merkle Tree van de Blockchain. Mocht je hier meer over willen lezen, kijk dan op:
http://en.wikipedia.org/wiki/Merkle_treeVerder wil ik jullie meegeven dat bij de eerste paar dagen van minen er personen zijn geweest die met enorme mining rigs honderd duizende coins gemined hebben. Misschien dat daar die grote sellorders vandaan komen.
Omdat de devs puur om bovengenoemde redenen geen zin hebben continue verantwoording te moeten afdragen zijn ze bereid de premine aan iemand anders hier over te dragen. Ze hebben namelijk het idee, na al het commentaar over de distributie, hier andere beter mee om kunnen gaan. Mocht je interesse hebben in het overnemen van de distributie stuur me dan even een PM. Daarbij komt wel een behoorlijke verantwoording kijken (denk aan administratiesysteem opzetten, beveiliging, transparantie, e.d.).
Even voor de duidelijkheid. De premine zal natuurlijk niet zo maar aan de eerste beste vrijwilliger worden overgedragen. Hier moeten duidelijke afspraken over worden gemaakt.
25
Nieuwe leden / Shortbus
« Gepost op: 23 april 2014, 11:58:45 »
Beste allemaal,
Enige tijd geleden sprak ik Paul Buitink van deBitcoin.org. Via deze weg stel ik mijzelf graag voor aan de E-gulden gemeenschap.
zie:
http://www.youtube.com/watch?v=atI5L8aHjo4Mochten er na het beluisteren van dit interview nog vragen zijn hoor ik ze natuurlijk graag.
MVG.
Robert
35
e-Gulden discussies / Re: Ontwikkeling, marketing, politiek en overige
« Gepost op: 15 april 2014, 22:51:13 »
Hi Holland,
Bedankt voor je bericht.
Het is even rustig omdat er momenteel weinig nieuws te melden is. In tegenstelling tot veel andere cryptovaluta kiezen wij er bewust voor niet te veel nieuws aan te kondigen zolang er geen definitieve release data beschikbaar zijn (dit zorgt voor speculatie en is niet gezond voor een cryptovaluta. Dit betekend echter niet dat we stil zitten! Er wordt momenteel druk gewerkt aan het opzetten van een stichting en het testen van een mobiele (android) wallet. Verder hebben wij begin deze week oonze e-gulden wallet's geupdate (OpenSSL Heartbleed Security Issue Fixed, het ontwerp van de EFL wallet aangepast en een QR code functie toegevoegd. Om de communicatie naar de community te versterken hebben wij vorige week een community manager toegevoegd aan onze projectgroep. Hiernaast zal ook ik mij vanaf vandaag gaan concentreren op de communicatie naar de buitenwereld via bitcoin forums, social media, onze website + forums. Neem ook eens een kijkje op ons blog (zie:
https://e-gulden.com/news) hier zullen we naast een "weekly update" voortaan ook alle update's + aankondigingen op plaatsen.
Maak kennis met Robert (onze community manager) door te luisteren naar zijn 30 min interview over EFL met Paul Buitink van deBitcoin.
youtube link:
http://www.youtube.com/watch?v=atI5L8aHjo4Reageer
Citaat
Notificatie
Verwijder
58
e-Gulden discussies / Re: van wie is deze virtuele gulden« Gepost op: 05 april 2014, 15:16:00 »
Distributie loopt door todat de totale pre-mine (lees: 10.500.000) zijn uitgegeven aan Nederlandse burgers. Dit komt neer op zo'n 200k aanvragen. De overige 50% kun je zelf minen, investeren is helaas niet mogelijk. De e-gulden is decentrale cryptovaluta van en voor de nederlanders, er is geen organisatie of instelling die hier achter zit. je kunt je steentje bijdragen door leuke software / app's of merchant tools te ontwikkelen zodat de e-gulden gebruikt kan worden als betaalmiddel in bijv. webshops of winkels. Hier mag je als ontwikkelaar natuurlijk zelf een prijskaartje aan hangen
Buiten het plaatsen van mijn poloniex transactiegeschiedenis, ga ik er van uit dat ik hiermee aan alle vereisten van Dhr. Driessen heb voldaan, maar als er behoefte is aan een normaal gesprek kom ik graag nader tot elkaar, mogelijk kan dit de bekoelde relatie wat verbeteren.